Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Älä osta mitään vuosi
1 2 3 4 5 6
hallu
22.02.2017 18:23:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Mutta Ibanez AR 300 on kyllä mainion näköinen. Nam! Yamahan SG taas ei oikein koskaan ole puhutellut ulkomuodollaan.
 
Yamaha näyttää pahalta, mutta tuntuu hyvältä :-D
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Rhapa
23.02.2017 12:52:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, mulla oli öpaut 10-15 vuotta välissä kun en ostanut mitään kitarakamaa. Nyt terästäydyin ja tilasin vähän PA-vehkeitä uudelle bändiprojektille ja sit tietty itseäni hemmottelin tilaamalla uuden kitaran. Jos nyt sitten ois taas motivaatiota soitellakin taasen :DD
 
antikristus
01.06.2017 23:04:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puol vuotta menny. Onko ollu hyvä idea :D
 
Jackson-mies
hallu
01.06.2017 23:17:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antikristus: Puol vuotta menny. Onko ollu hyvä idea :D
 
Ai jumalauta, kun käännät puukkoa haavassa :-D . Mä toivoin vaivihkaa, että tämä koko kovanonnen ketju katoaisi historian syövereihin :-D .
 
Niin että hyvä idea vai !!!! minähän minin sen perkeleen kitaran lisäksi ostamaan vielä vahvistimenkin !! seuraavan kerran kun teen täällä julkisesti raittiuslupauksia, niin navakka potku naamaan auttaa..... pistäkää vaikka linkki tähän kejuun, niin muistan pitää turpani kiinni :-D
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Jucciz
02.06.2017 00:17:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Ai jumalauta, kun käännät puukkoa haavassa :-D . Mä toivoin vaivihkaa, että tämä koko kovanonnen ketju katoaisi historian syövereihin :-D .
 
Niin että hyvä idea vai !!!! minähän minin sen perkeleen kitaran lisäksi ostamaan vielä vahvistimenkin !! seuraavan kerran kun teen täällä julkisesti raittiuslupauksia, niin navakka potku naamaan auttaa..... pistäkää vaikka linkki tähän kejuun, niin muistan pitää turpani kiinni :-D

 
"Navakka potku naamaan". Ai hitto miten hieno nimi rokkibändille. :D
antikristus
02.06.2017 07:08:30 (muokattu 02.06.2017 07:08:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Ai jumalauta, kun käännät puukkoa haavassa :-D . Mä toivoin vaivihkaa, että tämä koko kovanonnen ketju katoaisi historian syövereihin :-D .
 
Mie arvasin! Ja kieltämättä tarkotuksella nostin "puolen vuoden raittiuslupaukset" ketjun ku joku alotti ton downshiftaus ketjun :D
 
Jackson-mies
Shredator
02.06.2017 13:12:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun sai hommattua vahvistinarsenaalin puuttuvan palasen, niin tuntuu että gas-paine hellittää ja on kaikki mitä tarvitsen.
 
Ehkä joku vintagehenkinen combo joskus...hmm ja ehkä Mobius...katsotaan.
 
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
hallu
02.06.2017 21:49:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Nyt kun sai hommattua vahvistinarsenaalin puuttuvan palasen, niin tuntuu että gas-paine hellittää ja on kaikki mitä tarvitsen.
 
Ehkä joku vintagehenkinen combo joskus...hmm ja ehkä Mobius...katsotaan.

 
Ju niin minäkin aina välillä lulen, että gaspaine hellittää :-D. Niinä hetkinä tulee paukuteltua rintaa, että nyt se on ohi, mutta olen jo oppinut ja aion pitää jatkossa soukempaa suuta asiassa :-D. Niin kauan kun tuota toria tulee selattua, niin vaara vaanii ovella ihan koko ajan. Toisaalta kaupasta ei tule enää ostettua kuin tarpeellista (kieliä, piuhoja varaosia, putkia ja sen sellaista, mutta intohimot tyydytetään torilla ).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
mpekkanen
16.01.2018 14:18:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpa aihetta kun aloituksesta on vuosi mennyt.
 
Kuinka monella väheni tavaran määrä tai ei tullut ostettua mitään?
Voisiko tätä samaa ideaa jatkaa(?) vai menikö jo lupaukset niin karikolle, ettei kannata tähänkään enää lähteä...
 
Itsellä vuoden aikaan väheni kitaroita 4 kpl ja sen lisäksi vaihdoin yhden kitaran päikseen toiseen kitaraan. Kaikki myymäni kitarat olivat edullisia, ettei rikastumaan kyllä päässyt.
Yksi 4/4 kokoinen akustinen, 3/4 kokoinen Yamahan akustinen, metallikoppainen resonaattorikitara ja yksi edullinen stratocaster kopio tuli siis myytyä.
Taisi tulla hintaa saman verran(tai hieman alle), mitä tuo kyseinen resonaattorikitara maksaa nykyään uutena noista kaikista yhteensä. Harley Benton resonaattori ja taitaa maksaa nykyään noin 330 euroa.
 
Jos olisi enemmän tilaa, niin ei olisi varmaan noitakaan tullut hävitettyä. Molemmat nylon kieliset olivat hyviä soundiltaan ja myös ihan ok kitaroita soittaa. Niillä ei vaan jostain syystä kuitenkaan sitten tullut niin paljoa soitettua. Samoin tuo edullinen strato oli jopa aika kovassakin käytössä, mutta se kun meni kaupaksi, niin se sai mennä. Slidekitarana se minulla oli ja en ole koskaan ollut niin stratomies, vaikka niitä on vuosien varrella ollutkin ja monenkin hintaisia.
Resonaattorikitara oli pitkään lähinnä sisustuselementtinä olohuoneessa, mutta se ei oikein soitossa toimi kerrostalo volumeilla ja sai lähteä, vaikka ihan hieno olikin(hintaisekseen myös erittäin passeli peli). Slidesoittoon kyllä jäi vieläkin soittimia, ettei sen puolesta ole kuin itsestä tuo soitto kiinni.
 
Tänä vuonna jatkuu sama suunnitelma kuin viimeksikin kun tänne kirjoitin. Yritystä olisi muutama myydä ja jos jotain hankin uutta/käytettyä, niin pitäisi jotain myös myydä tai antaa vaihdossa. Edelleenkin on ihan liikaa soittimia, eli tavaran määrää ei ole edelleenkään tarkoitusta lisätä.
Tänä vuonna olisi tarkoitus laittaa muutamia projekteja joko kuntoon tai sitten hävittää ikuisuusprojektit pois(tai ainakin edes osa). Ei tietysti haittaa, vaikka noita hieman kalliimpiakin soittimia menisi kaupaksi tai sitten vaihtaa johonkin edullisempiin välirahan kanssa...Ihan hirveästi ei vaan kaikenlainen tavaran jatkuva myynti/vaihto ja muu veivaaminen kiinnosta, varsinkaan jos vaihtovehje on sellainen jolla ei ole itselle mitään käyttöä. Nämä on tietysi niitä juttuja kun S. Vileninä ostan jo ensiviikolla trakotorikuormallisen "pientäremonttia" vaativia projekteja kun halvalla saa :)
 
Aika merkillistä on kyllä miten vaikeaa voi joskus olla tavarasta luopuminen. Sellaisestakin jota ei ole todistettavasti edes käyttänyt vaikka vuoteen, niin kun meinaa sitä myydä-->Alkaa yllättäen keksiä jos minkäkinlaisia käyttötarkoituksia ja tapoja sille soittimelle. Enkä pidä edes itseäni mitenkään materialistina, vaan olen yrittänyt päinvastoin myydä kalliimmat pois ja soitella edullisimmalla sitten itse.
Useasti noissa halvemmissa kun voi olla omanlaista tyyliä tai jotain mojoa. Eikä kaikki halpa/edullinenkaan ole aina laadullisesti tai muutenkaan mitenkään täysin huonoa.
On jotenkin hienoa(minusta) jos soittaja saa jostain sikarilaatikkokitarasta tai balalaikasta slidellä aikaan kunnon musaa ja ihan hyvällä soundilla. Ainakin itseä kiinnostaa tällainen, koska ihmehän se olisi jos ei 3-4k kitarat soi kunnolla ;)
 
Metalkallo
16.01.2018 16:35:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on myytti, ei onnistu oikeassa elämässä. :D
 
Vähemmän on nykyään enemmän
hallu
16.01.2018 17:03:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kyllä se mulla meni harakoille kokolailla tuo viimevuosi :-D. Ostin uuden kitaran sekä vahvistimen (yhteensä 2800 euroa), mutta myin kaksi vahvistinta (yhteensä 1200 euroa) joten tuohon kun ynnää vielä vahvistinten huollot niin meno puolelle viivan alle jää ehkä pyöreät kolme tonnia ja myytyihin kun lisää yhden etuvahvistimen jonka myin vasta nyt vuoden vaihteessa pikkuisen 18 vuoden puolella, niin saamapuolelle tulee pyöreästi tuommoiset 1500 euroa. Tappiolla siis karvaasti mennään ja tähän väliin voin lisätä, että nuo eivät ole minulle mitään pikkurahoja.
 
Tänä vuonna on jalat säilyneet vielä kuivina, mutta aloitin vuoden melkoisella gassituksella, niin ajattelin että en nyt ala ollenkaan paukuttelemaan henkseleitä enkä muutenkaan taida tästä aiheesta alkaa viisastelemaan. Mun taannoiset jeesustelut varmaan riittää kaikille..... ainakin mulle itselleni :-D.
 
Sellaisen trendin olen onnistunut pitämään yllä, että tavaramäärä on vähentynyt ja laatu on parantunut. Tällä hetkellä mulla ei ole enää yhtään huonoa tavaraa ja sikäli mieli on hyvä, mutta entistä voimakkaammin joutuu olemaan tietoinen siitä, että kaikki "tarpeet" joita olen tarvitsevivani, on teeskentelyä.
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
2randpo
16.01.2018 19:09:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomaan, että mun viime vuosi oli vahingossa älä osta mitään-vuosi, kieliä yms lukuunottamatta. Toisaalta toissa vuonna ostin pari amerikan-passoa, pari synaa yms yms muuta paskaa muutaman tonnin edestä. No toissapäivänä lähtikin sitten tilaus, sen saapumista odotellessa..., eli tästä vuodesta taitaa tulla "ostan kaikkea mitä tarvitsen"-vuosi.
 
Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä.
Åboensis
16.01.2018 20:38:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu ei... Vuosi 2017 oli sellainen "osta, myy ja välissä tee vaihtokauppoja ihan hulluna" -vuosi, ettei paremmasta/ pahemmasta väliä... Ilmeisesti kyseessä oli jonkinlainen inhorealistinen vastareaktio itseriittoisille alkuvuoden väitteilleni siitä, että tulevaisuudessa tulen tyytymään yhteen hyvään kitaraan ja vahvistimeen XD.
 
Noh, itse asiassa ei niitä vahvaimia edelleenkään ole kuin kaksi, eikä kitaroitakaan oikeastaan enempää. Mutta tulevana vuonna on jo ihan oman pään (ja kotirauhan) takia pakko ottaa rauhallisemmin - sitä paitsi niin monta hyvää vermettä ehti tässä välissä mennä nakkisormien läpi, että on pakko todeta, etteivät ne kamat enää tietyn hintakaton jälkeen vaihtamalla varsinaisesti parane. Siis oikeasti. MOT.
 
"Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille
Guitarfreak
16.01.2018 22:00:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metalkallo: Tää on myytti, ei onnistu oikeassa elämässä. :D
 
Nii. Mistäs sais sen epäoikean elämän jossa sormet ja kamat (siis soittolaitteistot) toimis aina ja ei tarvis ostaa uutta roinaa... ja sais rauhassa tehdä kivoja juttuja ilman että työ haittais...
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Vainottu
16.01.2018 23:05:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Åboensis: Juu ei... Vuosi 2017 oli sellainen "osta, myy ja välissä tee vaihtokauppoja ihan hulluna" -vuosi, ettei paremmasta/ pahemmasta väliä... Ilmeisesti kyseessä oli jonkinlainen inhorealistinen vastareaktio itseriittoisille alkuvuoden väitteilleni siitä, että tulevaisuudessa tulen tyytymään yhteen hyvään kitaraan ja vahvistimeen XD.
 
Täytyy yhtyä tähän! Toki en mitään lupauksia tehnytkään mutta sopivasti tähän ketjuun liittyen, ei ole koskaan kiertänyt kama niin paljon kuin viime vuonna. Mutta onpahan tullut kokeiltua kaikenlaista.
 
Toki perseellen meni tämänkin vuoden osalta kun Wampler Tweed '57 on jo tulon päällä. Mutta ei sitä ainakaan tällä hetkellä osaa harmitella. :)
 
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
mpekkanen
17.01.2018 11:56:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu:
Sellaisen trendin olen onnistunut pitämään yllä, että tavaramäärä on vähentynyt ja laatu on parantunut. Tällä hetkellä mulla ei ole enää yhtään huonoa tavaraa ja sikäli mieli on hyvä, mutta entistä voimakkaammin joutuu olemaan tietoinen siitä, että kaikki "tarpeet" joita olen tarvitsevivani, on teeskentelyä.

 
Minusta tässä on tämän aiheen tärkein asia. Se, ettei sitä itselle ylimääräistä tavaraa hommaa lisää(vaikka ihan aina ostohetkellä ei voi tietää kuinka kovaan käyttöön tulevaisuudessa se soitin/vahvistin jne. tulee, vaikka olisi ihan laadukaskin). Kaikki harrastukset maksaa ja harvoin noista soittimista saa omiaan takaisin tai jopa enemmän. Silloin tietysti jos on soittimen ostanut hyväkuntoisena ja ehkä käytettynä useita kymmeniä vuosia sitten ja sen nyt myy. Trendit kuitenkin muuttuu ja tulevaisuutta on aika vaikea ennustaa.
Itse ostin nuo kaikki 2017 myymäni kitarat aikoinaan käytettynä ja sain niistä suurinpiirtein saman hinnan kuin itsekkin maksoin. Osa noista soittimista tuli ostettua kyllä jo lähes 10 vuotta sitten ja onhan siinä ajassa monienkin hinnat nousseet. Toki tuli vuonna 2017 ostettua kitaran kieliä, mutta varmaan sellaista ei nyt tähän lasketa.
 
Ja, tuo hommasi, että vaikka kamoihin on mennyt enemmän rahaa, niin ne ovat tulleet käyttöön ja tavaran määrä on vähentynyt-->Sehän on vain hyvä asia.
Laatu taikka jonkin soittimen sopivuus itselle on monesti kiinni jostain muistakin asioista kuin hintalapusta. Bändisoittoon tarvittavat vahvarit maksaa yleensä enemmän kuin pienet kerrostaloon sopivat vehkeet. Tämäkin on toki ihan soittajasta kiinni ja myös jonkun verran soitettavasta musastakin. Maku ja soittotyyli voi sekin vaihtua vuosien varrella.
 
Minulla menee luultavasti muutamien soittimien huoltoon tänä vuonna sen verran rahaa, ettei varmasti mitään tiliä ainakaan tule tehtyä. Varsinkin kun hyvin moni noista huoltoa kaipaavista soittimista on jo muutenkin todella halpoja, niin joutuu miettimään, onko järkeä maksaa 100-150 euron kitarasta lähes saman hintaista huoltoa/korjausta.
Osa varmaan menee myyntiin mikkien, jonkun tallan ja laukun hinnalla(eli ns. osien hinnalla tai halvemmalla...), koska ei ole järkeä ihan kaikkia alkaa remontoimaan. Varsinkaan jos ne eivät tule sen remontinkaan jälkeen itsellä käyttöön.
 
Tuo on myös totta, ettei sitä moniakaan laitteita/soittimia aina edes tarvitse. Soittamisessa tulee usealle vaihe, jossa käydään läpi monenlaiset perinteiset kitaramallit ja ehkä se saattaa mennä vieläkin pidemmälle. Etsitään sitä itselle parhaiten sopivaa ja tämähän on ihan järkeenkin käypä juttu.
Kuitenkin kun jo muutama sähkökitara on, niin ei niitä ihan älyttömästi tarvitse. Sitä on vain hyvä uskottelemaan itselle, että kyllä hyvä olisi olla vaikka single mikeillä oleva kitara, vaikka soittaisi esim. yleensä jollain humbucker tyylisellä.
Jos sattuu vielä puraisemaan tuollainen maailman musiikin ja erilaisien kielisoittimien, sekä erikoisviritettyjen slidekitaroiden kärpänen-->On ainoa vaihtoehto hommata ja kokeilla mitkä niistä soittimista toimii itselle ja mitkä taas ei.
 
Minulla on soittimien kertyminen osittain selittynyt sillä kun lopetin bändisoitot ja möin sekä vaihdoin arvokkaampia edullisempiin. Asun myös pienemmässä kampässä nykyään kuin joskus kymmenen vuotta sitten ja sinne ei kaikki soittimet mahdu(tai mahtuu, mutta ei sitten tahdo mahtua oikein mitään muuta). Aikoinaan kun tuli nykyinen kumppani löydettyä 2012, niin hommailin myös hänen luokseen muutamia edullisia soittimia. Nyt kun asutaan lähes pelkästään toisessa kämpässä, niin noita varsinkin halvempia on vain liikaa.
Kun vielä soitan normaali vireisen kitaran lisäksi slidevireillä...
Avoin G-vire, Avoin-E ja D, G6 ja C6 vireet sekä Albert Collins mollivire, ja niin 5 kuin 7-kielisille slidekanteleille omat ja vaihtuvat erikoisvireet. Ei noita kaikkia vaan voi soittaa ihan yhdellä taikka kahdellakaan kitaralla ja tämän lisäksi on tullut kokeiltua monenlaisia mm. banjoa, mandoliinia, balalaikkaa, ukuleleä, chrangoa, tres kitaraa, lap steel kitaraa jne.
Banjoa ja mandoliinia ei enää ole, mutta noita muita löytyy edelleenkin ja osa on ihan aktiivi käytössäkin. Banjon hommasin joskus todella hyvän ja arvokkaan, mutta vaikka kuinka tykkäsin sen soundista ja banjomusasta muutenkin-->Ei se vaan ollut meikäläisen soitin. Kyllä silläkin kuitenkin yksi kansanmusa keikka tuli heitettyä ja oli se useamman vuoden, ennenkuin totesin/huomasin ettei tämä vaan ole minulle sopiva peli. Ei vaikka kuinka yritin...
 
Ehkäpä tämä tekee ainakin minulle soittamisesta ja soittimista juurikin mielenkintoista kun noita itselle sopivia juttuja voi löytää ihan ns. kirpputorilla myytävistä halpiksista(en tosin enää jaksa soittimia niin aktiivisesti etsiä kun ei ole oikeastaan enää tarvetta juurikaan millekkään uusille jutuille). Useakin arvokkaampi soitin on mennyt myyntiin/vaihtoon vuosien varrella, vaikka soundi ja soitettavuus olisi huomattavasti parempi kuin jossain edullisemmassa. Silti se edullisempi saattaa eksyä paljon paljon useammin käteen, vaikka ne tuossa nurkassa vierekkäin olisivatkin ja samassa vireessä. Järkevää syytä näihin ei aina ole, taikka sitten en vain keksi näin järjettömänä ihmisenä tätä :)
Niin edullisemmissa kuin kalliimmissakin soittimissa on vielä sellainen juttu, ettei sen soittimen toimivuutta slidevireissä saa selville kuin oikeastaan ajan kanssa ja soittamalla. Hyvin moni kitara soi parhaiten normaalivireisenä ja avoimista vireistä avoimessa G-vireessä. Siksipä noita avoimella G-vireellä olevia on sitten kertynyt, vaikka voisihan ne muutoinkin virittää. Tämä on minusta mielenkiintoinen asia(varmaan usealla ihan tylsä ja yhdentekävä...), koska kun tuollaisen halvankin soittimen saa sille sopivaan vireeseen, niin se soitin nousee jo sillä astetta paremmaksi. Noita muitakin soittimia kuin kitaraa voi virittää muutoin kuin ns. standardivireiseen. Ukulele ja balalaikka(esim.) kuulostavat avoimilla slidevireillä ja putkella soitettuna varsin hyvältä ja molempia saa todella halvalla.
Kyllä tuo minun meksikolainen Martin ukulele silti soi paremmin kuin nuo kaksi muuta halvempaa. Ihan hyvin pääsee kuitenkin alkuun tuollaisella alle 50 euron ukulelellakin jos haluaa slideä sillä soitella ja kokeilla avoimia vireitä.
 
Kun ihminen kuitenkin muuttuu ajan myötä ja mieltymykset sekä bändisoitoissakin voi tapahtua muutoksia, niin tämä on aika mielenkiintoinen ja jopa filosofinenkin asia. Äla osta mitään vuosi-->ei ole käytännössä ihan niin helppo ja yksinkertainen, kuin voisi äkkiseltään luulla. Minusta mielenkiintoinen asia, vaikka poikkesinkin aika paljon aiheesta. Omalla kohdalla se on kuitenkin pakko jos meinaa jotenkin perustella useiden soittimien määrää.
Liikaa niitä on edelleenkin...
 
2randpo
17.01.2018 12:33:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eihän se tarpeiden ja halujen erottelua helppoa ole. Halut tulee ja menee. Ihminen ei lopulta tarvitse juuri mitään. Soittaminen, bändiharrastus ja kamarunkkaus on kai järkevää juuri siksi, ettei siitä ole (välttämättä)mitään hyötyä. Tai no riippuu toki hyödyn määritelmästä. Ehkä sitä ei kannata määritellä ainakaan liian kapeasti.
 
Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä.
LaMotta
17.01.2018 12:59:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on rahanpaskaa niin voi kamarunkata. Ei se ole toisilta pois.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Snapo
17.01.2018 13:19:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvinpä meni tämä. Myin yhen skeban pois niin heti alko kuumottamaan kaikki kahta kauheemmin.
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
tapiomarko
17.01.2018 14:17:44 (muokattu 17.01.2018 14:20:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ihminen on kummallinen tai ainakin minä näiden kamojen kanssa. Silloin kun tulee soitettua enemmän, niin on tietynlainen harmonia ja mielentasapaino, voi jostain kapineesta jopa luopua tarpeettomana.
 
Sitten kun ei ehdi tai saa aikaiseksi soittaa jostain maagisesta syystä, niin jo vain silloin on aina aikaa selata toria ja tehdä hankintoja. Kiinnostus ja energiamäärä vaikuttaa pysyvän samana, se vain kanavoituu eri tavalla. Viime vuonna ei tullut paljon soitettua...
 
Kevyen luokan kitaristi, raskain soitin ukelele
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «