Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Mustang Japan Sarjanumero: FE027-3706-505 Mitkä mikit?
1
Luuviulu
27.08.2016 22:13:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja muutkin Specsit?

Oon myym's tota, koska mul on 2 Mustangia ja noissahan on Straton mikit, jos oon oikein tajunnut, niin mun on huonopuises Washburn 10x kii Fender Custom Shopin Texas Special Kaula- ja Tallamikkinä, niin ajattelin, etteä jos pitäisin ton muuten ihan huippu-ihastuttavan Mustang:in, mut Kaulamikki vaihtuis tohon, ni sithän Mustang jäis itel! :)

Siks haluaisin tietää mitkä mikit siin nyt on?? Ostin sen uutena Soitin Laineelta ja ois kiva tietää muutkin tarkat tiedot. -Hyvä se on, mut mikit vaihtaisin, mutta juur mitään muuta en sii tiedä, kuin Japsilaisuuden, kun en löydä sarjanumero-inffoa mistään?? :(

-Kiitos mahdollisista vastauksista!! :)

Ny o soundit kohillaan!! Ainakin joskus ja melkein, sano! :)
jhakwe
27.08.2016 22:30:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä Mustang? https://muusikoiden.net/keskustelu/ … ts.php?c=15&t=232172&o=0&#p12857959

http://www.taintedaudiofx.com - Käsintehtyjä pöristimiä.
aristoteles666
28.08.2016 01:00:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luuviulu: ...ja muutkin Specsit?

Oon myym's tota, koska mul on 2 Mustangia ja noissahan on Straton mikit, jos oon oikein tajunnut, niin mun on huonopuises Washburn 10x kii Fender Custom Shopin Texas Special Kaula- ja Tallamikkinä, niin ajattelin, etteä jos pitäisin ton muuten ihan huippu-ihastuttavan Mustang:in, mut Kaulamikki vaihtuis tohon, ni sithän Mustang jäis itel! :)

Siks haluaisin tietää mitkä mikit siin nyt on?? Ostin sen uutena Soitin Laineelta ja ois kiva tietää muutkin tarkat tiedot. -Hyvä se on, mut mikit vaihtaisin, mutta juur mitään muuta en sii tiedä, kuin Japsilaisuuden, kun en löydä sarjanumero-inffoa mistään?? :(

-Kiitos mahdollisista vastauksista!! :)

juu, siinä on edelleen mustangin mikit, ei straton.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Myrkky Nuoli
28.08.2016 07:45:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luuviulu: mul on 2 Mustangia ja noissahan on Straton mikit, jos oon oikein tajunnut

Ei oo straton mikit vaan mustangin, ne on erilaisia. Mustangin mikin runko on matalampi, ne on alikäämitympiä ja napapalat on samalla tasalla (flat pole). Straton mikki käy kyllä siihin vaihdossa, mutta se ei tuu kuulostamaan stratolta, koska ne mikit on ihan eri kohdassa ja Mustangissa on lyhyt skaala.

More Nintendo, less Marshall.
tuskiz
28.08.2016 12:21:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Ei oo straton mikit vaan mustangin, ne on erilaisia. Mustangin mikin runko on matalampi, ne on alikäämitympiä ja napapalat on samalla tasalla (flat pole). Straton mikki käy kyllä siihin vaihdossa, mutta se ei tuu kuulostamaan stratolta, koska ne mikit on ihan eri kohdassa ja Mustangissa on lyhyt skaala.

Mustangeissa, kuten muissakin Fenderin offseteissä, tais olla myös vähän eriarvoiset potentiometritkin kuin normisti humbucker tai single coil kitaroissa jotka myös vaikuttaa siihen soundiin.

Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti