Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Balzer 51
1
jububu
12.06.2020 02:06:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan kyseisen transistori vavistimen.
Vahvarissa ei tyyppikilpeä mutta vahvat 70-luvun merkit.
En ole löytänyt mitään tietoa netistä kyseisestä vahvarista, olisin
Kiitollinen jos joku osaa kertoa jotain vahvarista..
Kuvia löytyy tarvittaessa.
 
Kefiiri
13.06.2020 09:58:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain saman merkkisestä taisi joskus olla ketjuntynkää, mutta muistaakseni edes valmistusmaa tai -ajankohta eivät kumpikaan selvinneet. Kiintoisia laitteitahan tuommoiset ovat, mieluusti katselisimme, jos saisit pari kuvaa nähtäväksi vaikka omiin kuviisi.
 
En ole musiikin asiantuntija.
basisti1971
13.06.2020 10:55:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Kefiiri: Jostain saman merkkisestä taisi joskus olla ketjuntynkää, mutta muistaakseni edes valmistusmaa tai -ajankohta eivät kumpikaan selvinneet.
 
Haku ei ainakaan tuota tulosta, mikä sinänsä ei ole millään tapaa ennenkuulumatonta ;).
 
T:Samuli
 
Laulava Kylätohtori
13.06.2020 11:18:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan nämä niitä, kun joskus paikalliset musiikkikaupat toivat itse maahan omia eriä Kiinasta. Näille keksittiin aina joku brändi, millä näitä myytiin halvalla. Tai ainakin halvemmalla kuin tunnettuja merkkejä.
 
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Kefiiri
13.06.2020 11:42:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä nimi oli vain jokin saman kuuloinen... värkki mitä muistelen oli semi-omatekoisen oloinen, mutta toisaalta kontrollipaneeli oli melko professionaalisen näköinen. Verkkomuuntaja oli jylhän kokoinen suhteessa luvattuun tehoon. Enempää en muista.
 
En ole musiikin asiantuntija.
Dinorocker
13.06.2020 15:58:14 (muokattu 13.06.2020 15:59:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Jostain saman merkkisestä taisi joskus olla ketjuntynkää, mutta muistaakseni edes valmistusmaa tai -ajankohta eivät kumpikaan selvinneet. Kiintoisia laitteitahan tuommoiset ovat, mieluusti katselisimme, jos saisit pari kuvaa nähtäväksi vaikka omiin kuviisi.
 
Taisi olla mun kyselyt muistaakseni samaisesta kapistuksesta, eipä silloin oikeen mitään tarkkaa selvinnyt. Jossain se ketju tietysti on mutta se oli jo joku olemassa oleva johon tulin kyselemään. Kuvia siitä yksilöstä ei mulla enää taida olla.
 
delarco
13.06.2020 20:35:49 (muokattu 13.06.2020 20:36:03)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikä kyseli joskus...
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=207749&oo=30
 
Oon jo tosin heivannut koko laitteen jäteasemalle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «