Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roland GR-33
1
Hessu2
31.07.2016 18:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaako kukaan sanoa paikkaa, mihin voisi myydä tarpeettomaksi käyneen kitarasyntetisaattorin tykötarpeineen? (käsi meni siihen kuntoon, ettei pysty soittamaan). Olen yrittänyt myydä useammassa paikassa ihan pilkkahintaan, mutta jostakin minulle käsittämättömästä syystä kukaan ei ole kiinnostunut. Ikävää on tämän luokan kapine laittaa elektroniikkaromuksikin. Mutta jos ei mihinkään huolita, niin se on edessä.

Mikä voisi olla mahdollinen instanssi, mihin voisi tarjota? Kiitos, jos joku tietää.

oksatboys
31.07.2016 22:48:38 (muokattu 31.07.2016 22:52:14)

Kyllä toi torilla menee jos hinta on kohdallaan. Paljon sä tosta pyydät/olet pyytänyt?

E. jaa näköjään 250e. No tarjoon heti alkuun 80e niin saat 80e enemmän kuin serriin heittämällä :D

Kamarunkkaus on kuin laittaisi rahaa pankkiin jonkun muun tilille.
Hessu2
31.07.2016 22:57:06

oksatboys: Kyllä toi torilla menee jos hinta on kohdallaan. Paljon sä tosta pyydät/olet pyytänyt?

E. jaa näköjään 250e. No tarjoon heti alkuun 80e niin saat 80e enemmän kuin serriin heittämällä :D

Onko mitään perustetta, miksi tällaisesta värkistä tarjoat tuollaista hintaa. eBayssa maksettiin hiljakkoin 388€. Mieluummin romuksi.

tuskiz
31.07.2016 23:06:45

Aina ei vaan mee kaupaks vaikka olis mikä supervehje, se on vaan hakattava sitä päivitä ilmoitus-nappia ahkeraan ja toivoa parasta. Jos Ebayssa meni, listaa sinne halvalla alotushinnalla jollon saattaa mennä kaupaksi niin ei niin harmita se ilmoituksen maksullisuus.

Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Hessu2
31.07.2016 23:09:37

tuskiz: Aina ei vaan mee kaupaks vaikka olis mikä supervehje, se on vaan hakattava sitä päivitä ilmoitus-nappia ahkeraan ja toivoa parasta. Jos Ebayssa meni, listaa sinne halvalla alotushinnalla jollon saattaa mennä kaupaksi niin ei niin harmita se ilmoituksen maksullisuus.

Olen vaan huomannut eBayn jotenkin hankalaksi foorumiksi. Näin suomalaisena.

Juutas
02.08.2016 14:14:26

Hessu2: Osaako kukaan sanoa paikkaa, mihin voisi myydä tarpeettomaksi käyneen kitarasyntetisaattorin tykötarpeineen? (käsi meni siihen kuntoon, ettei pysty soittamaan). Olen yrittänyt myydä useammassa paikassa ihan pilkkahintaan, mutta jostakin minulle käsittämättömästä syystä kukaan ei ole kiinnostunut. Ikävää on tämän luokan kapine laittaa elektroniikkaromuksikin. Mutta jos ei mihinkään huolita, niin se on edessä.

Mikä voisi olla mahdollinen instanssi, mihin voisi tarjota? Kiitos, jos joku tietää.

Sen verran eksoottinen kapine kyseessä, että noille ei vain tahdo löytyä kauheasti kysyntää... Niille jotka tuollaisen haluaa, on speksit aika tarkat ja vanhempi malli ei enää välttämättä kelpaa. Toisaalta "sunnuntaisoittelijan" kannalta tuossa on hankaluutena tuo heksamikin tarve eli harva jaksaa laittaa kitaraan heksamikkiä vain sen takia, että on kiva kerran vuodessa soittaa Deep Purplea kitara&hammond yhdistelmällä... ;) itse luovuin vastaavasta mutta vanhemmasta mallista jokunen vuosi sitten sellaisten laitteiden hyväksi, jotka eivät tuota heksamikkiä kaipaa - ominaisuudet riittävät varsin hyvin omiin käyttötarkoituksiin.

Pilkkahinnalla joku saattaa uteliaisuudesta ostaa, mutta jos haluat "käyvän hinnan", niin edellä mainittu odottelulinja lienee ainoa vaihtoehto. M-Net taitaa olla se eniten luettu alan foorumi, joten tänne vaan ilmoitusta säännöllisesti, niin ehkä se tärppää. Jos itse olisin myymässä, niin laskisin reilusti hintaa tai pistäisin eBay tms. myyntiin - Suomessa kysyntä huomattavasti pienempää kuin isommassa maailmassa.

Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
oksatboys
02.08.2016 14:35:15

Hessu2: Onko mitään perustetta, miksi tällaisesta värkistä tarjoat tuollaista hintaa. eBayssa maksettiin hiljakkoin 388€. Mieluummin romuksi.

On. Ei kiinnosta maksaa enempää kun en varsinaisesti tuollaista tarvitse. Vois leikkiä tolla pari päivää ja myydä sitten pienellä voitolla eteenpäin vaikka ebayssa. Sun kannalta 80e on myös parempi kuin 0e.

Kamarunkkaus on kuin laittaisi rahaa pankkiin jonkun muun tilille.
Hessu2
04.08.2016 14:10:54

Kiitos kaikille vastanneille. Sain laitteen myytyä ihan kohtuuhintaan. Lähes sen sain, mitä pyysinkin. Eli ei kannata enää lähteä laitetta kehumaan ;) Sen verran vaan, että jos jollekin tulee eteen saada vastaava laite, niin tuon mikki/kontrollerin asennus ei ole mikään iso asia ja se ei mitenkään asennettuna haittaa normaalia skitan soittoa. Minä havaitsin tämän todella käteväksi sekä yhden hengen pikkustudiossa sekä pienen bändin käytössä, jolloin sai kummasti lisättyä instrumenttivalikoimaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti