Muusikoiden.net
03.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Washburn J-9
1
juhakallioniemi
16.09.2016 20:11:40 (muokattu 16.09.2016 20:12:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan otsikon mukaisen kitaran vuodelta -98 ja olen miettinyt sen myymistä mutta en tiedä missä hinnoissa kyseinen soitin kulkee!? Osaako joku kertoa? Netistä ei paljoa löytynyt nykypäivän hintaa.

Osteri
16.09.2016 22:00:45 (muokattu 16.09.2016 22:35:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näille on vaikeaa asettaa ns. markkinahintaa. Yleensä soittoarvoa on enemmän kuin kauppa-arvoa. Washburn kitara tarvitsee paikalle katsojan ja kokeilijan joka voi sitten todeta sen laadun hinnan määrittämiseksi. Arvo on jossain plus miinus 500 € hyvästä kitarasta kun vaan saa sen katsojan paikalle, mutta kaupallisen arvon määrittää markkinat. (eihän Suomessa kukaan muu Washburneja osta kuin minä mutta mulla on stock täynnä )
Suomessa ongelma on se, että Washburnin maahantuonti on vaihdellut ja moni sitä on harjoitellut, mutta rehellisesti sanottuna ei siitä markkinoinnista ole koskaan tullut yhtään mitään. Merkkinä Washburn ei ole saavuttanut samanlaista asemaa kuin ne joita Suomessa johtavina merkkeinä muuten myydään. Jotain viitettä suuremmista Washburn markkinoista saa kun katsoo Ranskan Tori.fi versiota ( leboncoin.fr ), siellä on myyty hieman toisenlainen määrä tätä merkkiä kuin Suomessa.

Hieno ja laadullisesti hyvä kitara tuo on. Ostaisin kyllä jos tarttisin.

- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti