Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: yousician
1
Diaidis
29.01.2016 15:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan kenelläkään kokemuksia yousician:sta opetuksen tukena? Toimiiko sellainen?

Guitarfreak
30.01.2016 10:59:19

Diaidis: Onkohan kenelläkään kokemuksia yousician:sta opetuksen tukena? Toimiiko sellainen?

Kaveri on soitellut jonkin aikaa tuon kanssa ja se tykkää kovasti. Itsekin kokeilin ja kyllähän siitä apua on tekniikka yms. puoleen.

Ei se silti sitä musan sisältöä oo parantanut :D

>-)))>
mize7
31.01.2016 14:07:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä oikein kelpo treeni ja opetus sovellus. Pelimäinen tyyli toimii hyvin ja pitää opettelun mielekkäänä. Sellainen miinus omasta kokemuksesta on, että biisit ei jää samalla lailla mieleen, mitä normaalilla tavalla opetellessa.

Mutta suosittelen. Kyllä tuolla tekniikka ja soittotaidot kehittyy.

https://soundcloud.com/dead-queens
Diaidis
03.02.2016 10:30:55

mize7: Mun mielestä oikein kelpo treeni ja opetus sovellus. Pelimäinen tyyli toimii hyvin ja pitää opettelun mielekkäänä. Sellainen miinus omasta kokemuksesta on, että biisit ei jää samalla lailla mieleen, mitä normaalilla tavalla opetellessa.

Mutta suosittelen. Kyllä tuolla tekniikka ja soittotaidot kehittyy.

Täytyy kokeilla sit itsekin paremmin ajan kanssa ...

balzary
03.02.2016 11:09:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen soittanut aika paljonkin noita yousicianin viikkohaasteita. Oman soiton sleebaukseen toi on auttanut tosi hyvin, kun ruudulla näkee välittömän palautteen omasta räpeltämisestä.
Diaidis
04.02.2016 11:00:36

balzary: Mä olen soittanut aika paljonkin noita yousicianin viikkohaasteita. Oman soiton sleebaukseen toi on auttanut tosi hyvin, kun ruudulla näkee välittömän palautteen omasta räpeltämisestä.

Kannattaako tuo sit ostaa vai riittääkö ilmainen aika päivittäin?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti