Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvä peruscombo treenailuun
1
semifinale
21.03.2017 20:12:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noin 20 vuotta ollut Marsun Valvestate 8080 combo, mutta nyt kaipaan uusia tuulia. Ehdotuksia hyvään huokeaan rokkicomboon? Ei mitään mikroskooppisia microcubeja vaan jotain 50-100 w:n hujakoilla. Tai jos on jotain mitä tarjota niin saa viestiäkin laittaa.
 
hallu
21.03.2017 20:21:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koch Twintone on oma suosikkini jota saapi käytettynä kerrassaan huokeasti. Twintone 2 tarjoaa kotisoittajalle sisäänrakennetun keinokuorman, joka kai on poistettu Twintone3:sta. Jos Marshalla murina uppoaa, mutta ei halua ostaa Marshallia niin H&K triamp1 https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1180563 on etevä peli ja tuon kyseisen yksilön olen itsekin pikaisesti tsekannut ja hyväksi todennut. Kochin twintoneja ei näytä olevan juuri nyt olevan torilla, mutta muita kyseisen pajan vahvareita kyllä ja nekin varmaan hyviä ovat mutta en ole niitä soittanut.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
JuSu
21.03.2017 21:02:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

semifinale: Noin 20 vuotta ollut Marsun Valvestate 8080 combo, mutta nyt kaipaan uusia tuulia. Ehdotuksia hyvään huokeaan rokkicomboon? Ei mitään mikroskooppisia microcubeja vaan jotain 50-100 w:n hujakoilla. Tai jos on jotain mitä tarjota niin saa viestiäkin laittaa.
 
Kantsis laittaa se hintahaarukka ihan euroina, toisen huokea on toiselle kallis...
 
Itse ostin tuossa pari päivää takaperin Bogner Alchemist 1x12" -combon, ja mielestäni siinä on oivasti vastinetta 400 euron hinnalle (käytettynä). Torilla taitaa olla vielä toinen ellei kolmaskin.
 
JuSu
 
"I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing." -Charles Bukowski
semifinale
21.03.2017 21:43:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

100-400 e varmaankin.
 
hallu
21.03.2017 21:54:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

semifinale: 100-400 e varmaankin.
 
Sitten tuo mainittu Bogner on kuin nyrkki silmään sulle. Noi mun ehdotukset ovat vähän yli budjetin. Itseasiassa alkoi tuo Bognerin Alkemisti kovastikin kiinnostaa kun kävin katsomassa muutaman esittelyvideon.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
JuSu
22.03.2017 08:04:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Itseasiassa alkoi tuo Bognerin Alkemisti kovastikin kiinnostaa kun kävin katsomassa muutaman esittelyvideon.
 
Mä alan päästä sinuiksi tuon kanssa vähitellen. Puhdas kanava on helkkarin hieno, kun kääntää gainin ihan sinne särön rajalle, ja vahvistimen (jalkakytkimellä kytkettävällä) boostilla potkaisee vähän yliohjaukselle, tosi nättejä soundeja.
 
Säröpuoli on sitten omanlaisensa, tässä vielä vähän säädettävää. Kaiutinvalinta olennainen, alkuperäinen Celestion V30 on aika naamalla, mutta bändin kanssa varmaan leikkaa mainiosti. Mulla kun on tuo kotipelinä, niin vaihdoin vähän kesymmän tötterön (WGS ET65), ei ihan sweet spot ole löytynyt vielä. Voi olla tuo WGS vähän liiankin siloinen.
 
Jos fiilikset säilyy hyvinä, niin täytyy ehkä hankkia treenikselle nuppiversio... =)
 
JuSu
 
"I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing." -Charles Bukowski
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «