Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Reverb.com
1
Shredator
15.11.2016 22:07:58 (muokattu 15.11.2016 22:08:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseinen sivusto on ollut jo pitkään merkittävä kilpailija Ebaylle. Onkos täällä kokemuksia myymisestä tai ostamisesta?

"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
RrRailo
15.11.2016 22:44:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Kyseinen sivusto on ollut jo pitkään merkittävä kilpailija Ebaylle. Onkos täällä kokemuksia myymisestä tai ostamisesta?

Muutaman pedaalin olen eri ihmisiltä ostanut, hyvin on toiminut.

Sahaa.
Shredator
15.11.2016 22:48:49

RrRailo: Muutaman pedaalin olen eri ihmisiltä ostanut, hyvin on toiminut.

Ilmeisesti siis toimii kuten Ebayssakin? Ja Paypalin suhteen on mennyt ongelmitta?

velipekka
16.11.2016 13:17:23

Mulla myös muutama pedaali tullut sieltä ostettua. Paypalin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Kaikki myyjät eivät vaan ole halukkaita lähettämään tavaraa
USA:n ulkopuolelle, kannattaa kysäistä ensin.
Tavaran tulo Suomeen kestää pari viikkoa.

Arbitrator
16.11.2016 14:01:31 (muokattu 16.11.2016 14:01:42)

Aina välillä olen selaillut reverbin tarjontaa mutta kaikki ostokset olen toistaiseksi tehnyt ebayn kautta. Onko Reverbin puolella enemmän liikkeitä vai yksityishenkilöitä myyjinä? Ja onko kellään kokemuksia myyjäänä olemisesta sivuilla?

MusikMan
16.11.2016 14:29:50

Hyvin toimii Reverb & PayPal yhdistelmä. Jackson PC1:n ja lisäksi muutaman purkin tilannut minäkin rapakon takaa. Kannattaa tsekata myyjän palautteet ennen ostopäätöstä. Yhden myyjän sain viestittelylläni pyörtämään päätöksensä olematta myymättä jenkkien ulkopuolelle, kun tarjosin $20 lisää. Kyse oli ilmeisesti vain luottamuksesta ja mukavuudenhalusta; ei halunnut täytellä jotain postilomakkeita viennistä ulkomaille yms.

Itse päädyin aikanaan Reverb:iin, kun bongasin em. kitaran eBay:sta ja tein tarjouksen. Myyjä vastasi, että voi myydä tarjoamallani hinnalla, jos suostun kauppaan Reverbin puolella (jossa sama skeba oli myös listattuna) pienemmän provikan vuoksi. Loin tilin Reverb:iin saman tien ja kauppa kiinni. Sellainen win-win siis.

"Where Zen ends, ass-kicking begins."
MusikMan
16.11.2016 14:46:15

Arbitrator: Aina välillä olen selaillut reverbin tarjontaa mutta kaikki ostokset olen toistaiseksi tehnyt ebayn kautta. Onko Reverbin puolella enemmän liikkeitä vai yksityishenkilöitä myyjinä? Ja onko kellään kokemuksia myyjäänä olemisesta sivuilla?

Kaikki neljä kauppaani ovat olleet käytettyjä pelejä myyjänä yksityishenkilö. Paljon näyttää olevan yrityksiäkin myyjinä, mutta näillä tarjolla pikemminkin uutta kamaa. Yhden myyjän kanssa otettiin Skype yhteydet: itselläni oli hieman epäluuloja myyntiartikkelin kunnosta, niin tuli tuo osasto kuitattua, mutta kyllä joku Joe Iowasta on ihan yhtä mietteissään, missä on Helsinki, Suomi ja onko tähän liidiin huijaus haudattuna.

Myyntikokemuksia kuulisin itsekin mielelläni, kun esim. kalliimpien kitaroiden myynti on Suomessa ollut viime aikoina aika nihkeää.

Shredator
16.11.2016 14:49:00

MusikMan:
Myyntikokemuksia kuulisin itsekin mielelläni, kun esim. kalliimpien kitaroiden myynti on Suomessa ollut viime aikoina aika nihkeää.

No kohtahan se nähdään, kun pistin matskua sinne myyntiin. Kiinnostusta on ollut jonkun verran :)

MusikMan
16.11.2016 16:09:20

Shredator: No kohtahan se nähdään, kun pistin matskua sinne myyntiin. Kiinnostusta on ollut jonkun verran :)

Oikeaa kansalaisrohkeutta! Onnea myyntiin ja kokemukset sitten tänne meille ei-yhtä-rohkeille jakoon.

Shredator
16.11.2016 18:43:28

MusikMan: Oikeaa kansalaisrohkeutta! Onnea myyntiin ja kokemukset sitten tänne meille ei-yhtä-rohkeille jakoon.

No tässähän kävikin niin että vahvistin menikin jo täälllä joten kokemukset jää osaltani seuraavaan kertaan :) Hyvä tuolla on se että provikka on pienempi ja tuotetta voi helpommin kaupata EU:n sisällä kun Ebayssa imo.

tuskiz
16.11.2016 19:15:26

On kokemusta käytetyn sähkiksen oston osalta, Briteistä tuli ko. keppi, hyvin sujui yhteydenpito, maksu PayPalilla ja postitus British Maililla kun tuli vähän halvemmaksi, voin suositella vaikkakin eurooppalaiset myyjät on aika kiven takana.

Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti