Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kolmannen Naisen käyttämät kamat
1
Arthuros
16.07.2004 17:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mitä vahvistimia kitaroita ja efektejä kyseisen pändin kitaristit käyttävät..Erityisesti kinnostaisi tietää millaisilla vermeilla saadaan aikaiseksi Tytöt on kaunistuneet- biisissä kuuluvat maukkaat säröt

Jesus Saves...but Koivu gets the rebound and scores
HeavyMachinery
16.07.2004 17:37:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mitä vahvistimia kitaroita ja efektejä kyseisen pändin kitaristit käyttävät..Erityisesti kinnostaisi tietää millaisilla vermeilla saadaan aikaiseksi Tytöt on kaunistuneet- biisissä kuuluvat maukkaat säröt

Spooky, dude !!!

Huuto ei auta-Voimaa pitää olla !
HS
16.07.2004 18:17:28

Terve

Sakari Pesola:
"Marshall 50-wattinen nuppi, jota on hieman modifioitu. Kaappina on Marshallin standardimalli. Kitarana olen käyttänyt Gibson Les Paul Heritage –mallia, jonka hankin 1983. Olen soittanut sillä koko ajan, sillä se on mainio soitin. Lisäksi olen käyttänyt mm. Bladea levytyksissä. Akustisena olen käyttänyt Tayloria levytyksissä. Lisäksi omitan Charvellin sikarilaatikon, joka on vitsikkään näköinen, sillä se muistuttaa etäisesti kitaraa. Eikä se kuulostakaan kitaralta kovin paljoa. Viimeisten vuosien aikana olen käyttänyt Ibanezin Wah Fuzzia ja Rattia. Vuoteen 1996 en käyttänyt mitään. Käytän perusvirettä ja toisinaan D- ja G-virettä. Setti on 0.10-52. Plektra on yleensä ekstrahevi."
http://www.rytmi.com/rytmi201/201kitaransankarit.html

Kivikankaalla on ollut ainakin Marshallin JMP1 etunen ja taisi olla Marshallin päätekin, en ole aivan varma. Myös joku Kochin combo on ollut ainakin keikalla. Pedaaleistaan ja efekteistään en tiedä ja studiossa sitten varmaan ihan mitä vaan :)

Hombre
28.09.2012 14:24:35

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2995 päivää vanhaan aiheeseen!
Hui. Ei kai...

Pojat ovat näemmä aktiivisia jälleen, ainakin joulukuussa keikka rytmikorjaamolla. Kiinnostaisi mikä malli toi Sakarin 50w Marshall on, jos joku Marsutuntija sattuis tietämään? Ja tietty toi tehty modauskin mikäli jossain foorumilla on tiedossa..

http://www.kolmasnainen.net/gallery/main.php?g2_itemId=1019

-
julkke
28.09.2012 14:47:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hombre: Hui. Ei kai...

Pojat ovat näemmä aktiivisia jälleen, ainakin joulukuussa keikka rytmikorjaamolla. Kiinnostaisi mikä malli toi Sakarin 50w Marshall on, jos joku Marsutuntija sattuis tietämään? Ja tietty toi tehty modauskin mikäli jossain foorumilla on tiedossa..

http://www.kolmasnainen.net/gallery/main.php?g2_itemId=1019

Marshall 2204 näyttäis olevan. Modeja tohon kytkentään on about miljoonia, joten paha lähtee sanoon mitä Sakarin marsulle on tehty. Hyvältä se ainakin kuullostaa.

Jii-Gee
28.09.2012 15:03:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolmannen Naisen käyttämät kamat

Kokkelia , rokkitupakkaa , sieniä..

..I'll get mi coat ->

Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's
Sammo
28.09.2012 15:12:53

Hombre: Ja tietty toi tehty modauskin mikäli jossain foorumilla on tiedossa..

Lassi Ukkonen on aikoinaan rakentanut/modannut vahvistimia Kolmannelle Naiselle ynnä Peter Lerchelle, Epuille ja Ben Granfeltille. Seuraava 11 vuotta vanhasta usenet-säikeestä nimimerkillä Lassi Uuu:

Olen joskus jotain rakennellut (III Nainen/Hyvää Kaunista alkaen ,
Eput/Historian... ...Granfeltin Benille aikoinaan, monia muita) En
välittäisi kertoa enempää. Toi on ollut mulle vain harrastus, töissä olen
muualla.

En tiedä onko just tästä kyse?

"Just swimming in the sea of rubato"
aristoteles666
28.09.2012 16:47:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sammo: Lassi Ukkonen on aikoinaan rakentanut/modannut vahvistimia Kolmannelle Naiselle ynnä Peter Lerchelle, Epuille ja Ben Granfeltille. Seuraava 11 vuotta vanhasta usenet-säikeestä nimimerkillä Lassi Uuu:

En tiedä onko just tästä kyse?

on, mutta kertoi myös ettei edes muista mitä kaikkea on esim kolmannen naisen vahvistimiin tehnyt, paitsi että lähes kaikki muutettu.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
mattim
28.09.2012 18:11:36 (muokattu 28.09.2012 18:12:44)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arthuros: Eli mitä vahvistimia kitaroita ja efektejä kyseisen pändin kitaristit käyttävät..Erityisesti kinnostaisi tietää millaisilla vermeilla saadaan aikaiseksi Tytöt on kaunistuneet- biisissä kuuluvat maukkaat säröt

Hyvöt rokkisärät saa huudattamalla vanhaa marsua ...

varakeef
29.09.2012 11:46:39

Sammo: Lassi Ukkonen on aikoinaan rakentanut/modannut vahvistimia Kolmannelle Naiselle ....

Lassin paja löytyy Kouvolasta, Kuusaalt.
http://www.triodipaja.fi/

"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Jyrken
29.09.2012 13:53:30

Jii-Gee: Kokkelia , rokkitupakkaa , sieniä..

..I'll get mi coat ->

Eikun mielinmäärin kahvia ja tupakkaa, sydän vasta puolillaan.

if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Vetehinen
29.09.2012 14:24:57

Hombre:
Kiinnostaisi mikä malli toi Sakarin 50w Marshall on, jos joku Marsutuntija sattuis tietämään? Ja tietty toi tehty modauskin mikäli jossain foorumilla on tiedossa.

Valehtelisin jos väittäisin, että se kiinnostaa mua ollenkaan.

Paras on hyvän pahin vihollinen. -Voltaire
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti