Muusikoiden.net
12.12.2018
R-JAM Group Oy | Italia Guitars | Demokitaroita myynnissä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Caline blue ocean delay (~MP deep blue delay kopio)?
1
Stone
15.03.2018 07:06:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan mahdollisesti testannut tällaista Caline blue ocean delayta? Väittävät mad professor deep blue delay klooniksi, mutta en siis tiedä.
Vähän tavallaan kiinnostaisi, eikä vähiten hinnan puolesta.

https://en.m.audiofanzine.com/guita … ue-ocean/user_reviews/r.112708.html

https://youtu.be/s3wMJDmZHOQ

"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Tympee Huttunen
15.03.2018 07:12:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Onko kukaan mahdollisesti testannut tällaista Caline blue ocean delayta? Väittävät mad professor deep blue delay klooniksi, mutta en siis tiedä.
Vähän tavallaan kiinnostaisi, eikä vähiten hinnan puolesta.

https://en.m.audiofanzine.com/guita … ue-ocean/user_reviews/r.112708.html

https://youtu.be/s3wMJDmZHOQ

Mikä erottaa normi-kolminuppiset digidelayt keskenään? Eikö ne kaikki perustu samaan piiriin?

PJS
15.03.2018 07:20:00

Tympee Huttunen: Mikä erottaa normi-kolminuppiset digidelayt keskenään? Eikö ne kaikki perustu samaan piiriin?

Se voipi olla että niissä on sama chippi millä se viivästys on toteutettu mutta muu osa kytkennästä voipi olla eri tavalla toteutettu.

MIkä erottaa kolminuppiset säröpedaalit toisistaan?

"Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil."
Stone
15.03.2018 07:25:36 (muokattu 15.03.2018 07:25:59)

MP dbd on suunniteltu toimivaksi myös säröllä olevan vahvistimen eteen, niin tuo puoli kiinnostaa, että miten tuo kopio suoriutuisi siitä. Se on yksi pointti ittelläni dilsalle, kun fx looppia ei ole.

"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Urban Baboon
15.03.2018 14:47:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: MP dbd on suunniteltu toimivaksi myös säröllä olevan vahvistimen eteen, niin tuo puoli kiinnostaa, että miten tuo kopio suoriutuisi siitä. Se on yksi pointti ittelläni dilsalle, kun fx looppia ei ole.

Mulla on erään muusikoidennetin jäsenen tekemä kopio tuosta Mad Professorin Deep Blue Delaysta, eikä missään vahvistimessani myöskään ole efektiloopia. Mun kokemuksen perusteella tuo toimii vahvistimen edessä aika samoin kuin muutkin vastaavat delayt. Kyllä se säröillä menee aika puuroksi, jos viivettä haluaa yhtään pidemmäksi.
Mulla on myös T Rexin Replicator -nauhakaiku ja niin muhjuinen toi kopiopedaali ei tietenkään ole. Mä käytän tota kopiota lähinnä vähän värittämään soolosoundia tarvittaessa. Mut luulen, et lähes mikä tahansa puolianaloginen delay toimisi suht samoin.

Stone
15.03.2018 15:46:26

Urban Baboon: Mulla on erään muusikoidennetin jäsenen tekemä kopio tuosta Mad Professorin Deep Blue Delaysta, eikä missään vahvistimessani myöskään ole efektiloopia. Mun kokemuksen perusteella tuo toimii vahvistimen edessä aika samoin kuin muutkin vastaavat delayt. Kyllä se säröillä menee aika puuroksi, jos viivettä haluaa yhtään pidemmäksi.
Mulla on myös T Rexin Replicator -nauhakaiku ja niin muhjuinen toi kopiopedaali ei tietenkään ole. Mä käytän tota kopiota lähinnä vähän värittämään soolosoundia tarvittaessa. Mut luulen, et lähes mikä tahansa puolianaloginen delay toimisi suht samoin.

Kiitos kokemuksistasi.
Itsellä delay ei ole se aktiivisin efekti, mutta hyvä mauste ja elävöittävä oikeaan paikkaan sovellettuna. Päätin tilata uteliaisuudesta kokeiluun ton Calinen vastaavan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti