Muusikoiden.net
12.12.2018

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä ihmeen Radix?
1
BugBadWolf
24.05.2018 21:44:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyisiköhän hyppysiini joutuneelle Radixille mahdollisesti entinen omistaja tätä kautta? Pitäisi saada selvitettyä, mitä ihmeen romua tähän on kytketty, että pääsisi korjailemaan. Kuvat laitteesta profiilikuvinani.

Herrasmies, jolta laite minulle tuli, ei oikein osannut kommentoida. Härveli on projektikunnossa. Soittokuntoon sen jo viilailin, vaan tekniikka pätkii vielä. Vaikka vanha soittajanretku olenkin, kitaroiden midihimmelit jne ovat jääneet vieraiksi.

Muuten tekniikka vaikuttaisi olevan ihan keskivertoa merkkituotetta. Virittimet ainakin isolla W:llä, joten Wilkinsonia veikkaan. Tallana todennäköisesti Fishmanin piezotalla ja mikkeinä Teslaa. Mutta sitten tulee kompastus. Takapuolella on patterikotelo + pirullinen määrä piuhaa ja pieni pariosainen piirikortti. Romukopan kansi hukassa.

Kapineessa on kaksi jakkiulostuloa ja yksi pieneltä midiliittimeltä näyttävä liitin.

Kaikki vinkit ja perustellut arvaukset kapineen sisuskalujen arvoituksesta ovat tervetulleita.

En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Tympee Huttunen
25.05.2018 07:01:58 (muokattu 25.05.2018 07:03:00)

M.netin huoneen kautta luultavasti kimppatilattu soitin. Itseltäni löytyy Osiris-malli joka on yllättävän hyvä kyllä.

Toi kuva taisi olla jonkun oma custom, eiköhän alkuperäinen omistaja löydy.

BugBadWolf
25.05.2018 13:49:49

Puolen tuuman päästä mulkoillessa tuon johtonipun parista toisiinsa päällekkäin kytketystä piirilevystä löytyi teksti Graphitech Hexpander plus.

Rakkine alkaa kiinnostaa. Oli ensin niin apean tuntuinen että meinasin laittaa paloiksi, mutta lähemmin tarkasteltuna, siivoiltuna ja viilailtuna itse kitarakin on ihan ok tekoa. Kuka näistä MIDIhimmeleistä tietää? Voisin maksaa (kohtuudella) rahaa kapineen toimintakuntoon saattamisesta.

En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti