Muusikoiden.net
20.10.2020
Musamaailma.fi - Soittimia rock-asenteella 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fendenrin uusin pedaalisarja
1
Juutas
15.06.2019 10:43:23 (muokattu 15.06.2019 10:45:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko porukalla millaisia kokemuksia Fenderin uusimmasta pedaalisarjasta? Monessa mielessä vaikuttavat aiempaa laadukkaammilta ja selkeästi pyrkivät haastamaan esim. Strymonin hintaluokkaa alemmassa kategoriassa. Valitettavasti lähikaupan tarjonta on tässä kohtaa olematon, joten ei pääse testailemaan laitteita luonnossa ja siksi jää Youtuben ja tämän foorumin varaan jos meinaa hankintoja tehdä. Erityisesti tuo phaser ja rotary kutkuttavat omaa makuhermoa ja myös tremolo/reverb setti vaikuttaa Strymonin Flintin kovalta haastajalta.

Eli omakohtaiseen kokemukseen perustuvia kommentteja mistä vaan uutuussarjan tulokkaasta - kiitos! :)

EDIT: Jaahas, otsikon hassua typoa ei pääse itse korjaamaan... XD Voi elämä.

Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
atct
17.06.2019 14:35:27

Mulla on toi tremolo/reverb pedaali. Olen omistanut useita reverb-pedaaleja ja toi ylivoimaisesti paras. PS. Olen pelkkä kotisoittelija.

Wäiski
20.06.2019 17:49:32

Hankin Leslie-simulaattoriksi Fenderin the Pinwheelin. Kyseistä hommaa on ollut hoitamassa vuosien mittaan H&K Rotosphere (upeasoundinen mutta suuri ja kohiseva), Strymonia, Bossia, EHX:ää ja ties mitä, mutta kaipaamani soundi on jäänyt vajaaksi. Ainakin alkuinnostuksessa Pinwheel vaikuttaa soundiltaan erinomaiselta. Se on myös laadukkaan tuntuisesti rakennettu. Pinwheelin ja muutamien muiden uusien purkkien nettidemojen perusteella uskoisin, että Fender on tosissaan satsaamassa pedaalipuolelle.

Laulava Kylätohtori
20.06.2019 22:21:48

Wäiski:Pinwheelin ja muutamien muiden uusien purkkien nettidemojen perusteella uskoisin, että Fender on tosissaan satsaamassa pedaalipuolelle.

En tiedä, mutta kuvittelisin, että olisi ollut helpompi saada se laatubrändin leima, kun ei olisi ensin lanseerannut markkinoille kiinalaista halpasarjaa..

Tai vaikka ensin ne kalliimmat laatuvehkeet ja myöhemmin sitten se halpasarja, jolloin siitäkin olisi saanut brändin avulla enemmän massia...

Mutta jotenkin hienoa, jos oikeasti panostavat speduihinsa. Sitten sellaisen voi vaikka hankkia jossain kohtaa..

Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Wäiski
21.06.2019 10:56:32

Laulava Kylätohtori: En tiedä, mutta kuvittelisin, että olisi ollut helpompi saada se laatubrändin leima, kun ei olisi ensin lanseerannut markkinoille kiinalaista halpasarjaa..

Tai vaikka ensin ne kalliimmat laatuvehkeet ja myöhemmin sitten se halpasarja, jolloin siitäkin olisi saanut brändin avulla enemmän massia...

Mutta jotenkin hienoa, jos oikeasti panostavat speduihinsa. Sitten sellaisen voi vaikka hankkia jossain kohtaa..

Juuri samaa mieltä. Arvelutti jonkin verran hankkia kuitenkin suhteellisen hinnakas pedaali, kun olin minäkin mieltänyt Fenderin pedaalit (tietenkin kokeilematta) epämääräiseksi halpiskamaksi. Hyvä kuitenkin, jos taso nousee perinteisen merkin edellyttämälle tasolle.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti