Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kemper ja rautalanka cleanit
1
Grimoire
30.01.2017 22:42:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys,
 
Ajattelin tänne laittaa linkin omasta kemper testistä rautalanka soundeilla
https://youtu.be/XmBqm4h7fYM
 
Kertokaa mielipiteenne, soitto tuntumaa en voi mitenkään teille välittää mutta omasta mielestä hyvä ja aikahyvin tuntuu nuo cleanit soivan tuosta vehkeestä
 
Vika ei tarvitse olla iso kun se on korvien välissä
penatuna
31.01.2017 14:47:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On nuo niin lähellä toisiaan, etten ainakaan bändin seassa tunnistaisi toisistaan. Tuo Kemper oikean kaapin kautta ehkä eroaa eniten kuulostaen kenties himpun pehmeämmältä kuin nuo kaksi muuta. Sekin on silti hyvin lähellä alkuperäistä Bogneria. Oletko kokeillut saako noista Kemperin uusista kaiuista vastaavaa kuin pedaalilaudasta?
 
Pistähän ihmeessä profiili jakoon!
 
Grimoire
31.01.2017 18:28:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen noita kaikuja jonkin verran yrittänyt mutta täytyy sanoa että en vaan osaa, tuo delayn tekeminen on iha rakettitiedettä mulle tuossa laitteessa, reverbin saa kyllä säädettyä. Laitan kyllä profiilin jakoon kun saan aikaiseksi kytkettyä tuon tuohon rig juttuun.
 
Vika ei tarvitse olla iso kun se on korvien välissä
antikristus
31.01.2017 18:47:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kemperin delayt on kyl ihan ihmeellisii käyttää. Mie en koskaa oppinu.
 
Jackson-mies
Lespaul66
31.01.2017 19:51:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kemperin nauhakaikusimulaatio on hyvä ja tuon dalay päivityksen jälkeen on mahdollista saada rytmikkäitä rautalankakaikuja - vaiva ohjelmointiin on vaan mielettömän suuri. Olen tässä odotellut että joku tekis samanlaisen setin nauhakaikuja kun tuossa Alesis Q2 echoes of the past ohjelmassa on... itse ei oikeen ole viitsinyt aloittaa projektia....
 
Kefiiri
31.01.2017 20:42:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lespaul66: Alesis Q2 echoes of the past ohjelma
 
Nokkela nimi nauratti :)
 
En ole musiikin asiantuntija.
Jucciz
31.01.2017 21:05:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oltiin joku tovi sitten kahden bändin illassa keikalla ja toisen bändin kitaristi käytti Kemperiä. Aivan uskottava rautalankasoundi sieltä pölähti.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «