Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kitaroiden keräys.
1 2
Diggari10
15.06.2018 21:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko hiipinyt "addikti"kitarat täyttävät tilat?
montako omistat?
 
hallu
15.06.2018 21:31:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diggari10: Onko hiipinyt "addikti"kitarat täyttävät tilat?
montako omistat?

 
Parhaimmillaan mulla oli kaksi sähkistä ja yksi akustinen. Pahimmillaan mulla taisi olla jotain kahdeksan tai yhdeksän sähkistä ja pari akkaria. Nyt alkaa olla vähän tolkullisempi tilanne neljä sähkistä pari akkaria ja basso. Sähkiskistä ei tunnu yksikään olevan ylimääräinen, mutta ei se mitään todista jossakin vaiheessa saatan yrittää vähentää ainakin yhdellä kitaralla.
 
semmoinen muutos on vuosien tai vuosikymmenten kuluessa tapahtunut, että nykyisin pitää olla oikeasti hyvä että se jää taloon. Kaikki "ihan okei" kamat on kadotettu ja ainoastaan "sukat pyörii jalassa yhäkin" kamat jätetty. Samoin merkin tai ulkonäön takia hommatut alkaa loistaa poissaolollaan.
 
Periaatteessa olen aika tyytyväinen..... neljä sähkistä on periaatteessa liikaa, mutta kun ne on niin törkeen hyviä, niin pitää vaan sietää tilannetta.
 
Mun jutut on täyttä mutua.... tietolähteeksi minusta ei ole ja mielipiteeni perustuu tunteisiini eli siihen miten toivoisin maailmassa asioiden olevan järjestetty. Älä ota tosissasi puheitani......
Jeszse
15.06.2018 21:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oiskohan noita seittemän sähkistä, yks keskeneränen sähkis ja yks akkari. Kolme telineessä, yks telineen vieressä, yks molemmilla reeniksillä ja yks bändin toisella kitaristilla kotonaan. Ja akkari piilossa vaatehuoneessa.
 
von spets
16.06.2018 04:59:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuu nyt hyvältä kun omistan vain kolme sähkistä, akustisen ja yhden basson. Strato, Les Paul ja Strato puolitettavilla humppareilla. Yksi vahvistin ja pedaalilauta päälle. Näillä hoituu keikat ja äänitykset.
Ennen oli vaikka mitä hyviä kitaroita ja vintage-vahvistimia, mutta nyt kelpaa vain itse tuunatut soittimet laadukkaista osista väsättynä.
 
Kitarat ovat halpoja ja niitä on helppo saada. Gaasutuksessa eläminen on tuskaa. Väitän että suuremman nautinnon saa parista hyvästä kitarasta joihin on sitoutunut.
 
Sotakoira Musti
16.06.2018 12:48:26 (muokattu 16.06.2018 19:56:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: lyhyesti todettuna liikaa on.
 
Si vis pacem, para bellum.
antikristus
17.06.2018 20:30:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kotona seittemän kitaraa ja reeniksellä yks. Tilannetta pitänee korjata jossaa vaiheessa ja hommata reenikselle 7-kielinenkii. Kotona on telineessä yks paikka vapaana jollekkii kiertävälle kokeiltavalle keihäälle.
 
Jackson-mies
BugBadWolf
17.06.2018 23:42:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antikristus: ... telineessä yks paikka vapaana jollekkii kiertävälle kokeiltavalle keihäälle.
 
Seiskaa ei ole, mutta kerro ihmeessä minkälainen kotiin hakusessa. Täältä löytyy täytettä.
 
Kohtuuhintaan.
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Barska
18.06.2018 02:58:23 (muokattu 18.06.2018 03:00:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

46kpl, kun pikaisesti laski. Ihan liikaa. Olisi aika kai kokeilla hypnoosia, tai kitara-antabusta :D ..no, onneksi no suurimmaksi osaksi halpiksia tai "kun halvalla sai"-ostoksia.
 
All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band.
antikristus
18.06.2018 06:44:51 (muokattu 18.06.2018 06:45:45)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BugBadWolf: Seiskaa ei ole, mutta kerro ihmeessä minkälainen kotiin hakusessa. Täältä löytyy täytettä.
 
Kohtuuhintaan.

 
On vähän sellanen optio jos joku hyvä tulee vastaa tyylinen. Ei tartte olla ensin tekemäs tilaa :D Ja reenis seiska on nyt prioriteeteis ennen tommosii.
E. Tietty uus hienompi seiska kotiin ja vanha reenikselle toimis kans :D
 
Jackson-mies
Tomtom
18.06.2018 10:10:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Barska: 46kpl, kun pikaisesti laski. Ihan liikaa. Olisi aika kai kokeilla hypnoosia, tai kitara-antabusta :D ..no, onneksi no suurimmaksi osaksi halpiksia tai "kun halvalla sai"-ostoksia.
 
No huh! Itsellä vaan (hetkonen..) neljä sähikäistä ja kaks akkaria.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
kekkuliheikki
18.06.2018 11:46:37 (muokattu 18.06.2018 11:47:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi.
 
Lopetin gasittelun 2017 alkuvuodesta.
 
Myin kaikki pois.
 
En allekirjoita.
Iskariot
18.06.2018 12:21:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pahimmillaan/parhaimmillaan oli kahdeksan sähkökitaraa ja pari akustista. Sitten koin valaistumisen ja nyt on jäljellä kaksi sähkistä joista vain toinen saa soittoaikaa ja toinen on varastossa jemmassa.
 
No niin... No ei!
hallu
18.06.2018 12:40:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kekkuliheikki: Yksi.
 
Lopetin gasittelun 2017 alkuvuodesta.
 
Myin kaikki pois.

 
Äärimmäisyyksien ihminen :-D
 
Mun jutut on täyttä mutua.... tietolähteeksi minusta ei ole ja mielipiteeni perustuu tunteisiini eli siihen miten toivoisin maailmassa asioiden olevan järjestetty. Älä ota tosissasi puheitani......
BulletFace
18.06.2018 15:51:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaroita on vain tarpeen mukaan. Sähköisiä on kolme tosin neljännen voisi vielä hommata, että saisi myös kotiin yhden sähköisen normi vireeseen. Akkareita 3. Kaikkia tulee soiteltua säännöllisesti. Kuten monet muutkin todenneet niin vain pitopelit ovat jääneet.
 
Get the best and fuck the rest.
high_society
18.06.2018 16:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yks peissi, yks akustinen ja yheksän sähkökitaraa.
Oon tullu siihen tulokseen, että 12 sähkistä ois ihanteellinen.
Jokaisen tyylistä yks ois jepa, kuiteskaan yhtään les paul -johdannaista ei ole tällä hetkellä.
Joku japsi lessu tyyliin https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1309868 kiinnostais.
 
Tulosta Merkitse muistiin + Vastaa lainaten
BugBadWolf
18.06.2018 16:39:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Äärimmäisyyksien ihminen :-D
 
Ei tainnut jaksaa pysyä totuudessa ;D
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
BugBadWolf
18.06.2018 16:43:22 (muokattu 18.06.2018 16:45:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antikristus: On vähän sellanen optio jos joku hyvä tulee vastaa tyylinen...
 
Katselin kokoelmasi ja heviähän se. Kevätsiivouksessa olisi tarjolla Jarno Salon Viper. Valkoinen. On odotellut että saan vietyä sen satulan- ja parin pienen kauneusvirheen fiksaukseen tuohon maalikylille.
 
Nyt 800, rempattuna tonnin. Uutena varmaan 2.
 
Pannaako pakettiin? Kova case, jossa tulee ehjänä postissa + 50€.
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
FastEddie
18.06.2018 16:44:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BugBadWolf: Ei tainnut jaksaa pysyä totuudessa ;D
 
Emäntä uhkasi heittää ne uimaaltaaseen, jollei myy.
 
: )
 
If you think you are too old to rock n roll, then you are.
BugBadWolf
18.06.2018 16:47:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FastEddie: Emäntä uhkasi heittää ne uimaaltaaseen, jollei myy.
 
: )

 
Outoja sellaiset emännät. Omani tiesi ottavansa pelimannin, eikä ole tuollaisia harmeja (jos ei tarinan komediallinen osuus joskus sitä edellytä ;D).
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
antikristus
18.06.2018 19:10:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BugBadWolf: Katselin kokoelmasi ja heviähän se. Kevätsiivouksessa olisi tarjolla Jarno Salon Viper. Valkoinen. On odotellut että saan vietyä sen satulan- ja parin pienen kauneusvirheen fiksaukseen tuohon maalikylille.
 
Nyt 800, rempattuna tonnin. Uutena varmaan 2.
 
Pannaako pakettiin? Kova case, jossa tulee ehjänä postissa + 50€.

 
Kova kauppamies :D Ei oo kyl valitettavasti pienintäkää kiinnostusta G-johdannaisii, moderni on päivän sana ku pitää olla hard tailit sun muut. Säästelen varmaan rahaa ja ostan aikanaan Jyväskylän mieheltä 7-kielisen V:n.
 
Jackson-mies
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «