Aihe: muuttaako effects looper-pedaali signaaliketjun digitaaliseksi?
1
Demonikkari
10.12.2024 17:00:34

Siinä kysymys lyhyesti ja ytimekkäästi. Olen panostanut täysin analogiseen ääneen hifistelyn vuoksi. Pedaalilaudassa on iso läjä pelkkiä analogipedaaleja, mutta riverdancen tanssiminen pedaaleilla alkaa kyllästyttään. Siksi ajattelin hankkia effects looperin, esim. Harley Benton fxl8 pron, mutta mietityttää onko onko ääni sen jälkeen enää analoginen. Tietäjät, valaiskaa minua!
mitja
10.12.2024 17:32:16 (muokattu 10.12.2024 17:55:32)
Loopperit ei muunna signaalia digitaaliseksi, jos siinä ei ole päällä jotain sisään rakennettua digiefektiä.
Bufferi sen sijaan löytyy esim. tuosta Harley Bentonista.
Se voi olla hyväkin asia.

Demonikkari: Siinä kysymys lyhyesti ja ytimekkäästi. Olen panostanut täysin analogiseen ääneen hifistelyn vuoksi. Pedaalilaudassa on iso läjä pelkkiä analogipedaaleja, mutta riverdancen tanssiminen pedaaleilla alkaa kyllästyttään. Siksi ajattelin hankkia effects looperin, esim. Harley Benton fxl8 pron, mutta mietityttää onko onko ääni sen jälkeen enää analoginen. Tietäjät, valaiskaa minua!
Demonikkari
10.12.2024 18:28:14

mitja: Loopperit ei muunna signaalia digitaaliseksi, jos siinä ei ole päällä jotain sisään rakennettua digiefektiä.
Bufferi sen sijaan löytyy esim. tuosta Harley Bentonista.
Se voi olla hyväkin asia.

Mitä se bufferi tähän liittyy, tekeekö se siitä digitaalisen?
askomiko
10.12.2024 18:40:40 (muokattu 10.12.2024 18:46:00)
Ei tee, tässä käytössä Bufferi antaa potkua signaalille niin ettei se tärväydy ja lannistu esim pitkään piuhaan.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)