Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laadukas, pehmeä akkarilaukku hakusessa
1
Aukikco
08.10.2016 13:26:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hotsittais ostaa laadukas, kestävä, pehmeä, teräskielisen akustisen mentävä laukku. Muita speksejä: leveät ja paksut repputyyliset hihnat kestävillä ompeleilla ja ei-hiertävällä materiaalilla, jämäkät vetskarit, reilusti tilaa muulle tilpehöörille (ehkä jopa semmonen, jossa on ikään kuin reppu taskjna). Semmone malli, jonka vetskari aukeaa ylhäältä alas (niin, että laukun saa pysymään aukinaisena itekseen). Suosituksia?
hallu
08.10.2016 13:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monocase lienee vastaus jos haluaa laatua kalliilla. Jos haluaa laatua mutta rahaa on hintsusti, niin homma menee vaikeammaksi.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
WanhaWetäjä
08.10.2016 15:39:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aukikco: Hotsittais ostaa laadukas, kestävä, pehmeä, teräskielisen akustisen mentävä laukku. Muita speksejä: leveät ja paksut repputyyliset hihnat kestävillä ompeleilla ja ei-hiertävällä materiaalilla, jämäkät vetskarit, reilusti tilaa muulle tilpehöörille (ehkä jopa semmonen, jossa on ikään kuin reppu taskjna). Semmone malli, jonka vetskari aukeaa ylhäältä alas (niin, että laukun saa pysymään aukinaisena itekseen). Suosituksia?
 
http://www.musamaailma.fi/kitaristi … telineet/rockbag-pussi-western.html
...hommasin n. vuosi sitten, tavaraa mahtuu kiitettävästi, on tukevan oloinen ja hyvin pehmustettu, itse en käyty ns reppuna joten materiaalin hiertävyydestä en osa sanoa.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
high_society
08.10.2016 15:39:59 (muokattu 08.10.2016 15:41:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai kato pari kossuvissyä enempi, ni alkaa mulla homma taas hoitumaan....
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «