Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vox AV-60
1
ammonra
25.03.2016 21:15:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
Tuollainen uusi voxi on tullut markkinoille, kävin kuuntelemassa soundi näytteitä ja aikas hyvän kuuloinen vehje tuntuu olevan, olisiko jollain enämpi tietoa ko. styrkkarista!

habakoski
08.04.2016 17:32:08 (muokattu 08.04.2016 17:32:28)

ammonra: Moi!
Tuollainen uusi voxi on tullut markkinoille, kävin kuuntelemassa soundi näytteitä ja aikas hyvän kuuloinen vehje tuntuu olevan, olisiko jollain enämpi tietoa ko. styrkkarista!

Tämä tuli vähän puskista minulle. Andertonin arvosteluvideota katsellessa tuli hinku päästä testaamaan tätä.

Helsingissä ainakin DLX Musicista löytyi ihan testattavaksi asti juuri tämä AV-60-malli. Ja ihan pirun hyvähän se mielestäni oli. Varsinkin noi OD1 ja OD2 crunchit olivat makuuni.

Mulla on pari Voxia VT-sarjasta ollut aikaisemminkin, mutta tämä oli kyllä ihan omaa luokkaansa niihin verrattuna. Kyseessä on analoginen vehje digitaalisilla efekteillä. Kaikkien Bias Ampien, Bias FX:ien ja mallintavien jälkeen pelanneena tämä VOX kuulosti, ja ennen kaikkea tuntui responsiiviselta.

Vähän jo polttelee lompakossa tämä.

ammonra
17.04.2016 10:46:14

Itsekkin kävin kokaisemassa mutta AV-60 oli varattu joten kokeilin 30, ensimmäinen jonka huomasin että kliini kanavalta ei tullut volaa tarpeeksi suhteessa säröpuoleen, todella iso ero, ja kliinikanava yllättävän tehoton, joskin soundit oli todella hyvät, ehkä parasta mitä olen kuullut!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti