Muusikoiden.net
07.03.2021

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua laitevalinnassa
1
Kucu
23.06.2020 21:59:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei vaan.

Elikkä olisin tuossa etsimässä jotain päätevahvistinta joka sopisi rackiin ja tuo Harley Bentonin GPA-400 ( https://www.thomann.de/fi/harley_benton_gpa_400.htm ) olisi tuossa hintansa puolesta sopivassa haarukassa. Mutta kun luoja ei kovin monella aivosolulla ole siunannut niin laitteiden tekninen puoli on hiukan vaikeaa ymmärrettävää minulle.

Kysymys kuuluukin että kun kotoa ennestään löytyy tuo HB g112 vintage kaappi ( https://www.thomann.de/fi/harley_benton_g112_vintage.htm ) niin kestääkö tuo ämyri tuota gpa-400:sta tehojen puolesta vai onko minun vaihdettava isompaan kaappiin tai laitettava väliin jotain keinokuormaa mikäli halajaisin tuota käyttää.

Omassa soitossa volyymit pysyvät alhaalla asumismuodon ja seuran vuoksi. Lähinnä haluaisin tuon rack tyylisen päättärin ihan vaan siksi että kaikki vehkeet saisi samaan koteloon ja olisi näin silmää miellyttävä ratkaisu.

Kiitos etukäteen vastauksista.

Älkää huutako mulle... mie oon vaan vähän tyhmä...
J.Nikkanen
23.06.2020 22:16:58

No katoppa kun ei ole pakko huudattaa täysillä, eli anna mennä vaan.

Ainoa riski tuossa on siis käyttäjäperäinen häiriö, järki mukaan kun käyttää niin nou problems.

Kucu
24.06.2020 19:02:42

J.Nikkanen: No katoppa kun ei ole pakko huudattaa täysillä, eli anna mennä vaan.

Ainoa riski tuossa on siis käyttäjäperäinen häiriö, järki mukaan kun käyttää niin nou problems.

Juurikin tätä vähän tässä hainkin. Tarkoitus ei todellakaan ollut käyttää tätä täysillä. Halusin vain varmistaa että tuota on turvallista käyttää niin ettei mikään paikka hajoa. Voi olla että asunnon vaihto on edessä jos voluumit rupeaa nousemaan liikaa... jotkut ei vaan arvosta.

Kiitoksia vastauksesta

Älkää huutako mulle... mie oon vaan vähän tyhmä...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti