Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Custom Shop 57 Twin Amp
1
Luuviulu
14.04.2016 22:13:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tossa paljon eroa sen 12wat Edge-Versioon, tai muihin, iha perusversioihinkin?
Vaan Comboihin kannattaa verrata, koska mä nyt vaan satun pitämään vahvareista aina Comboista, pienempi tila ja helpompi roudaus. :) -Ei kylläkään aina paras soundi valitettavasti. ..tosin en edes tiedä, onko tosta olemas Nuppi + Kaappi -malleja..?

-Onko tost mallist olemas joku todella täysin parhaudellaan erottuva kultti-malli?? Mulle toi on vieras koko Combo, mutta tykästyin soundiin? Kyl toi Custom Shopin -Versio ainakin Edgen voittaa omast mielestäni. Harmi, koska Edge on pieni ja mitä pienempi, ni sen parempi mulle, kun on pieni asuntokin ja liikaa musakrääsää muutenkin on jo ja pienempi on tietty kivempi roudata. :)

..mutkun täs nyt sit ostamaan lähdetään, ni paras tietenkin hankitaan. Älytöntähän se on pihistellä sit enää pikkusest lisä-summast, kun kuitenkin ois tarkoitus olla loppuiän vahvarini.. :)

No ny o soundit kohillaan!! Ainakin joskus ja melkein, sano! :)
varakeef
14.04.2016 22:18:54

Eikös Edgen malli ollut 5e3 deluxe eli aivan eri peli kuin 57 twini? Vai onko Edgelle ehditty väsäämään twinikin?

"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
aristoteles666
15.04.2016 00:27:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täysin eri vahvistin.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Luuviulu
15.04.2016 02:34:50

Noin mäkin sen aluks käsitin, että erohan on ihan totaalinen, mutta joku möläytti, että Edge on sama vahvari periaatteessa, mitä Rolling Stones yms vastaavat käytti, mut kyl se mun mielest nyt kuulostaa kyl ihan täysin eri laitteelta. ...mutta kun en noista vahvareista paljoakaan tajua, kun akustinen on yhä pääsoitin. Kunhan nyt vaan hetkellisesti innostun jostain "sähkövekottimest" ja se on sit pakko saada pienoiseen koti-studioon ja sit lopputulos on se, että kyllähän se ostettu "sähkövekotin" kuulostaa upealta vuodesta toiseen, niinkuin toi mun Fender Deluxe Reverb `65 Amp 22Wat ja toisen ääripään vahvari, eli Peavey Joe Satriani Signature 120Wat Putkivahvari.

-Mutta silti lopulta aina palaan tuota akustistani ja vielä useammin Nylon-Kielistä akustistani rämpyttämään. -No on mul akustiseen vahvari myös. VOX AC 90wat, vaan eipä ole tullut laitettua kertaakaan edes päälle, paitsi kaupassa n.6kk sit ja sen jälkeen se on ollut kotelossaan..........

-Joskus innostus rämpyttää Fender American Standard Teleäni, jossa on originaalisti Custom Shopin mikit, ni se kyl kuulostaa niin kivalta, että kyl sitä kerran kuukaudes jopa soitankin, mutta ei noi muut sähkö-keppini kyl innosta.... ...ni sitä Teleä varten ajattelin tollasen Fender Custom Shop 57 Twin Amp:in ostaa, kun ainakin Youtubessa kuulostaa todella hyvältä, niin jos vaikka sit enempi tulis noit sähkö-keppejäkin soitettua.

-Tollanen taitaa olla loppuunmyyty vai??? En ainakaan löydä Suomest, enkä oikein ulkomailtakaan tollast uutena myytävän?? Jos kerran tota ei saa mistään ostettua, ni mikä ton perus-versio sit on, kun en löydä kuin jonkin hemmetin lelun, eli 1wat trankku myytävänä?????? 57 Bandmaster löytyy, onko sil mitään tekemist ton 57 Twin Amp:in kans??? ...mul ei ole noist hajuakaan, mut kyl mä mielelläni tollasen ostaisin, JOS vaan tietäis mistä vois ostaa........??? :D

-Kiitos vastauksistanne!! :) -Ja kiitos myös mahdollisesti vielä tuleville vastauksille... :) :)

No ny o soundit kohillaan!! Ainakin joskus ja melkein, sano! :)
blues guitar
15.04.2016 20:55:59 (muokattu 15.04.2016 21:01:25)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1137541

Eikö tuo ole periaatteessa sama vahvistin kuin 57twin? Tremololla höystettynä.

...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti