Muusikoiden.net
15.10.2018

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Black Cat's Cabs IRs
1
MustaKissa
07.04.2018 19:12:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä olisi kitaristeille vähän leikkaavampaa kaikua. Jossain välissä kun mieleen tuli hauska idea, että mitäpä jos tallentaisi kaiuttimet talteen koneelle niin ei tarvitse naapureita vahvistimilla häiritä kun naapurirauha on erittäin tärkeä asia. Ja tietysti helpompi kokeilla IR:llä miltä äänittelyt suunnilleen kuulostaa re-ampattuina.

Joten, lopputuloksena 4 eri kaiutinelementtimallia 2 eri 2x12" kaapissa 9 mikillä ja 25 eri mikkisijainnista. Eli noin 2500 impulssia. Ja kun ei siinä mitään menetä digitaalitavaraa jakaessa (niin kauan kun omasta puhutaan), tässäpä ne olisi ladattavaksi, normaaliwaveina ja Axe FX-tyyppisinä.

Normaaliversio: https://www.mediafire.com/file/chqbn0eozbg5x38/BlackCatsCabs.zip
Axe FX-versio: https://www.mediafire.com/file/k5ez … 6i4j18e8q/BlackCatsCabsForAxeFX.zip

Mikit eivät olleet tietenkään standardimallia näin köyhällä muusikkolikalla (joutui T.Bonen kopiota käyttämään aidon SM57:n sijaan), mutta kyllä varsinkin WGS:n elementeistä ihan kivaa ääntä sai kaiuksi ja 2x12" kaapeista tallennettuina leikkaakin kivasti läpi. Bassotaajuudet tietenkin 3-7dB hiljaisempia kuin olisi vastaavassa 4x12" kaapissa (mistä useimmat IR:t revitään), mutta kyllähän basistille nyt jotain pitää jättää..

hallu
07.04.2018 19:55:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos, testailen nuo illan päälle omalla setupillani :-) plussaa tosi joviaalista asenteesta josta mie piän :-).

Elämä on reiässä rattoisaa......
hallu
08.04.2018 11:20:43

Tietääkö joku miten nuo wav muotoiset tiedostot muutetaan Logicin ymmärtämiksi pst tiedostoiksi? en nääs päässyt impulsseja testaamaan kun ei nää mun vehkeet sitten osannut lukea waveja siinä spacedesignerissä.

Attew
08.04.2018 13:38:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Tietääkö joku miten nuo wav muotoiset tiedostot muutetaan Logicin ymmärtämiksi pst tiedostoiksi? en nääs päässyt impulsseja testaamaan kun ei nää mun vehkeet sitten osannut lukea waveja siinä spacedesignerissä.

Luulen että helpoin ratkaisu on ladata joku ilmainen plugari jolla ne toimii, kuten esim. NadIR.

hallu
08.04.2018 14:00:37

Attew: Luulen että helpoin ratkaisu on ladata joku ilmainen plugari jolla ne toimii, kuten esim. NadIR.

Aha okei, minäpä tutkin jos onnistuisin sen kanssa. Kiitoksia.

tommiot
08.04.2018 17:43:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Tietääkö joku miten nuo wav muotoiset tiedostot muutetaan Logicin ymmärtämiksi pst tiedostoiksi? en nääs päässyt impulsseja testaamaan kun ei nää mun vehkeet sitten osannut lukea waveja siinä spacedesignerissä.

Kyllä mulla on toiminu aina wavit ja aiffit Space Designerissa ihan vaan Finderista raahaamalla.
hallu
08.04.2018 19:41:33

tommiot: Kyllä mulla on toiminu aina wavit ja aiffit Space Designerissa ihan vaan Finderista raahaamalla.

Okei thanks pitääpä kokeilla. Mä yritin sillä "Load" käskyllä, mutta ei onnistunut. Mä kokeilen uudelleen. Kiitos vinkistä.

jii.haanpaa
09.04.2018 18:08:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Plussahommia. Ja hyvin toimii myös Logicin omilla värkeillä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti