Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss Katana ja pedaalit
1
Lilli
15.06.2017 09:46:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viikon verran olen testaillut ja tutustunut uuteen Boss Katana 100 komboon. Vahvitimen omilla säädöillä (gain ja vola) soundista saa suorastaan erinomaisen, kunnon rocksoundin. Mutta jos tämän päälle asettaa esimerkiksi boost-valikosta jonkun lisäyksen, ei 'parannus' ole aina kovin, vakuuttava.
 
Oletteko kokeillut, kuinka Katana pelittää od- tai fuzz-pedaalien kera? Saako irtopirkoilla aikaiseksi hyvän sooloboostin sustainin kera?
 
Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen. (vaimoni Ulla juhannusaamuna Saarijärvellä taannoin)
aristoteles666
17.06.2017 10:48:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lilli: Viikon verran olen testaillut ja tutustunut uuteen Boss Katana 100 komboon. Vahvitimen omilla säädöillä (gain ja vola) soundista saa suorastaan erinomaisen, kunnon rocksoundin. Mutta jos tämän päälle asettaa esimerkiksi boost-valikosta jonkun lisäyksen, ei 'parannus' ole aina kovin, vakuuttava.
 
Oletteko kokeillut, kuinka Katana pelittää od- tai fuzz-pedaalien kera? Saako irtopirkoilla aikaiseksi hyvän sooloboostin sustainin kera?

 
kai olet liittanyt sen katanan tietokoneeseen?, silloin pystyt muuttamaan boosteja ja niiden arvoja kuten haluat, muuten et.
 
toimii myos ulkoisilla pedaaleilla.
 
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
RaskasMielinen
17.06.2017 12:41:53 (muokattu 17.06.2017 12:42:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: kai olet liittanyt sen katanan tietokoneeseen?, silloin pystyt muuttamaan boosteja ja niiden arvoja kuten haluat, muuten et.
 
toimii myos ulkoisilla pedaaleilla.

 
Juuri näin. Lisäksi totean, että 50-wattinen Katana on osoittautunut kyllä mielestäni aivan erinomaiseksi hankinnaksi. Kevyt roudata ja ääntä lähtee paljon tai todella vähän sekä kaikkea siltä väliltä. Näin kesällä on kiva istua omalla kotiterassilla ja soittaa mitä mieleen tulee, sananmukaisesti hevistä humppaan. 12-tuumaisen kaiuttimen ansiosta ääni on täyteläinen myös hyvin hiljaisella volumella.
 
"Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours."
Lilli
17.06.2017 18:17:51 (muokattu 17.06.2017 18:18:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: kai olet liittanyt sen katanan tietokoneeseen?, silloin pystyt muuttamaan boosteja ja niiden arvoja kuten haluat, muuten et.
 
toimii myos ulkoisilla pedaaleilla.

 
En ol sattuneesta syystä joutanut vielä tietsikkaan liittämään. Ohjelman olen jo kyllä koneelle asentanut. Mutta katsotaan kun kerkeää!
 
Jäljelle jääneellä pedaaliarsenaalilla testasin ja Katana otti pedaalit vastaan aivan loistavasti ilman kummempia hurinoita tai muita häiriöitä, paljon paremmin kuin THR10. - Mutta jatketaan tutkimuksia!
 
Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen. (vaimoni Ulla juhannusaamuna Saarijärvellä taannoin)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «