Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mesa Mark III
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Stone
24.10.2015 11:19:13 (muokattu 24.10.2015 11:26:05)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kyllä...Tämä on vanha ketju kuin mikä ja kasvaa jo miltei "sammalta", mutta miksen jatkaisi tätä, kun nimenomaan mesaboogie mark III:sta kyse.
 
...
 
Itselläni on mesa mark III "blue stribe" kombo jostain 80's loppupuoliskolta. Joku heitti tuolla ketjussa kommenttia että "paskat soundit"..no ei ainakaan minulle tai sitten minulla on vaan erikoinen soundimieltymys ;)
 
Anyway...miinusta silti tulee, kun vaihtaa R1 (clean) kanavalta lennossa R2 (drive) kanavalle, niin siinä tapahtuu selkeä "volumedrop" ja se tekee R1/R2 kanavien yhteiskäytöstä ellei täysin käyttökelvottoman, niin melko ärsyttävän kuitenkin.
 
Joku jossain jenkkifoorumilla painottikin, että "unohda tuo ongelmainen R2 kanava ja korvaa sen käyttö kokonaan leadkanavalla", jossa on omat säätimet sen volume/ drive asetuksille. No eihän tuokaan pois suljettu, jos vaan saan sillä säädettyä omaan makuuni mukavan rhythm crunchin tyyliin; kevyehkö mutta rockahtavan murahtava pop, classicrock komppisärö. Liika on liikaa ja liian vähän on liian vähän, mutta testiä tuohon vielä siis..
 
Sitten kuitenkin tuo mahdollinen modi R2 kanavaan, joka tasoittaisi tuon volumedropin vs. R1 kanava. Onko kukaan tehnyt/ teettänyt jotain yksinkertaista toimivaa modia itselleen mark III:een? Mikäli, niin oletko tyytyväinen lopputulokseen ja onko sillä ollut mitään muuta vaikutusta soundeihin positiivisessa tai negatiivisessa mielessä?
 
Tällaisen modin olen löytänyt netistä: http://forum.grailtone.com/viewtopic.php?t=18520
 
Liekö kukaan tehnyt tätä tai tutustunut sen mahdollisuuksiin yleensä?
 
Tätä saa kommentoida kaikin tavoin, jos olette jotenkin painineet ko. ongelman kanssa, niin mielelläni kuulisin mihin olette itse päätyneet tämän kanssa?
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Pelimonni
24.10.2015 23:39:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr. Muff: Tarttisin vähän tehokkaamman vahvarin. Hyvät heleät puhtaat pitäisi olla ja aika rankat säröt pitäis lähteä. Mesa linjalla tekis mieli pysyä, jos vaan rahat riittää.
 
Oliskos esim tosta mark III:sta johonkin? Tai vaikkapa DC-3? Jos jollain on kokemuksia niin otetaan kiitollisena vastaan. Mikä on tollaisen vahvistimen käypä hinta?
 
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin.

 
Myin äsken tappiolla 870e -87. Tein täyden konkkarempan
Hyvät puhtaat siinä on, mutta särö ei pääse lähellekkään Studiopreamppia, ei vaikka mitkä putket sisään paat. Ja mielestäni halfpower on paska, koska silloin toinen pääteputkipari jää vaan hehkun varaan, ja ne ei takuulla tykkää siitä, Myrkyttyy.
Tuonikäisissä pitää myös vaihtaa LDR optoeroittimet, että ei särö ala vuotaa puhtaaseen. Ainakin SP hen vaihdoin kaikki.
 
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
Stone
25.10.2015 11:06:48 (muokattu 25.10.2015 22:09:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelimonni: Myin äsken tappiolla 870e -87. Tein täyden konkkarempan
Hyvät puhtaat siinä on, mutta särö ei pääse lähellekkään Studiopreamppia, ei vaikka mitkä putket sisään paat. Ja mielestäni halfpower on paska, koska silloin toinen pääteputkipari jää vaan hehkun varaan, ja ne ei takuulla tykkää siitä, Myrkyttyy.
Tuonikäisissä pitää myös vaihtaa LDR optoeroittimet, että ei särö ala vuotaa puhtaaseen. Ainakin SP hen vaihdoin kaikki.

 
Okei. Onko sulla mitään tohon R2 kanavan volumedroppiin (mitä edellä kysyin)mielipidettä tai ratkaisua...siis jos käytit r2 kanavaa r1 kanssa lennossa vaihtaen?
 
Edit.
Jotenkin mystisesti tuo kiusallinen r2 kanavan volumedrop on ilman mitään järjellistä selitystä poistunut...
Sehän on sinänsä hiton hyvä homma, mutta miten ja kuinka näin itsestään korjaantunut??
 
Mietin, että mitä muuttujia on tullut, mikä olisi vaikuttanut tähän? Periaatteessa ei mitään...ainoastaan päivitin lead ( tarvike on/off) kanavan jalkakytkimen mesan alkuperäiseen, mutta se vaikuttaa clean/ lead kanaviin...mutta voisiko tuo palikka jotenkin hillitä cleanin boostia joka tasoittaa nyt näitä r1/r2 kanavien välisiä volume eroja? Joka tapauksessa hyvältä vaikuttaa, kunhan ei olisi mitään väliaikaista.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Stone
28.10.2015 10:01:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan testannut mark III:n V1 etuasteputkena jotain matalagainisempaa esim. 12at7, 12au7, 12ay7 putkea? Kiinnostaisi kokeilla mitä se lähinnä tekisi r2/ lead kanaville? Jonkinlaista pientä lisä headroomin vaikutusta särön alle ajattelin tai lähinnä maistelisin sen vaikutusta..
Vai meneekö täysin "munattomaksi" :)
 
Millään ääriasetuksilla en pidä muutenkaan kumpaakaan noista kanavista, kun en ole metallimies, mutta pop/ rock/ blues tyyppiseen juttuun. Gainit jossain 4-7 välillä vaihtelee noissa molemmissa kanavissa.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Shredator
28.10.2015 16:03:13 (muokattu 28.10.2015 16:28:00)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Onko kukaan testannut mark III:n V1 etuasteputkena jotain matalagainisempaa esim. 12at7, 12au7, 12ay7 putkea? Kiinnostaisi kokeilla mitä se lähinnä tekisi r2/ lead kanaville? Jonkinlaista pientä lisä headroomin vaikutusta särön alle ajattelin tai lähinnä maistelisin sen vaikutusta..
Vai meneekö täysin "munattomaksi" :)
 
Millään ääriasetuksilla en pidä muutenkaan kumpaakaan noista kanavista, kun en ole metallimies, mutta pop/ rock/ blues tyyppiseen juttuun. Gainit jossain 4-7 välillä vaihtelee noissa molemmissa kanavissa.

 
MK IV:lle kokeilin joskus miedompia, mutta kyllä se 12ax7:lle suunniteltu kone kuulostaa parhaalle sillä 12ax7-putkella...Näin se vaan on. Kokeile itse toki miltä tuntuu. PI-putkeksi kokeile kuitenkin 12at7:aa. Toimii pirun hyvin. Markit yleensäkin toimii parhaiten mun mielestä siten, kun gainit on 5-7 välillä. Yli on mössöä, alle lepsua. Se on se sweet spot-ajattelu näissä...
 
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=2jqjU-7mLUc
Stone
28.10.2015 19:23:48 (muokattu 28.10.2015 19:45:23)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: MK IV:lle kokeilin joskus miedompia, mutta kyllä se 12ax7:lle suunniteltu kone kuulostaa parhaalle sillä 12ax7-putkella...Näin se vaan on. Kokeile itse toki miltä tuntuu. PI-putkeksi kokeile kuitenkin 12at7:aa. Toimii pirun hyvin. Markit yleensäkin toimii parhaiten mun mielestä siten, kun gainit on 5-7 välillä. Yli on mössöä, alle lepsua. Se on se sweet spot-ajattelu näissä...
 
Kiitokset kommenteistasi.
 
Se on tosiaankin aina uuden vahvistimen (kuten itselläni tämä mark III) säädöt ja "sweet spot" alussa enempi-vähempi hakemista ja kokeilua, joten kiitos näistä omakohtaisista kokemuksistasi.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
maxillaris
28.10.2015 21:38:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Kiitokset kommenteistasi.
 
Se on tosiaankin aina uuden vahvistimen (kuten itselläni tämä mark III) säädöt ja "sweet spot" alussa enempi-vähempi hakemista ja kokeilua, joten kiitos näistä omakohtaisista kokemuksistasi.

 
Tuli vielä mieleen, että olethan huomioinut seuraavat jutut:
Treblellä on suuri vaikutus gainin määrään, treble 9-10 = enemmän gainia. Bass-säädin harvoin kannattaa olla yli 1,5 ja 1-2 kanavan input gain vaikuttaa 3-kanavan gainin määrään. Ainakin omassa green-stripessä, oli näin. Pitiköhän vielä vetästä se veto-potikka ylös.
 
Mark- vahvistimen säätäminen vie tovin, mutta sen kun kerta oivaltaa, niin sitten onnistuu muutkin mark-sarjalaiset.
 
Shredator
28.10.2015 22:30:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maxillaris: Tuli vielä mieleen, että olethan huomioinut seuraavat jutut:
Treblellä on suuri vaikutus gainin määrään, treble 9-10 = enemmän gainia. Bass-säädin harvoin kannattaa olla yli 1,5 ja 1-2 kanavan input gain vaikuttaa 3-kanavan gainin määrään. Ainakin omassa green-stripessä, oli näin. Pitiköhän vielä vetästä se veto-potikka ylös.
 
Mark- vahvistimen säätäminen vie tovin, mutta sen kun kerta oivaltaa, niin sitten onnistuu muutkin mark-sarjalaiset.

 
Juu, tämä unohtui mainita. Eli basso alla 2:n (itsellä aina 0,5) middleä keskivälille tai enemmän ja trebleä paljon (8-9). Nuo kanavan sävysäätimet vaikuttaa lähinnä siihen, miten vahvistin säröytyy ja miltä alueilta. Graafisesta EQ:sta säädetään ne varsinaiset äänensävyt. Tämä on vähän hassu logiikka, mutta kun sen handlaa niin soundien nirvana on todellisuutta. Markit on parhaita.
 
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=2jqjU-7mLUc
Stone
29.10.2015 00:12:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkeistä guys!
 
Joo, olen huomannut r1/r2 kanavien input volumen vaikuttavan myös lead kanavan gainiin.
Itselläni treble on ollut yleensä 7, middle 5 ja bass 4. Jonkun suosituksen mukaan nämäkin taisin säätää. Bassosäätimestä oli joku maininta jossain, että telecasterilla (1-kelaisille) basso jossain 4 ja humpparille 2 tai vähemmän...olisiko ollut manuaalista tämä ohjeistus??
Pitääpä kokeilla bass/ mid teidän asetusten mukaan ja sen vaikutukset. Thanks!
 
Graafinen eq mulla on niinikään suositusten mukaan se klassinen V.
Precence säätimen olen pitänyt 0:ssa. Lisäksi kaikki potikat taitaa olla ulos vedettynä nyt.
 
Onhan tässä kieltämättä enempi opettelua kuin esim. jonkun 1- kanavaisen simppelin styrkkarin kanssa. Eipähän puuhastelu lopu ihan heti ainakaan kesken..
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Stone
29.10.2015 12:50:20 (muokattu 29.10.2015 13:49:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaakohan kukaan antaa jotain teoriaa, kun vielä aiemmin tuo volumedrop oli R2 kanavalla, kun R1 kanavalta vaihtoi siihen.
Sitten siinä oli väliaikaisesti r1/r2 jalkakytkimessä jokin vanha halpispiuha ja mitään "droppia" en enään huomamnnut. Nyt tilasin täysin uuden piuhan ja nyt se volumedrop on lähinnä tuossa r1 kanavassa ja r2 vastaavasti boostaa sille vaihdettaessa. Parempi tietysti näinpäin mielestäni cleanilta drivelle tulee boost ( jos tuo ilmiö nyt on tässä olemassa)i, mutta kuinkas nyt näin??
 
En sano, että tämä kummallisuus noista piuhoista johtuu, mutta outoa...
 
Asetukset nyt näin: https://db.tt/M8wUg1VL
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Perza
29.10.2015 17:45:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo vastausta robleemaas, mutta hauska sattuma kyseisen vehkeen ympärillä.
 
Omistin 12 vuotta sitten kyseisen vehkeen ja oon kommentoinut silloin tähän ketjuunkin ja kaikesta päätellen en oo osannu käyttää koko vehettä alkuunkaan aikoinaan kun en juuri oo sannu ruttua irti. Muistaakseni mulla oli järetön pedaalilauta jotta vehkeestä sain ees vähä säröä. Noloa tunnustaa, mutta näin asiantunteva sitä joskus on ollu.
 
No välissä ehdin kaamean kamarunkkausbuumin jälkeen lopetta koko skulaamisen kunnes nyt taas alotin aktiivi harrastuksen. No eka löysin neljä vuotta sitten myymäni Gibsonin ja stygegsi valikoitui Mark 3 Green Stripe ja täytyy kyllä sanoa, että uskomattoman mahtavat säröt. Oon kuitenki omistanu jokseenki n 20 eri särökonetta ja Mark kyllä omaan korvaan kolahtaa. Olisko jääny turha runkaaminen vähemmälle jos olis opetellu aikoinaan käyttään vekotinta :)
 
Stone
29.10.2015 19:22:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perza: Ei oo vastausta robleemaas, mutta hauska sattuma kyseisen vehkeen ympärillä.
 
Omistin 12 vuotta sitten kyseisen vehkeen ja oon kommentoinut silloin tähän ketjuunkin ja kaikesta päätellen en oo osannu käyttää koko vehettä alkuunkaan aikoinaan kun en juuri oo sannu ruttua irti. Muistaakseni mulla oli järetön pedaalilauta jotta vehkeestä sain ees vähä säröä. Noloa tunnustaa, mutta näin asiantunteva sitä joskus on ollu.
 
No välissä ehdin kaamean kamarunkkausbuumin jälkeen lopetta koko skulaamisen kunnes nyt taas alotin aktiivi harrastuksen. No eka löysin neljä vuotta sitten myymäni Gibsonin ja stygegsi valikoitui Mark 3 Green Stripe ja täytyy kyllä sanoa, että uskomattoman mahtavat säröt. Oon kuitenki omistanu jokseenki n 20 eri särökonetta ja Mark kyllä omaan korvaan kolahtaa. Olisko jääny turha runkaaminen vähemmälle jos olis opetellu aikoinaan käyttään vekotinta :)

 
Erittäin hieno homma, että olet löytänyt harrastuksen uudestaan!
Turha huonoa omaatuntoa kantaa, kun olen minäkin hätäpäissäni myynyt joskus palikan jos toisenkin, kun en ole ymmärtänyt jonkun teknisen laitteen sielunelämän päälle alkuunkaan.
 
Opetteluahan tämä yhä mistä tämä viestiketjunikin kielii ;)
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Perza
29.10.2015 20:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Erittäin hieno homma, että olet löytänyt harrastuksen uudestaan!
Turha huonoa omaatuntoa kantaa, kun olen minäkin hätäpäissäni myynyt joskus palikan jos toisenkin, kun en ole ymmärtänyt jonkun teknisen laitteen sielunelämän päälle alkuunkaan.
 
Opetteluahan tämä yhä mistä tämä viestiketjunikin kielii ;)

 
Aika opetteluahan tuon vääntäminen on tieten, haastava kampe. Metallica saundit löydetty ja riittänee vähäks aikaa kun Black albumi saadaan reenattua läpi. Erillisen EQ spedun tosin homasin ihan vaan yhtä taajuutta vielä leikkaamaan :) Bluesit ja kasarit tulee sitte myöhemmin :)
 
maxillaris
30.10.2015 09:21:11 (muokattu 30.10.2015 09:22:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Osaakohan kukaan antaa jotain teoriaa, kun vielä aiemmin tuo volumedrop oli R2 kanavalla, kun R1 kanavalta vaihtoi siihen.
Sitten siinä oli väliaikaisesti r1/r2 jalkakytkimessä jokin vanha halpispiuha ja mitään "droppia" en enään huomamnnut. Nyt tilasin täysin uuden piuhan ja nyt se volumedrop on lähinnä tuossa r1 kanavassa ja r2 vastaavasti boostaa sille vaihdettaessa. Parempi tietysti näinpäin mielestäni cleanilta drivelle tulee boost ( jos tuo ilmiö nyt on tässä olemassa)i, mutta kuinkas nyt näin??
 
En sano, että tämä kummallisuus noista piuhoista johtuu, mutta outoa...
 
Asetukset nyt näin: https://db.tt/M8wUg1VL

 
Kaksi ensimmäistä potikkaa pitäisin ysin lukemille ja lead-bright- kytkimen nostaisi myös ylös.
 
Presence voi olla hyvinkin esim 0-3 välillä, miltä parhaiten kuulostaa.
Omassa mark2c+ vahvistimessa optimaalisen asettelun merkitys on huvittavan tarkkaa. Viilausta sitten lopussa eq:lla.
Kärsivällisyyttä vain sinulle!
 
maxillaris
30.10.2015 09:29:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maxillaris: Kaksi ensimmäistä potikkaa pitäisin ysin lukemille ja lead-bright- kytkimen nostaisi myös ylös.
 
Presence voi olla hyvinkin esim 0-3 välillä, miltä parhaiten kuulostaa.
Omassa mark2c+ vahvistimessa optimaalisen asettelun merkitys on huvittavan tarkkaa. Viilausta sitten lopussa eq:lla.
Kärsivällisyyttä vain sinulle!

 
Loppuvitsinä:
Aikoinaan kun ostin eräältä suomalaiselta jazz-soittajalta Mark III-green stripen ja olin testaamassa sitä kovalla soittaessani. Niin jazz-mies oli todennut kaverilleni viereisessä huoneessa, että"Miten hemmetissä tuo kaverisi saa tuosta koneesta tommosta soundia ulos? en ole tiennyt, että se voi tuommoiseltakin kuullostaa" :)
 
Stone
30.10.2015 10:19:38 (muokattu 30.10.2015 11:58:17)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maxillaris: Loppuvitsinä:
Aikoinaan kun ostin eräältä suomalaiselta jazz-soittajalta Mark III-green stripen ja olin testaamassa sitä kovalla soittaessani. Niin jazz-mies oli todennut kaverilleni viereisessä huoneessa, että"Miten hemmetissä tuo kaverisi saa tuosta koneesta tommosta soundia ulos? en ole tiennyt, että se voi tuommoiseltakin kuullostaa" :)

 
Aika hyvä :D
 
Pitää ruuvailla! Lisäksi kitaranvolumen roplaaminen oma lukunsa tuossa kirjossa..
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Perza
30.10.2015 11:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maxillaris: Loppuvitsinä:
Aikoinaan kun ostin eräältä suomalaiselta jazz-soittajalta Mark III-green stripen ja olin testaamassa sitä kovalla soittaessani. Niin jazz-mies oli todennut kaverilleni viereisessä huoneessa, että"Miten hemmetissä tuo kaverisi saa tuosta koneesta tommosta soundia ulos? en ole tiennyt, että se voi tuommoiseltakin kuullostaa" :)

 
Näin siinä itselläki kävi aikoinaan :) kaikista nolointa oli, että löysin kakkos kanavan vasta myöhemmin ja senki vasta kun pedaali löyty combon sisältä :) Toisin sanoen on sitä ollu kyllä kujalla näistä vehkeistä aikoinaan.
 
Stone
02.11.2015 12:02:59 (muokattu 02.11.2015 12:08:33)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni kiinnostus Mark III:ssa on keskittynyt sen r2 kanavaan ja että, miten siitä eg:lla saisi säädettyä mahdollisimman "fattia" soundia ulos??
Suuntaa-antavia vinkkejä otetaan vastaan ja kun sitä on liikaa, niin helpompi niin päin sitten alkaa leikata pois ja etsiä " sweet spot" asetusta.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Perza
02.11.2015 19:39:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jälleen lainaan törkeästi ketjua piittaamatta muiden probleemista joihin en osaa tietenkään itse vastata :)
 
Nyt on pari viikkoa ollu kampe himassa ja jonkin verran ehtiny kolmoskanavaa ruuvaamaan ja paras mitä saan aikaan on tämä huonosti soitettu pätkä iluurin mikillä
 
http://youtu.be/jca1UXgO4V0
 
Miltä tämä teistä kuulostaa? Myydäänkö pois vai jatketaanko vääntämistä?
 
Stone
02.11.2015 20:02:46 (muokattu 02.11.2015 20:06:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perza: Jälleen lainaan törkeästi ketjua piittaamatta muiden probleemista joihin en osaa tietenkään itse vastata :)
 
Nyt on pari viikkoa ollu kampe himassa ja jonkin verran ehtiny kolmoskanavaa ruuvaamaan ja paras mitä saan aikaan on tämä huonosti soitettu pätkä iluurin mikillä
 
http://youtu.be/jca1UXgO4V0
 
Miltä tämä teistä kuulostaa? Myydäänkö pois vai jatketaanko vääntämistä?

 
Mä en itse ole paras lenkki arvioimaan metallisoundeja, mutta metallicaltahan se mun puukorvilla ainakin kuullosti. Soitatko jonkun kaapin läpi vai kombona? Ruuvaatko precencea tuohon miten? Peilaan tällä samalla omaa soundin hakuani ;)
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «