Muusikoiden.net
02.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Näytön vaihto, zoom 8080 super player, mistä varaosat
1
Mozarella
14.02.2016 15:18:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs, vuonna kirves ja kuokka, tuli tuohon näyttöön ilkeä painauma ja nyt olisi vaihto edessä.

Kyselen siis:

paljonka maksais käyttäminen huollossa.

Missä näitä ylipäätään huolletaan jkl:n alueella.

Miten onnistuis jos itse korjais.

Mistä varaosat, eli uusi näyttö.

aristoteles666
15.02.2016 14:43:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mozarella: Elikkäs, vuonna kirves ja kuokka, tuli tuohon näyttöön ilkeä painauma ja nyt olisi vaihto edessä.

Kyselen siis:

studiotec on nykyinen maahantuoja, tuohon aikaan kun tuo tuli, se oli noretron.
mutta kyllä tuollaisen näytön pystyy vaihtamaan muukin, ne on ihan geneerisiä näyttöjä mitä käytetään eri laitteissa.
saa elektroniikka liikkeistä.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
basisti1971
16.02.2016 08:27:41

Moi.

Evilbay taitaa olla ainoa kanava jonka kautta varaosia saat, tietyt tahot purkavat vanhoja efektilaitteita ja myyvät osina.

Ei varmasti ole kovikaan edullista, mutta jos on pakko saada syystä tai toisesta alkuperäiseen kuntoon, ei oikein muita vaihtoehtoja ole.

Näytössä (tai näytön piirilevyllä) on varmaankin koodi, jonka syöttö hakukoneeseen pukkaa projektia eteenpäin.

aristoteles666: kyllä tuollaisen näytön pystyy vaihtamaan muukin, ne on ihan geneerisiä näyttöjä mitä käytetään eri laitteissa.
saa elektroniikka liikkeistä.

:)

Ainahan voi arvata jos ei tiedä.
Linkkiä peliin, jos olen väärässä.

Olen toki vain pahainen harrastelija, enkä edes kovin aktiivinen sellainen, mutta en ole kertaakaan onnistunut löytämään alkuperäisen FL-näytön tilalle korvaavaa.
Tai minkään muunkaan putkinäytön tilalle sen puolesta.

Toki, jos kykenee dekoodaamaan näytölle tulevan syötön, ja uudelleenkoodaamaan informaation jollekin nykynäytölle sopivaksi, silloinhan ko. näytön saa pelittämään, mutta maksaneeko vaivan?

T:Samuli

aristoteles666
16.02.2016 13:15:43 (muokattu 16.02.2016 13:57:14)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

basisti1971: Moi.

Evilbay taitaa olla ainoa kanava jonka kautta varaosia saat, tietyt tahot purkavat vanhoja efektilaitteita ja myyvät osina.

Ei varmasti ole kovikaan edullista, mutta jos on pakko saada syystä tai toisesta alkuperäiseen kuntoon, ei oikein muita vaihtoehtoja ole.

Näytössä (tai näytön piirilevyllä) on varmaankin koodi, jonka syöttö hakukoneeseen pukkaa projektia eteenpäin.

:)

Ainahan voi arvata jos ei tiedä.
Linkkiä peliin, jos olen väärässä.

Olen toki vain pahainen harrastelija, enkä edes kovin aktiivinen sellainen, mutta en ole kertaakaan onnistunut löytämään alkuperäisen FL-näytön tilalle korvaavaa.
Tai minkään muunkaan putkinäytön tilalle sen puolesta.

Toki, jos kykenee dekoodaamaan näytölle tulevan syötön, ja uudelleenkoodaamaan informaation jollekin nykynäytölle sopivaksi, silloinhan ko. näytön saa pelittämään, mutta maksaneeko vaivan?

T:Samuli

olen ostanut yleiselektroniikalta vastaavan lcd näytön ja bebekiltä led näytön alesiksen quadraverbiin ja zoomin 9030 efektilaitteisiin, ja toimi vaihtamalla vain osat, kuten sanoin, ne käyttää ihan generisiä näyttöjä, ei mitää "mittatilauksesta meille tehtyjä merkeillä mitä kukaan muu ei käytä" näyttöjä.
vaan ihan samoja mitä muutkin käyttää.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
luppa
16.02.2016 14:52:27 (muokattu 16.02.2016 14:54:49)

Jos googlasin kuvan oikeasta tuotteesta, arvaan kuvan perusteella että kyseisen vehkeen näyttö on joku HD44780-yhteensopiva 2x20-koossa. Semmoisia sinänsä saa suomalaisistakin liikkeistä, mutta tuommoisen loistavakirjaimisen VFD-version löytämisen kanssa on varmaan hankalampaa. Pinoutit, modulin koko ja jännitevaatimukset voivat vaihdella.

nightbird
16.03.2016 08:13:27

Mozarella: Elikkäs, vuonna kirves ja kuokka, tuli tuohon näyttöön ilkeä painauma ja nyt olisi vaihto edessä.

Kyselen siis:

Lukeeko näytön printillä M202SD01H ja keskellä olevassa piirissä päällä tarra
C A3G0217 ?
Valmistaja Futaba.
Takaa kiinni kahdella muovi stand-offilla.
Jos näin on niin saattaisi löytyä näyttö, alkuperäinen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti