Shredator 10.01.2025 10:51:41 (muokattu 10.01.2025 10:53:41) | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Makelele 10.01.2025 11:29:26 | |
---|
Omaa suosikkimallia (S) on harmittavan vähän. Toki en varmaan voi hirveästi valittaa, kun olen ostanut viimeiset 20 vuotta pelkästään käytettyjä kitaroita. Noh, 35-vuotias S540LTD tuliterillä rosterinauhoilla löytyy kitaratelineestä, eli eiköhän sillä pärjätä vielä toiset 35 vuotta ainakin. |
Krice 10.01.2025 12:09:52 | |
---|
AS93FM transparent moss green on asiallinen. |
McNulty 10.01.2025 16:02:35 | |
---|
Tuollainen PM3C on käynyt mielessä, mutta pitää käydä ensin jäsen PIM luona tsekkaamassa josko löytyisi joku sopiva käytetty vaihtoehto. Tai se "oma juttu" jazzlaatikoista. Niitäkin kun on niin monenlaisia. moving in stereo |
LaXu 10.01.2025 17:34:12 | |
---|
Krice: AS93FM transparent moss green on asiallinen. Oikeestaan harvoja hienoja malleja näistä uusista. Aika tylsä kattaus kokonaisuudessaan. |
mpekkanen 10.01.2025 20:03:49 (muokattu 10.01.2025 20:06:45) | |
---|
Mun on helppo olla ostamatta Ibanezia kun ovat rumia, mallit typerän nimisiä ja kaiken kukkuraksi en muista tähän hätään oikeasti yhtään hyvää kitaristia, joka soittaa Ibanezilla. Muutama vuosi sitten näin Iisalmessa Scofieldinkin livenä ja se oli ihan paska keikka. Triptykonin Thomas Warrior tekee Icemanin kanssa ihan mielenkiintoista musaa, mutta ei hän varsinaisesti suurena kitaristina kyllä loista hänkään. |
ÄrGee 10.01.2025 22:26:12 | |
---|
mpekkanen: Mun on helppo olla ostamatta Ibanezia kun ovat rumia, mallit typerän nimisiä ja kaiken kukkuraksi en muista tähän hätään oikeasti yhtään hyvää kitaristia, joka soittaa Ibanezilla. Muutama vuosi sitten näin Iisalmessa Scofieldinkin livenä ja se oli ihan paska keikka. Triptykonin Thomas Warrior tekee Icemanin kanssa ihan mielenkiintoista musaa, mutta ei hän varsinaisesti suurena kitaristina kyllä loista hänkään. Steve Vai? Paul Gilbert? Joe Satriani? Nämä ikuiset Ibanez-miehet. Katselin kamalistauksesi, ja siellä oli pari Ibanez RG -mallia myös. Eikä AZ-sarja yhtään iske? Oli miten oli, aika tylsää taas. Vihreä AZ oli hieno ja reverselapaiset RG565R:t. 470 tracks of just orchestrations & synths.
-Jari Mäenpää |
mpekkanen 10.01.2025 22:54:54 | |
---|
ÄrGee: Steve Vai? Paul Gilbert? Joe Satriani? Nämä ikuiset Ibanez-miehet. Katselin kamalistauksesi, ja siellä oli pari Ibanez RG -mallia myös. Eikä AZ-sarja yhtään iske? Oli miten oli, aika tylsää taas. Vihreä AZ oli hieno ja reverselapaiset RG565R:t. Minusta joku Gilbert on vaan todella tylsää ja aika tuubaa on Vain ja Satrianin nykymusa. En tykkää oikein tiluttajista. Marty Friedman on ihan hyvä pieninä annoksina. Mulla on ollut pari Ibanez RG kitaraa kasarin loppupuolella kun luulin, että minäkin tarvitsen tuollaisen tilukitaran. Valitettavasti en oppinut kerrasta ja niitä tuli vielä ysärilläkin hommattua useita, tosin merkki vaihteli milloin miksikin. Nykyään kiinnostaa lähinnä roots pohjainen rytmimusa, vaikka välillä saatan kuunnella vanhoja heavylevyjäkin. Kyllä mä katsoin nuo uudet Ibanezit läpi ja ei sieltä kyllä minulle iskenyt silmää oikein mikään malli. Jostain semi-hollow kitarasta Gibson tekee minusta varsin hyviä ja hienoja kitaroita ja jos sellaisen joskus hommaan, niin se on todennäköisesti juurikin Gibson tai sitten japsi Tokai. Ibanezin voin hommata jos eteen tulee edullisesti kasarin alun Iceman, mutta en usko että niin käy ja ei se oikeastaan edes haittaa. |
Traktor X 10.01.2025 23:36:01 | |
---|
550€ AZ standard rosteri-nauhoilla ja locking tunereilla vaikuttaa aika hyvältä valuelta. Made in China vissiin. Ainakin jos löytää hyvän yksilön. |
Shredator 11.01.2025 10:18:32 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Jaketsu 11.01.2025 10:37:38 | |
---|
|
DirtyFingers 11.01.2025 17:58:21 (muokattu 11.01.2025 17:59:07) | |
---|
Ei vieläkään S-Prestigeä rosterinauhoilla. Eli roskiin. Toki SML721 sai rosterinauhat ja hienoisen GASin Come with me for fun in my buggy |
Kivijalka 13.01.2025 11:35:23 | |
---|
Traktor X: 550€ AZ standard rosteri-nauhoilla ja locking tunereilla vaikuttaa aika hyvältä valuelta. Made in China vissiin. Ainakin jos löytää hyvän yksilön. Itse hämmennyin Ibanezin kiinalaisen laadun korkeasta tasosta jo varmaan 15 vuotta sitten kun ostin ensimmäisen AS103 semihollow-kitarani: Varmasti tasalaatuisempaa kamaa saavat kiinalaiset valmistettua kuin esim. monet jenkit. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
arppah8 13.01.2025 12:27:30 | |
---|
Q-sarja kyllä kiinnostelee jonkin verran, ostin kolmisen vuotta sitten Strandberg Boden Standardin ja onhan se ihana kapistus. Uusien Essentialien värimaailma ei sytytä yhtään, mutta noissa Ibanezin lavattomissa on omaa silmää miellyttäviä malleja. En kuitenkaan ehkä enää toista Strandbergiä malta nykyhinnoilla hankkia, Ibanez menisi omaan nykybudjettiin paremmin. Tosin mulla periaatteessa on kitaroita jo ihan tarpeeksi. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |