Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tehdäänkö yhdessä vähän hyvääkin?
1 2
makoskela
08.12.2017 11:59:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervetuloa mukaan talkoisiin. Tiedän, että teitä siellä kyllä riittää.
 
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1317754
 
Miikka
 
Laama666
08.12.2017 14:07:00 (muokattu 08.12.2017 20:09:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä homma, että Tampereella on niitäkin, jotka antavat eivätkä ota.
 
Sain juuri äsken kuulla, että Colorsound Octivider pedaali on kadonnut heiltä hyllystä, vaikka myyty sitä ei ole. Olisin ostanut, mutta minkäs teet kun pedaalia ei ole? Toiset lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, toiset varastaa. Sellainen meno siis Tampereellakin.
 
Tuokin varastettu pedaali oli myyntitilissä ja hintaa 290€. Mahtaa mennä Kitarakuun pitäjän pussista 80% pedaalin omistajalle aivan kuin se olisi normaalisti myyty. Ihme sakkia Mansessakin kun pöllivät pieneltä yrittäjältä, saatana!
 
EDIT: pedaalia oltukaan varastettu, se löytyi huoltomiehen pajasta, jonne se oli unohtunut. :-)
 
Computer got no soul
BugBadWolf
08.12.2017 14:48:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiroan sinut makoskela.
 
Sitä herää vanhana, raihnaana ja (lähes) köyhänä, lontii mnetiin mielessään heräteosto, tai ajatus jonkun köyhäparan nylkemisestä kaupanteolla ja päätyykin antamaan ilmaiseksi rahanarvoista tavaraa. Minä olen ikävä ihminen, suorastaan kuuluisa siitä, eikä tällainen sovi edes vartalomallilleni. Häpeä makoskela ;D
 
Mutta siinä.
 
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1317809
 
Pankaahan muutkin toimeksi ja antakaa. "Mä tiedän että teillä on..."
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
makoskela
08.12.2017 14:55:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BugBadWolf: Kiroan sinut makoskela.
 
Sitä herää vanhana, raihnaana ja (lähes) köyhänä, lontii mnetiin mielessään heräteosto, tai ajatus jonkun köyhäparan nylkemisestä kaupanteolla ja päätyykin antamaan ilmaiseksi rahanarvoista tavaraa. Minä olen ikävä ihminen, suorastaan kuuluisa siitä, eikä tällainen sovi edes vartalomallilleni. Häpeä makoskela ;D
 
Mutta siinä.
 
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1317809
 
Pankaahan muutkin toimeksi ja antakaa. "Mä tiedän että teillä on..."

 
Kiitos ja häpeän!
 
BugBadWolf
08.12.2017 16:18:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja kapine lähteekin Hyvinkäälle erään palvelutalon musiikkiterapian työkaluksi.
 
Koiruuksissani jätän ilmoituksen (muokattuna) torille herättämään teidän muidenkin ruojien lahjoitushalut toimintaan ;D
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
makoskela
08.12.2017 17:10:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BugBadWolf: ...ja kapine lähteekin Hyvinkäälle erään palvelutalon musiikkiterapian työkaluksi.
 
Koiruuksissani jätän ilmoituksen (muokattuna) torille herättämään teidän muidenkin ruojien lahjoitushalut toimintaan ;D

 
Oma soittimeni löysi uuden hyvän kodin sekin paikassa, johon se paremmin kuuluu. Jääköön tuo ilmoitus torille roikkumaan muiden innostamiseksi.
 
ps. pienellä lahjoituksella en menettänyt mitään. Päinvastoin.
 
Laama666
08.12.2017 23:18:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en ihan teknisesti tarkkaan ottaen lahjoittanut. Olin sen verran kapitalisti, että otin 5€ nimellisen hinnan, jotta sain itselleni kahvipaketin.
 
300-400kpl hyväkuntoista Aku Ankka lehteä, pääosa 1970-luvulta, lähti ex-työkaverini lapselle. Hän kuulemma on niistä intohimoisen kiinnostunut, joten ajattelin, että menkööt jollekin lapselle, joka niitä lukee. Itsellä lehdet on vaan maanneet kaapissa pahvilaatikoissa vuosikaudet käyttämättöminä.
 
En tiedä inspiroiko ketään, mutta koin tehneeni sentään ihan pienen hyvän teon. Pistäkäähän siis mahdollisuuksien mukaan kiertoon vaikka muutakin kuin sitä musakamaa jos ei niistä raaski luopua.
 
Eipä näilläkään Aku Ankoilla varmasti isoa rahallista arvoa ollut, mutta tuli kuitenkin hyvä fiilis siitä, että joku lukee lehtiä oikeasti ja saa niistä virikkeitä mielikuvitukselleen.
 
Computer got no soul
jhlamm
09.12.2017 01:25:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos jollakin on 22 nauhainen jacksonin floikkakaula niin itsellä on body, jossa on mikit ja floikka valmiina. Voin laittaa sen kuntoon ja ilmaiseksi jakoon vähempiosaiselle.
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Jaska1972
09.12.2017 06:50:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukana talkoissa. Maanantaina menee Tampereen Hope Ry:lle paketti, jossa Dean lyhytskaalainen basso, pussi, piuha, hihna, Digitech multiefekti ja siihen uudet kuulokkeet. Laitoin näistä ensin ilmon muusikoiden.netin Faceen mutta totesin, että parempi laittaa Hopen kautta jollekin nuorelle soittajan alulle. Toki Facessakin tuli pääosin ihan asiallisia ja positiivisia kommentteja ja viestejä mutta myös muutamia väärin lahjoitettu -viestejä.
 
"The brighter the flame the deeper the shadows."
Azolith
09.12.2017 10:59:25 (muokattu 09.12.2017 14:23:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ollut kuullut talkoista, mutta totesin tekeväni samaa:
 
https://www.tori.fi/paijat-hame/Lah … akustisen_kitaran_42603760.htm?ma=1
 
Hyvä näin!
 
.
Ikihonka
09.12.2017 11:15:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Azolith: En ollut kuullut talkoista, mutta totesin tekemäni samaa:
 
https://www.tori.fi/paijat-hame/Lah … akustisen_kitaran_42603760.htm?ma=1
 
Hyvä näin!

 
Hatunnosto lahjoittajille! Tarkkana tosiaan kannattaa vain olla kenelle tuotteen lyö käteen (Ettei kitara kohta löydy tori.fi:stä erään "liikkeen" myynnistä).
 
-Absoluuttinen puukorva-
Laama666
09.12.2017 21:51:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään olen puskenut maailmalle noin 100 DVD-levyä laatuviihdettä, muutaman CD-levyn ja kirjankin. Seisoskelin vaan kadulla ja tyrkytin ilmaiseksi ohikulkijoille. Osan DVD-levyistä lahjoitin alan pienyrittäjälle. Saa vähän rojua pois omistakin nurkista.
 
Computer got no soul
makoskela
21.07.2018 22:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt olisi taas hyvä sauma osallistua talkoiluun.
 
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1378732
 
Ehkä ostin - ehkä en.
fox
22.07.2018 03:35:35 (muokattu 23.07.2018 10:19:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

makoskela: Nyt olisi taas hyvä sauma osallistua talkoiluun.
 
Voi kuule, aika moni mnettiläinen on hyväntekeväisyyspohjalta "talkoisiin" kortensa kekoon kantanut, kuka soittamalla, kuka tekniikan puolella. 19. vuosi menossa jo.
Jos hyvin menee (ja miksipä ei) niin saadaan kokonaislahjoitussummaksi 45.000 euroa täyteen. Tänä vuonna on tuon kalustopuolen kanssa vähän pikku harmia, kun on noita eräänlaisia ihmisiä..
www.facebook.com/AugustRockFestarit
 
Tuolla konseptista enemmänkin:
http://www.augustrock.fi/hyvantekev … ytta-ja-livemusiikkia-vuodesta-2000
 
Sissimarkkinointia lisäksi: Käykääpä peukuttamassa
https://www.helen.fi/kampanjat/kaup … tapahtumakalenteri/august-rock-xix/
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
BugBadWolf
23.07.2018 13:52:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittelin juuri ympäri maailmaa ja kerroin kaikille, että hyväntekeväisyys on peruutettu. Sinne menivät kaikki Nenäpäivää ja Live Aidia myöten. Onhan Tampereella nyt joku pienen sisäpiirin pikkukekkeri, joka tekee kaikkien muiden hyvät teot tarpeettomiksi.
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
fox
23.07.2018 14:13:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BugBadWolf: Soittelin juuri ympäri maailmaa ja kerroin kaikille, että hyväntekeväisyys on peruutettu. Sinne menivät kaikki Nenäpäivää ja Live Aidia myöten. Onhan Tampereella nyt joku pienen sisäpiirin pikkukekkeri, joka tekee kaikkien muiden hyvät teot tarpeettomiksi.
 
Oivallinen kannanotto! Plussaa poksahti/jysähti! Eihän tuohon postaukseen voi muutakaan sanoa.
Haluat varmaan selventää hieman tuota "pientä sisäpiiriä" tai oikeastaan näen sen nyt ehdottoman pakolliseksi, ettei tule jatkossa kysymystä. Mutta kuitenkin, kun noin tekee "kipeetä" ja tunnet jääneesi ulkopuolelle/osattomaksi, niin odotamme sua perjantaina 3.8. illansuussa talkooavuksi, ei oo edes kovin pitkä matka. Lammin kautta pääset näppärästi. Kaipa sä edes jotain ymmärrät piuhanvedosta ja lootien kantamisesta?
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
BugBadWolf
23.07.2018 14:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox:...niin odotamme sua perjantaina 3.8. illansuussa talkooavuksi...
 
Voi kuule. Taitosi diplomatian saralla pakottavat minut kieltäytymään kohteliaasti kutsusta.
 
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
telecaster67
24.07.2018 02:47:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä voin tulla kantamaan, kun tuo Bugi Susi ei tule. Joskus pitää vaan soittaa eikä lässyttää soittamisesta. Noin vertauskuva alkukantainen jos sallitaan. Ihme piikittelijöitä tälläkin saitilla joskus possahtelee esille.
 
Metsäkitaristi. Period.
fox
24.07.2018 09:49:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

telecaster67: Mä voin tulla kantamaan, kun tuo Bugi Susi ei tule. Joskus pitää vaan soittaa eikä lässyttää soittamisesta. Noin vertauskuva alkukantainen jos sallitaan. Ihme piikittelijöitä tälläkin saitilla joskus possahtelee esille.
 
Kyllähän siin perjantain illansuussa taatusti on kaikkinainen apu tervetullutta, kiepahda paikalle vaan.
Juu, hämmästyksen aihetta kyllä tulee, kun pitäisi aiheena olla hyväntekeväisyys ja katso, yhtäkkiä se kiepsahtaakin henkilökohtaisuuksiin ja "diplomaattisiin taitoihin".
Kaipa tuo meidän kohdekin on väärä, eikä varmaan pitäis edes moista hommaa laskea hyväntekeväisyydeksikään.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Ochmo
24.07.2018 10:44:43 (muokattu 24.07.2018 10:45:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox:
Juu, hämmästyksen aihetta kyllä tulee, kun pitäisi aiheena olla hyväntekeväisyys ja katso, yhtäkkiä se kiepsahtaakin henkilökohtaisuuksiin ja "diplomaattisiin taitoihin".
Kaipa tuo meidän kohdekin on väärä, eikä varmaan pitäis edes moista hommaa laskea hyväntekeväisyydeksikään.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.

 
Luulen että tuossa aiemmassa postauksessasi tuo aloitus "Voi kuule..." oli se joka kirvoitti sanailun. Hieman ehkä alentuvasti aloitettu kirjoitus ja silleen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «