Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Joyo Digital Delay ongelma
1
kaukopoika
31.01.2016 14:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi, mulla on tällainen joitakin vuosia sitten ostamani ko. kampe http://www.cranbournemusic.com.au/cstore/935226000072.html jossa on vain yksi vika, se ei toimi. No ei ihan niinkään, päästää kyllä bypass asennossa hyvän puhtaan soundin, niinkuin kuuluukin (true) Mutta kun polkasee kaiun päälle, tulee aivan helvetinmoinen kohina, siis ihan meluava järkyttävä, kuin radiosta, jossa ei ole kanava kohdallaan, ääni tulee kyllä ja kaiun kaikki ominaisuudet ja potikat toimii, niinkun pitääkin, mutta laite on siis täysin käyttökelvoton.

Se on pyörinyt tuolla jossain miljoonalaatikossa kaikki nämä vuodet, kunnes pompsahti eilen esiin. Heti silloin kun laite sieltä Kiinasta saapui, mentiin metsään, kun mä kuvittelin tilanneeni tuon: http://www.dhgate.com/product/joyo- … guitar-effects-pedal/133787841.html Väri oli siis väärä, onhan tuo sininen nyt vitun paljon kauniimpi, kuin tuo ruskia, mustilla nupeilla, ei siis ollut tietoa, että oli väri vaihtoehtoja, eikä se siis siihen olis kaatunu, jos olis vaan toiminu. Kun olen noita videoita tubessa tsekannu, niin onhan tuo mielestäni paljon parempi verrattuna tuohon mun pinkkiin Excaliburin AnalogDevice AD-30 speduun, jonka sitten ostin, eihan sekään kallis ollu, mutta suurin puute on tuon Excaliburin lyhyt kaiku, se on pisimmilläänkin huomattavasti lyhyempi, kuin Joyossa.

On ihan varmaa, että rahaa ei kannata tuohon nyt kuluttaa, mutta onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta ja korjautuiko jollakin pikkujipolla vai ei? Mulla on tänään aikomus vähän luupilla ja mikroskoopilla tsekkailla, löytyiskö ystävämme kylmäjuotos jostakin, eli tinausasemalla käyn kaikki juotokset läpi, mitkä vähänkään näyttää epäilyttävältä. Harmittaa vaan, kun on nyt kaksi "epäkelpoa" kaikupedaalia..olis pitäny suosilla vaan ostaa heti se MadProffan SyvänSininen, siitä haaveilken vieläkin, vink.vink ;) No onneksi löytyy nauhakaikuja, kyllä noissa Rolandeissa sit riittää sitä pituutta kaikuihin :)

noon
01.02.2016 13:06:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen ostamaan kerralla hyvää. Sitä usein luulee säästävänsä, mutta kuinkas sitten kävikään. Legendalause "köydän ei kannata ostaa halpaa" pätee varmaan edelleen? poikkeuksiakin kuitenkin aina löytyy...

rrroope
01.02.2016 14:39:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noi harley benttonit on samoja ku Joyot, eri paketissa vaan. osta toi ni on ainakin jonkinlainen palautusoikeus. jos nyt on palkko tota halpaa tavaraa ostaa.

http://www.thomann.de/fi/harley_ben … h_rslt_harley+benton+delay_256817_0

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti