Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Bassbreaker
1 2 3
atzoup
28.03.2017 11:03:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kanssa testasin tota stykee himassa pari päivää. Efektiloopistä löyty hurina jota ei kuulunut jos efektit oli edessä tai sitten toisessa vahvistimessa.
 
Erikoista huminassa oli se että erillisellä kajarilla hurina ei kuulunut. Tosin välissä oli keinokuorma. En tiiä sitte olisko hurina hävinnyt ilman kuormaa erillisestä ämyristä.
 
Harmi sinänsä. Tykkäsin muuten ja järjestelin jo rahoja musakaupalle.
 
iec
28.03.2017 12:59:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

atzoup: Mä kanssa testasin tota stykee himassa pari päivää. Efektiloopistä löyty hurina jota ei kuulunut jos efektit oli edessä tai sitten toisessa vahvistimessa.
 
Erikoista huminassa oli se että erillisellä kajarilla hurina ei kuulunut. Tosin välissä oli keinokuorma. En tiiä sitte olisko hurina hävinnyt ilman kuormaa erillisestä ämyristä.
 
Harmi sinänsä. Tykkäsin muuten ja järjestelin jo rahoja musakaupalle.

 
Keinokuorma syö pois hurinoita ja häiriöitä sen kuorman vaimennuksen verran. Todennäköisesti hurinat olisivat kuuluneet ilman keinokuormaa.
 
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Metalkallo
01.05.2017 14:32:27 (muokattu 01.05.2017 14:40:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan korkannut tuommoista Bassbreaker 45 comboa? https://youtu.be/gFjGJAd_v9A?t=1m39s
 
Itse en ole hankkimassa, yllätti vain kuinka marsulta tuo kuulostaakaan mutta onhan marsu Bassmanin piiristä peräisin, että kun siihen heittää EL34 putket vielä, niin..
 
Tuo on aika hyvä vaihtoehto marsulle luulen. Aika hyvä juttu on myös nuo plugin paikat, kun on normaali, molemmat ja kirkas paikka erikseen. Sitten on vielä mahdollisuus alentaa wattien määrää ja muuta. Tuohan on aikalailla täydellinen combo vahvistin.
 
Vähemmän on nykyään enemmän
Stone
03.05.2017 12:43:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metalkallo: Onkos kukaan korkannut tuommoista Bassbreaker 45 comboa? https://youtu.be/gFjGJAd_v9A?t=1m39s
 
Itse en ole hankkimassa, yllätti vain kuinka marsulta tuo kuulostaakaan mutta onhan marsu Bassmanin piiristä peräisin, että kun siihen heittää EL34 putket vielä, niin..
 
Tuo on aika hyvä vaihtoehto marsulle luulen. Aika hyvä juttu on myös nuo plugin paikat, kun on normaali, molemmat ja kirkas paikka erikseen. Sitten on vielä mahdollisuus alentaa wattien määrää ja muuta. Tuohan on aikalailla täydellinen combo vahvistin.

 
Sen verran olen testannut 45w komboa vain kaupassa, ettei sitä voi kovin analysoida, mutta aivan liian tykki ainakin minun tarpeeseeni. Ei edes masteria sietänyt avata kuin about 1,5-2 tasolle ja jytisi niin julmetusti. Ainakaan noilla tasoilla en vielä päässyt edes säröjen makuun mitä hain. En voisi edes treenikselle ilman keinokuormaa ajatella...ainakaan itselleni.
Sen sijaan se 15 w oli oiva peli, kun sitäkin testasin kaupassa...."plug and play"!
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Stone
31.01.2019 12:55:26 (muokattu 31.01.2019 12:55:42)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkoi Bassbreaker vahvistimet uudestaan pohdituttamaan.
 
Sen 45 mallisen voin unohtaa samantien liian tehokkaana tykkinä, mutta miten lienee sitten se 18/30 W kombo 2:lla celestionilla, onko sitä kukaan testannut??
 
Se 15 w oli kyllä aika kiva, mutta pitäisi uudestaan koeponnistukset suorittaa, kun edellisestä jo aikaa. Paljonhan sen 15 w kombon hurinoista tässäkin ketjussa on kritisoitu ja ikävää tietysti jos se tulee vahvistimen kylkiäisenä, joten kauan sitä sitten jaksaa kuunnella...
Se headroomin riittävyys bändikontekstissa kiinnostaisi niinikään?
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Sammo
31.01.2019 12:59:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

30 wattisesta Bassbreakerista tuli nyt NAMMissa uuse versio eli 30r jossa on hyödyllisiä lisäyksiä eli toinen kanava ja kaiku:
 
TJEU:
https://www.youtube.com/watch?v=OKr_dJCJrtA
 
I'm very highly educated. I know words, I have the best words.
Stone
31.01.2019 14:45:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sammo: 30 wattisesta Bassbreakerista tuli nyt NAMMissa uuse versio eli 30r jossa on hyödyllisiä lisäyksiä eli toinen kanava ja kaiku:
 
TJEU:
https://www.youtube.com/watch?v=OKr_dJCJrtA

 
Jestas, että oli hyvän kuuloinen tuo 62' Princeton myös. Onneksi hinnoitelleet edes sen niin ylös, ettei tartte miettiä enempää sitä ;)
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «