Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelma Ibanez RT150 kitaran kanssa
1 2
Krice
18.03.2017 09:03:00 (muokattu 18.03.2017 09:03:30)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun kitara on noinkin vanha niin mielestäni kannattaa vetäistä kaikki sähköosat uusiksi. Ei tarvitse sitten jatkuvasti miettiä, että mikähän siitä tällä kerralla hajosi.
 
hollstro
18.03.2017 09:53:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Kun kitara on noinkin vanha niin mielestäni kannattaa vetäistä kaikki sähköosat uusiksi. Ei tarvitse sitten jatkuvasti miettiä, että mikähän siitä tällä kerralla hajosi.
 
No ei hitossa. Ikä ei tee hyvin tehdylle kitaralle kuin hyvää.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Krice
18.03.2017 12:56:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: No ei hitossa. Ikä ei tee hyvin tehdylle kitaralle kuin hyvää.
 
Luitko mitä kirjoitin? Sähköosat eli mikit, johdot, potikat ja jakki uusiksi. Ne ei kestä kovin hyvin aikaa.
 
hallu
18.03.2017 13:49:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Luitko mitä kirjoitin? Sähköosat eli mikit, johdot, potikat ja jakki uusiksi. Ne ei kestä kovin hyvin aikaa.
 
Kyllä ne kestää, mulla on kolme kitaraa jotka ovat tämän ketjun esimerkkikitaraa vielä yli kymmenen vuotta vanhempia ja ei niiden mikeissä ja potikoissa tai jakeissa ole mitään ongelmaa. Ja ei niitä mikkejä vikaantuessakaan ihan automaattisesti kannata uusiin vaihtaa, esim. Gibsonin orkkis PAFFit voisi olla säilyttämisen arvoiset ja palatakseni ibaneziin niin mulla on kahdessa kitarassa Super58 joita en vaihtaisi mistään hinnasta vaan korjauttaisin jos tarvetta tulisi. Tai no mä en tiedä onko uudet super58:t samanlaiset, jos on niin voisihan ne vaihtaakin, mutta ne kuitenkin on niin hyvät että pidän niitä korjauttamisen arvoisina.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
StormRaiser
19.03.2017 21:10:05 (muokattu 19.03.2017 21:11:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritin itse kolvata plugin paremmin uusiksi kiinni - ei korjannut ongelmaa. Vaihdoin tone-potikan uuteen - ongelma paheni. Vien kitaran huoltoon - siellä ainakin osaavat tarkistaa ja korjata. Kiitos kaikille neuvoista!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «