Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Catalinbread Sabra Cadabra
1
Navdi
19.01.2016 12:19:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmönen otsikon pedaali hieman kiinnostelisi. Ilmeisesti pitäisi yhdistää ominaisuudet Iommin käyttämistä Laney stackistä ja Treble boosterista. Nettivideoiden perusteellahan toi kuulostaa ihan vakuuttavalta, mutta niinhän ne aina kuulosta.

Oliko jollakulla ihan ensikäden tietoa tai kokemusta spedusta?

"I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister
18is9
21.01.2016 08:27:53 (muokattu 21.01.2016 08:30:30)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Navdi: Oliko jollakulla ihan ensikäden tietoa tai kokemusta spedusta?

Minulla on erään mnettiläisen kasaama kopio. Kyllä se oikeilla asetuksilla kuulostaa tosi lähelle Sabbathin parilla ekalla levyllä kuultavaa soundia. Muu Sabbath-soundi ei itseä kamalasti kiinnostanut joten en ruuvaillut sen pidemmälle sitä osastoa. Pedaali taipuu kyllä todella radikaalisti härskimpäänkin kamaan. Sen saa samalla tavalla ruttuun täpöasetuksissa kuin verrokkina käyttämäni LSTR-fuzzin, toki soundi on omanlaisensa. Noissa asetuksissa pedaali on todella äänekäs, eli pörisee ja surisee ja hiljaiseksi se ei mene silloinkaan kun ei soita. En tiedä onko tämä tämän kopion ominaisuus vai alkuperäisen pedaalinkin tapa toimia. Olen itse tyytyväinen ostokseeni, miedoilla asetuksilla irtoaa War Pigsit ja voin käyttää tätä hyvillä mielin droppivire-doomissa.

"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
the-Antero
21.01.2016 10:27:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä pedaali. Itse käytän sitä Orange AD30HTC:n särön kanssa. Reilu vuosi sitten ostin ja bändikäytössä tämä on käytännössä aina päälle. Suosittelen!

(((MORE FUZZ)))
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti