Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lottonen
1 2 3 4
tuskiz
11.08.2016 20:58:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten odottaa saattaa, useemmalta meni ohi ettei pointti tässä ollut se ettäkö kellään, edes minulla, olisi välttämättä vaikeeta ottaa puhelin käteen ja soittaa, vaan että jossei aikuisten ihmisten vetämä nykyaikainen voittoa tavoitteleva ja asiakasystävällinen paja katso tärkeäksi seurata sähköpostia edes kerran päivässä tunnin ajan ja vastailla viesteihin niin ei se kovin hyvää kuvaa lopulta anna näin asiakkaan näkökulmasta, ei se minusta kuulu kelleen ruveta soittelemaan tässä vaiheessa perään ja ihan suosiolla voi viedä bisneksensä muualle jossei raha tunnu kelpaavan, näin pienestä voi pahimillaan olla asiakkaan menetys kiinni. Itse kun kuitenkin olen maailman laupein ihminen lähetin vielä toisten sähköpostin asiasta vedoten, että ehkä se eka katosi bittiavaruuteen, muussa tapauksessa taidan kääntyä Espoon ja muun Helsingin puoleen kuten ennenkin ja todeta ettei tälläset kokeilut ole vaivan arvoista, yhden tunnetun sepän jo heitin suosiolla ö-mappiin ja kaikkien mukavuuden nimissä toivosin ettei näin tarvitsisi tehdä toisen kerran.
 
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Rämppy
11.08.2016 22:40:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika monilla firmoilla on soitinalalla on skarppaamisen varaa nimenomaan sähköposteihin vastaamisessa. Mutta tuntien Lottosen pajan muuten hyvän asiakaspalvelun ja työn laadun älä nyt kuitenkaan yhden sähköpostiepisodin perusteella vielä laita boikottiin.
 
In Finland we have this thing called "diu diu".
Laulava Kylätohtori
11.08.2016 23:07:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rämppy: Aika monilla firmoilla on soitinalalla on skarppaamisen varaa nimenomaan sähköposteihin vastaamisessa. Mutta tuntien Lottosen pajan muuten hyvän asiakaspalvelun ja työn laadun älä nyt kuitenkaan yhden sähköpostiepisodin perusteella vielä laita boikottiin.
 
Niin, parempihan se on, että hommat tehdään pieteetillä ja vankalla ammattitaidolla, vaikka sähköpostien vastailu välillä tökkisikin kuin sposteihin vastataan heti, mutta työnjälki on kuin kikkelistä tullut.
 
Toisaalta, jos yhteystiedoissa annetaan spostiosoite, niin tottakai siihen pitäisi myös vastata. Nää on näitä perusedellytyksiä vuonna 2016. Miksi edes antaa spostia, jos siihen ei viitsi/pysty/jaksa/ehdi/muista vastata...
 
They pass too much electricity. -SRV
tuskiz
11.08.2016 23:25:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole mitään epäillystä Lottosen työn laadusta tai face-to-face asiakaspalvelusta, mutta se on aika epäolennaista tässä tapauksessa kun ei tunnu saavan ihmisiä edes alkuvaiheessa kiinni. Kilpailu tällä sektorilla on toistaiseksi kuitenkin minun, eli asiakkaan, puolella jollon on mahdollisuutta valita jostain toisesta pajasta, luulisi että kaikki lafkat pitäisi sen visusti mielessä.
 
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
ÄrGee
12.08.2016 03:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sähköpostien laiska käsittely, vanhentuneen oloiset nettisivut ja hinnastojen puuttuminen kuvastavat kyllä joidenkin suomalaisten yrittäjien liiketoimintataitoja hyvin epäedullisella tavalla. Ajan hengessä pysyminen on tärkeätä myynnin kannalta, ja jos joku ei ymmärrä sitä niin omapa on häviönsä. Kaikkeen pitäisi panostaa mahdollisimman hyvin ja kokonaisuus ratkaisee. Itse en jaksa asioida niiden kanssa, joiden koko paketti ei ole kunnossa.
 
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
Gabe
12.08.2016 08:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rämppy: Aika monilla firmoilla on soitinalalla on skarppaamisen varaa nimenomaan sähköposteihin vastaamisessa. Mutta tuntien Lottosen pajan muuten hyvän asiakaspalvelun ja työn laadun älä nyt kuitenkaan yhden sähköpostiepisodin perusteella vielä laita boikottiin.
 
Toisaalta niin on varmasti monen sähköpostin lähettäjänkin ulosannissa. Itse olen ainakin pääosin saanut nopean vastauksen asialliseen yhteydenottoon pajalta kuin pajalta, mappi Ö:hön päätyvät ne joiden kanssa hommat eivät ole menneet sovitulla tavalla. Jos haluan tietää nopeasti jotain karkeaa hinta-arviota taikka mahdollista odotusaikaa niin puhelin on paras. Perään sitten tarkempaa listaa sähköpostilla, tai sitten pyydän kitaraa viedessäni kirjoittamaan lappusen kummankin muistin tueksi. Hyvin on pääosin menneet aina.
 
Kukin tietty tavallaan. Jos ei hermo kestä pientä odottelua ja puhelinkin vielä pelottaa niin sitten ei auta kuin etsiytyä toisaalle, onhan meillä täällä valinnanvaraa onneksi.
 
Ruokangas Guitars, Swart & Mesa Boogie Amps.
pappasfin
12.08.2016 09:14:33 (muokattu 12.08.2016 09:15:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on sähköpostin laittanu yhteystiedoksi niin kyllä siihen pitäisi vastailla myös.
Ikävä kyllä yllättävän moni mokaa tämän puolen yhteydenpidossa.
 
Ja tuosta puhelimesta sen verran, että toki sillä voi ja saakin soittaa mutta kun miettii esim. Lottosen työnkuvaa ja tekemistä niin se sähköposti on yllättävän hyvä väline siinä suhteessa hoitaa, koska puhelinsoitto katkaisee sen tekemisen kun sen sijaan se sen sähköpostin voi lukea juurikin sopivassa välissä ilman että vaikkapa liimaamiset tai viilaamiset sun muut ei häiriinny.
 
Sähköposti on tuossa suhteessa paljon parempi kuin puhelin koska sen lukemisen voi valita sopivaan kohtaan kun taas jos vastailee puhelimeen niin se mahdollisesti katkaisee jonkin tärkeän työvaiheen tai jos ei niin sitten voi asiakas harmitella, ettei se yritys vastaa puhelimeensa.
 
Kun ja jos laittelee niitä yhteystietojaan ja aivan sama onko ne puhelin, sähköposti tai vaikkapa käyntiaika jne. niin yrityksen on syytä hoitaa ne kunnialla koska, joku voi äänestää jaloillaan. Yrityksellä ei saa olla tekosyitä siihen, että yhteydenpidossa asiakas joutuu turhaan odottelemaan vastauksia. Yhteydenpito on yksi yrityksen elintärkeistä tavoista toimia ja jos se kuseksii niin asiakas äänestää jaloillaan.
 
Toki inhimmillisiä mokia sattuu jne. mutta ainakin jatkuvaa mokailua pitää välttää ;D
 
Yllättävän paljon nykytekniikan aikakaudella yhteydenpito tökkii, välineet ois mutta asenteissa on parantamisen varaa. Yrityksen on syytä muistaa se, että vaikka olis kuinka hyvä tuote ja osaaminen niin ei se auta jos ne ei ole "saatavilla" kun yritys ei hoida yhteydenpitoaan eikä asiakas tavoita.
 
Itellä on suht onneksi oikein hyviä kauppasuhteita ja olen saanut hyvää palvelua suurimmaksi osaksi, siksi käytänkin tiettyjä vakio liikkeitä ja myyjiä koska palvelu pelaa, ei tarvi odotella ja homma hoituu.
 
Pitää sitten aina kuitenkin muistaa myös asiakkaana, että kukaan ei ole virheetön ja turha mökääminen ja riehuminen ei auta, paras tapa viedä asiaa eteenpäin on asiallinen käytös ja jos jotain pientä sattuu niin väistää sen huumorin avulla ja hyvällä yhteishengellä.
 
Niin ja myös asiakkaan pitää muistaa olla tavoitettavissa eli sama koskee häntäkin, ei ole meinaan kiva myöskään myyjän / palvelijan työn kannalta se, että asikasta ei saa kiinni ja asiakas tulee myöhässä jne..
 
Kimpassa ja huumorilla sekä inhimmillisellä toiminnalla hyvää tulee ;D
 
PappaSFin
elsewhere
12.08.2016 12:12:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sähköpostissa on sekin hyvä puoli, että viestintä jää talteen ja siitä voi jälkeenpäin tarkistaa, että mitä tuli sovittua. Mahdollisissa ongelmatilanteissa on arvokasta, kun ei ole pelkästään sana sanaa vastaan.
 
Joees
12.08.2016 15:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Kukin tietty tavallaan. Jos ei hermo kestä pientä odottelua ja puhelinkin vielä pelottaa niin sitten ei auta kuin etsiytyä toisaalle, onhan meillä täällä valinnanvaraa onneksi.
 
Sehän on sit ihan henkilökohtaista mikä on pientä odottelua ja mikä ei.
 
Mitä puhelimeen tulee niin joillain voi olla semmonen duuni jossa oma puhelin täytyy jättää pukukaappiin jos työnsä haluaa säilyttää. Duunipaikan puhelimella ei luonnollisesti omia hommia työajalla soitella. Hirveesti ei jää muita järkeviä vaihtoehtoja kuin sähköposti.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
tuskiz
12.08.2016 18:21:34 (muokattu 12.08.2016 18:21:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, tulihan se vastaus tällä kertaa, oli viestit menneet roskapostiin kuulemma, gmail on varmaan aika epäillyttävä varsinkin kun etuosa sisältää oman nimen. Hommat onnistuisi kuulemma vaikka on kiireistä ens viikko, käynpä vierailemassa sitten parin viikon päästä, näin se homma etenee.
 
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Jeszse
12.08.2016 18:28:34 (muokattu 12.08.2016 18:29:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: oli viestit menneet roskapostiin .
 
Tulipa fiilis niinku oisin sanonu jotain sellasta.
 
käynpä vierailemassa sitten parin viikon päästä, näin se homma etenee.
 
Luulin ettet halunnut kädettömien palveluja.
 
Näyttää ennemminkin joidenkin pilaa tekevien pilaulu palsta -Janizio || The Jasser Arafats || Crimson Day
tuskiz
12.08.2016 19:15:50 (muokattu 12.08.2016 19:30:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Tulipa fiilis niinku oisin sanonu jotain sellasta.
 

 
Luulin ettet halunnut kädettömien palveluja.

 
Roskaposti löysi vastaanottajansa ja Lottonen löysi kätensä, kaikilla on taas kivaa.
 
Vielä kun Levytukku vastais, vai onko gmailissa jotain ongelmia mistä mä en ole tietoinen?
 
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Gabe
12.08.2016 21:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joees: Sehän on sit ihan henkilökohtaista mikä on pientä odottelua ja mikä ei.
 
No eipä se tässäkään ollut kuin jokunen päivä, ja syykin siihen löytyi. Mutta pieni paja sai silti toki jo tässäkin vaiheessa haukut internettiin ja lajiteltiinpa se näköjään mappi Ö:hönkin ja vielä kädettömäksikin julistettiin. :)
 
Mitä puhelimeen tulee niin joillain voi olla semmonen duuni jossa oma puhelin täytyy jättää pukukaappiin jos työnsä haluaa säilyttää. Duunipaikan puhelimella ei luonnollisesti omia hommia työajalla soitella. Hirveesti ei jää muita järkeviä vaihtoehtoja kuin sähköposti.
 
Totta, ja kyllä minäkin toisinaan sähköpostia ja tekstiviestiä käytän. Eikä ole kyllä ongelmia ollut, vaikka toki joidenkin seppien kohdalla huomaa ettei se ole heille ehkä ihan se kaikkein luontevin tapa kommunikoida. :) Musitecin Kärnän vastaukset ovat esimerkiksi yleensä todella lyhyitä ja ytimekkäitä, mutta luonnossa se on todella mukava ja puhelias miekkonen.
 
Ruokangas Guitars, Swart & Mesa Boogie Amps.
mpekkanen
13.08.2016 14:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten aika surullinen ketju, kun todella hyvä soitinrakentaja on kyseessä. Sitten itse soittimista ei ole juurikaan mitään. Suurin osa kaikista kirjoituksista on miksi ei ole päivässä vastannut johonkin sähköpostiin jos on vielä lomalta juuri palannut?
Tai sitten ihan perinteisesti muuta rölöä ja mutuilua...
 
Kannattaako ihan yleisesti teettää millään soitinrakentajalla kitaroita tai muitakaan töitä jos ei voi puhelimella soittaa tai työn kanssa on muutenkin kauhea kiire. Eihän nuo kitaratkaan ja monetkaan korjaustyöt kuitenkaan tunnissa tai parissa monestikkaan valmistu. Ei kenelläkään.
Vaikka tämä asia on täällä jo puitukin ja homma ilmeisesti jo ratkennut, niin voisihan tuota jatkossa hieman miettiä kun alkaa tänne kirjoittaa kun homma "ei toimi".
 
Itselle on Lottonen tehnyt ainakin yhteen kitaraan remonttia joskus aikoinaan ja se kyllä teki sen todella hyvin. Ei ole ainakaan minulla mitään pahaa sanottavaa hänestä.
 
steelduck
13.08.2016 20:24:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta palvelua ja jälkeä mitä olen mistään saanut. Kitarat on aina aivan tolkuttoman hyvässä soittokunnossa, kun on Lottosella käynyt.
 
milahtee
14.08.2016 10:59:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: On muuten aika surullinen ketju, kun todella hyvä soitinrakentaja on kyseessä. Sitten itse soittimista ei ole juurikaan mitään. Suurin osa kaikista kirjoituksista on miksi ei ole päivässä vastannut johonkin sähköpostiin jos on vielä lomalta juuri palannut?
Tai sitten ihan perinteisesti muuta rölöä ja mutuilua...
 
Kannattaako ihan yleisesti teettää millään soitinrakentajalla kitaroita tai muitakaan töitä jos ei voi puhelimella soittaa tai työn kanssa on muutenkin kauhea kiire. Eihän nuo kitaratkaan ja monetkaan korjaustyöt kuitenkaan tunnissa tai parissa monestikkaan valmistu. Ei kenelläkään.
Vaikka tämä asia on täällä jo puitukin ja homma ilmeisesti jo ratkennut, niin voisihan tuota jatkossa hieman miettiä kun alkaa tänne kirjoittaa kun homma "ei toimi".
 
Itselle on Lottonen tehnyt ainakin yhteen kitaraan remonttia joskus aikoinaan ja se kyllä teki sen todella hyvin. Ei ole ainakaan minulla mitään pahaa sanottavaa hänestä.

 
Aivan! Ja mahtaa hieman niska punoittaa kun vie kitaran Lottoselle kaiken julkisen lyttäämisen jälkeen.
 
Käsitykseni on, että tämän kaliiberin soitinkorjaajat ovat asialleen intohimoisesti omistautunutta porukkaa, ja vastaamisen viivästymiseen on varmasti hyvä syy, kuten tässäkin tapauksessa.
 
Nykyisessä "kaikki äkkiä mulle heti" -meiningissä tulee mieleen eräs tapaus reilun viidentoista vuoden takaa. Todistin vahvistinpajalla puhelinkeskustelua, jossa korjaaja totesi vahvistimen omistajan toistuviin kyselyihin kyllästyneenä, että " ei ole vielä valmis, ja sitä pidempään menee, mitä useammin joudun selittämään sinulle puhelimessa tätä samaa asiaa".
 
Gary Enfield
14.08.2016 11:21:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: Roskaposti löysi vastaanottajansa ja Lottonen löysi kätensä, kaikilla on taas kivaa.
 
Vielä kun Levytukku vastais, vai onko gmailissa jotain ongelmia mistä mä en ole tietoinen?

 
Gmailit joutuu yllättävän usein suodatetuksi roskapostiin, esm valtionhallinnossa. Iso lafka, paljon lähettäjiä, joista osalla pahat mielessä, osa muuten vaan löperöitä.
 
Myrkky Nuoli
15.08.2016 11:48:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: Roskaposti löysi vastaanottajansa ja Lottonen löysi kätensä, kaikilla on taas kivaa.
 
Vielä kun Levytukku vastais, vai onko gmailissa jotain ongelmia mistä mä en ole tietoinen?

 
Paitsi sää lyttäsit jo pienyrittäjän aika törkeästi täysin ilman syytä ihan omaa laiskuuttasi ja tätä ketjuakin tulee luultavasti lukemaan tyyppejä, jotka ei jaksa plärätä ketjua loppuun asti vaan tyytyy "aijaa tää on tämmönen paja, klik" -selailuun. Tahditonta touhua.
 
More Nintendo, less Marshall.
Laulava Kylätohtori
15.08.2016 12:11:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Paitsi sää lyttäsit jo pienyrittäjän aika törkeästi täysin ilman syytä ihan omaa laiskuuttasi ja tätä ketjuakin tulee luultavasti lukemaan tyyppejä, jotka ei jaksa plärätä ketjua loppuun asti vaan tyytyy "aijaa tää on tämmönen paja, klik" -selailuun. Tahditonta touhua.
 
Jep. Kyllä vähän pitäisi miettiä, mitä tänne nettiin kirjoittelee. Kaikenlaista rölöä tänne toki mahtuu, mutta kun ammattimiehiä vedetään nimellä kölin ali ilman syytä, niin raja on ylitetty...
 
They pass too much electricity. -SRV
tuskiz
15.08.2016 15:21:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuskin Lottosen asiakaskunta tästä pienenee yhden foorumiketjun perusteella, mua ainakin on ihan turha syyttää mistään, mua vitutti jo ennestään tollanen touhu niin tulipa sitten ajatuksia ladeltua, mutta olen kuitenkin hyvien puolella ja tuen Suomen riistettyjä pientyöläisiä myös jatkossa, tehkää tekin niin ettei Katainen voita.
 
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «