Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaravuokraus
1
lottie
21.12.2017 14:06:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Onko täällä kellään kokemuksia kitaroiden vuokraamisesta? Kuulin Jakokulma-nimisestä vertaisvuokrauspalvelusta, jonka kautta vois vuokrata soittimia. (Ilmeisesti se on aika uus palvelu ja toimii toistaiseksi lähinnä pääkaupunkiseudulla, mutta täällä asustelevana sitä kai vois hyödyntää sitten jos sinne alkaa tulla soittimia vuokrattavaksi. https://www.jakokulma.fi/ )

Ajattelin että tuon avulla pääsisi hyvin testailemaan eri kitarakamoja kokeilumielessä, kun itselläni ei ole muusikkokavereita joilta voisin pyytää lainaan. Mielelläni ensin kuitenkin kuulisin onko muilla kokemuksia Jakokulmasta tai ylipäänsä soittimien vuokraamisesta. Ja minkälaisia kitaroita ja vahvistimia suosittelette aloittelijalle?
 
-Q-
21.12.2017 18:05:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassua tulla kysymään soittimien lainaamisesta palvelusta jossa ei ole soittimia lainattavana, vai? Ja jostain syystä on pitänyt kopioida jo olemassa oleva palvelu (kuinoma.fi)
 
Mainoksille taitaa olla paikka varattuna oikeassa yläkulmassa..
 
Guildfinger
22.12.2017 18:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilumielessä kannattaa käydä testailemassa skeboja liikkeissä. Siellä on hiukan suurempi otos kuin yksityishenkilöiden satunnaiset ritsat. Hyvät säädöt vaikuttavat myös kummasti soundiin ja tuntumaan.
 
Pelimonni
24.12.2017 10:46:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lottie: Moro!

Onko täällä kellään kokemuksia kitaroiden vuokraamisesta? Kuulin Jakokulma-nimisestä vertaisvuokrauspalvelusta, jonka kautta vois vuokrata soittimia. (Ilmeisesti se on aika uus palvelu ja toimii toistaiseksi lähinnä pääkaupunkiseudulla, mutta täällä asustelevana sitä kai vois hyödyntää sitten jos sinne alkaa tulla soittimia vuokrattavaksi. https://www.jakokulma.fi/ )

Ajattelin että tuon avulla pääsisi hyvin testailemaan eri kitarakamoja kokeilumielessä, kun itselläni ei ole muusikkokavereita joilta voisin pyytää lainaan. Mielelläni ensin kuitenkin kuulisin onko muilla kokemuksia Jakokulmasta tai ylipäänsä soittimien vuokraamisesta. Ja minkälaisia kitaroita ja vahvistimia suosittelette aloittelijalle?

 
Aika hyvä. Ainahan Kitarakauppa antaa kotia viikonlopuksi (ainakin mulle) Kitarapaja. Jos olen aikeissa ostaan. Voin minä heti 10 vuokrata sinulle.
Paljonko maksat.
 
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
Arkka
24.12.2017 12:27:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelimonni: Ainahan Kitarakauppa antaa kotia viikonlopuksi (ainakin mulle) Kitarapaja. Jos olen aikeissa ostaan.
 
Vertaisvuokrauksen pointti on juurikin siinä, että ei olla aikeissa ostaa. Käytännöstä en tiedä, mutta mun mielestä tää on ideana ihan hyvä. Tavaraa on ihmisillä nurkat piukassa käyttämättöminä periaatteessa ihan turhaan. Esim. jonkun erikoisemman soittimen saattaisin joskus vuokrata viikonlopuksi. Mietityttää toki mahdollisten riitatilanteiden selvittely. Vaan harrastavatpa autoihmisetkin vastaavaa, eli ei se ihan mahdotonta voi olla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «