Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Amfisound kitarat!
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Flash
08.04.2004 15:44:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.amfisound.com/kuvagalleria/strat.htm
 
Juu, tuo on meikäläisen strato. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Hinta/laatu suhde oli kohdallaan. Tuon straton ostin valmiina, mutta tänä vuonna teetän vielä todennäköisesti Les Paulin omien speksien mukaan (sitten tulee ehkä Gibson Les Paul Custom myyntiin, vinkki, vinkki... :).
 
Rock And Roll Can Never Die
Miekkonen
08.04.2004 16:05:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan tilannut sieltä pelkkää bodyä?
 
Flash
09.04.2004 18:50:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan tilannut sieltä pelkkää bodyä?
 
Eipä ole kokemusta tuosta, mutta se kyllä onnistuu, samoin kuin pelkän kaulan tai otelaudan tilaaminen.
 
Rock And Roll Can Never Die
Mrezzye
09.04.2004 21:07:28 (muokattu 09.04.2004 22:39:34)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Amfisoundin Les Paul. Kuvat on niiden kotisivulla (ks. tarkemmin jäsenkuvaus). Heviletin hyvä on ollut. Parempi kuin muut Lessut, kun on mulle varta vasten omilla specseillä tehty. Ei valittamista.
 
EDIT: http://www.amfisound.fi/galleria/lp_flametop/lp_flametop.htm
 
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
Flash
13.04.2004 11:42:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Amfisoundin Les Paul.
 
Pistinpäs eilen minäkin Les Paulin tilaukseen. Hondurasmahonkia, AAA loimuvaahterakansi, Seymour Duncan Antiquity mikit... hyvä pitäis tuleman. :)
 
Rock And Roll Can Never Die
Juzzu
13.04.2004 12:16:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistinpäs eilen minäkin Les Paulin tilaukseen. Hondurasmahonkia, AAA loimuvaahterakansi, Seymour Duncan Antiquity mikit... hyvä pitäis tuleman. :)
 
Hieno homma! Kysyitkö tarjouksia muiltakin rakentajilta? Oliko kova hintahaitari?
 
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! (EVVK jäsen nro. tsiljoona)
kimple87
13.04.2004 16:51:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuo les paul joka on random eyesin kitaristilla on kyllä todella hieno
 
"Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle."
LaXu
13.04.2004 17:20:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistinpäs eilen minäkin Les Paulin tilaukseen. Hondurasmahonkia, AAA loimuvaahterakansi, Seymour Duncan Antiquity mikit... hyvä pitäis tuleman. :)
 
Paljonkos tuollaiselle helmelle tulee hintaa? :)
HS
13.04.2004 19:02:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
...Hondurasmahonkia, AAA loimuvaahterakansi, Seymour Duncan Antiquity mikit... hyvä pitäis tuleman. :)
 
Mmmm... Kuulostaa aika maittavalta keitokselta :)
Missäs hintahaarukassa tuommoinen huitelee? Nuo ko. Duncanitkaan eivät vissiin ole ihan sieltä hintahaitarin halvimmasta päästä.
 
Flash
14.04.2004 08:21:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kysellyt muilta rakentajilta hintaa. Tunnen nuo Amfisoundin kaverit ennestään ja olen tosiaan jo aikaisemmin sieltä Straton ostanutkin. Sain Les Paulin siis vähän niinkuin "sopimus" hintaan. :) Sanotaan näin, että yli pari tonttua maksoi, mutta huomattavan paljon vähemmän kuin mitä Gibson Les Paul Standardin ovh on.
 
Rock And Roll Can Never Die
Jack D
22.12.2004 20:14:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä amfisound kuulostaa hyvinkin houkuttelevalta sinänsä kun vasuri olen ja olen havainnut että tuota RR:ää ei mikään valmistajamerkki tee vasurina, tai ainakaan ei tuo sitä eurooppaan/suomeen, eli periatteessa ainoa tapa saada hyvä vasuri hevikeppi kotia.
 
Jesus did it for the chicks.
Mrezzye
27.12.2004 11:40:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä amfisound kuulostaa hyvinkin houkuttelevalta sinänsä kun vasuri olen ja olen havainnut että tuota RR:ää ei mikään valmistajamerkki tee vasurina, tai ainakaan ei tuo sitä eurooppaan/suomeen, eli periatteessa ainoa tapa saada hyvä vasuri hevikeppi kotia.
 
Jep, suosittelen. Kun kerran asutkin sillä suunnalla. Aika hyvän näköisiä Randyja Amfisoundilta on lähtenyt maailmalle.
 
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
aniks
28.12.2004 08:47:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos amfisoundilta tilaa kitaran niin voiko sen käydä hakemassa sieltä pajalta.
 
anagöndä
jutimone
28.12.2004 08:53:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos amfisoundilta tilaa kitaran niin voiko sen käydä hakemassa sieltä pajalta.
 
Kyllä voi
 
aniks
28.12.2004 09:49:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

voiko niitä kitaroita käydä kokeilemassa siellä pajalla.
 
anagöndä
Mrezzye
28.12.2004 10:23:24 (muokattu 28.12.2004 10:26:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

voiko niitä kitaroita käydä kokeilemassa siellä pajalla.
 
Kyllä siellä ainakin silloin oli joitain kitaroita jemmassa, kun minä siellä vierailin. Tosin ei läheskään kaikkia malleja. Aina parempi käydä kokeilemassa myös tehdasvalmisteisia liikkeissä. Kyllä ne sitten Amfisoundilla tietävät aika hyvin kaulojen profiilit sun muut yleisimmistä malleista, kun vaan tiedät mikä sinua miellyttää.
 
Esim. omani rakennettiin näillä ohjeilla:
 
Gibson Les Paul Custom hieman paksummalla vaahterakaulalla, eben -otelaudalla, jumbonauhoilla. Kultainen hardware. Mikit tietysti oman mieltymyksen mukaan. Värin lähetin valokuvana (jostain netistä löysin). jne. jne. Lisäksi mikkeihin puolitukset, oma "logo" virityskoneistoon, Ezzymania2000 teksti kaularaudan suojaan...
 
Eli mitä tarkemmin ominaisuudet on tiedossa, sitä tarkemmin saat juuri sellaisen kuin haluat. Kyllä ne Amfisoundin pojat kysyy, jos jotain oleellista meinaa unohtua. Alahan jo suunnittelemaan mahdollisia helmiäisupotuksia, niin pääset kunnolla fiiliksiin!
 
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
drlecter
28.12.2004 13:08:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tossa on kuvia, varoitus rumia miehiä..
 
http://www.randomeyes.net/gallery/pages/uusi_el%E4m%E40008.htm
 
http://www.randomeyes.net/gallery/pages/uusi_el%E4m%E40009.htm
 
http://www.randomeyes.net/gallery/pages/uusi_el%E4m%E40063.htm

 
Tutun näköinen seppä. Kiip on rokking!
 
Ihminen on viisas mies. FretboardFromHell Directions
Jii
30.12.2004 21:12:01 (muokattu 30.12.2004 21:36:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä amfisound kuulostaa hyvinkin houkuttelevalta sinänsä kun vasuri olen ja olen havainnut että tuota RR:ää ei mikään valmistajamerkki tee vasurina, tai ainakaan ei tuo sitä eurooppaan/suomeen, eli periatteessa ainoa tapa saada hyvä vasuri hevikeppi kotia.
 
Teetin (oikeakätisen) RR:n loppukesästä Amfisoundilla. Oma kitarani on hyvä. Sain mitä tilasin. Ulkonäkö ja soitettavuus ovat molemmat kohdallaan.
 
EDIT: lopputulosta tässä:
 
http://www.amfisound.fi/galleria/rr_pinstripe/rr_ps.htm
 
North
30.12.2004 23:11:53 (muokattu 30.12.2004 23:15:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prkl että randyt näyttävät hienoilita!
 
Edit:Tarkoitan juuri Amfisoundin Rhoadseja.
 
Myy minulle Rr1!!
mhaarala
31.12.2004 00:50:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teetin (oikeakätisen) RR:n loppukesästä Amfisoundilla. Oma kitarani on hyvä. Sain mitä tilasin. Ulkonäkö ja soitettavuus ovat molemmat kohdallaan.
 
Miten paljon tuo maksoi ja mitä herkkuja siinä oli mukana? Oletko päässyt vertaamaan USA-Jaskoihin tms?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «