Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laney Ironheart IRT120H
1
kornolio
20.07.2016 18:14:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro,

Omistan kyseisen nupin ja muutama kysymys/ongelma siihen liittyen:

Omistaako kukaan muu ja minkälaisia käyttökokemuksia? Omasta mielestä helvetin hyvä peli raskaan metallin soitteluun.

Sitten, cleanilla ei minkäänlaista häiriöö mutta kun laittaa särön päälle niin särisee ilman kitaravolaa ja myöskin ilman mitään pedaalia välissä. Mistähän mahtaa johtua?

Ja toinen kun kytkee passiivimikkisen kitaran kiinni ja soittaa/"lyö" yhtä kieltä kovaa lyhyellä äänellä ni soi normaalisti mut kun laittaa aktiivimikkisen kiinni ja tekee saman ni alaäänet ikäänkuin tukehtuu tai vaimenee kun tulee tarpeeks jytyä pihalle.

Saattaisko olla putkien vaihto edessä ja googlaamisella en oikein saanu selville et tarviiko tossa mallissa tehä bias-säätöä vaihdon yhteydessä? Käsittääkseni ei..?

JohnJ
21.07.2016 08:52:22 (muokattu 21.07.2016 08:55:42)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kornolio:
Omistaako kukaan muu ja minkälaisia käyttökokemuksia? Omasta mielestä helvetin hyvä peli raskaan metallin soitteluun.

Joo, mulla kans sama nuppi, ja hyvin on toiminut sekä perusrokkiin että vähän metallisempaankin matskuun. Itselläni tosin vain passiivimikkisiä kitaroita.

Ja toinen kun kytkee passiivimikkisen kitaran kiinni ja soittaa/"lyö" yhtä kieltä kovaa lyhyellä äänellä ni soi normaalisti mut kun laittaa aktiivimikkisen kiinni ja tekee saman ni alaäänet ikäänkuin tukehtuu tai vaimenee kun tulee tarpeeks jytyä pihalle.

Ehkä tyhmä kysymys, mutta just in case: oletko varma että aktiivimikkien paristo ei ole loppumassa?

Tuossa on muuten enemmänkin keskustelua Ironheartista, saattaa löytyä putkistakin jotain infoa: https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=219548

Metal meets the bone!
kornolio
21.07.2016 12:52:23

Paristoa kokeilin uuteen heti ensimmäisenä mut ei vaikutusta.

bloodsucker
21.07.2016 22:32:32

Voisiko olla niin paljon outputtia, että etuaste menee ruvelle? Ainakin jos käyttää sisäänrakennettua boostia, niin se menee helposti.

janik
22.07.2016 00:42:16

Säröä tuosta kyllä lähtee yli tarpeidenkin, mulla on se 60h ja muistaakseni ne pari ekaa potikkaa on jossain klo.12 paikkeilla...tjsp.

Genitalripper
22.07.2016 10:31:22

Pre-boost aiheuttaa aika paljon kohinaa, joten jos on boosti päällä niin kokeile pienemmällä. Mulla on itselläni studio malli ja ainakin tässä, vaikka säröä löytyykin niin sellaista "saturoitunutta mössöä" ei tästä tunnu irtoavan, vaan särö pysyy erottelevana ja selkeänä isoillakin asetuksilla. Lisähönkää haen itse erillisestä OD pedaalista, toimii omasta mielestäni paremmin kuin laitteen oma boosti.

kornolio
22.07.2016 12:41:37

Pre-boost mulla ei oo käytössä ja wattsejakaan ei ollu ku klo 9-10 paikkeilla. Rupeisko tos sit etuasteen putket kyykkään? Jännä kuitenkin ettei toisella kitaralla tee häiriöö.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti