Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zoom Multistomp MS-50G -ongelma
1
Yardbird
25.12.2015 09:43:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri takuuajan päätyttyä vehkeeseen jäi päälle lievä kaiku tai delay, jota ei saa millään keinolla pois. Olen resetoinut sen monta kertaa tehdasasetuksiin ja ladannut uusimman päivityksen netistä, mutta mikään ei auta. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja/tai hyviä neuvoja?

tuquoque
25.12.2015 14:35:19

Yardbird: Juuri takuuajan päätyttyä vehkeeseen jäi päälle lievä kaiku tai delay, jota ei saa millään keinolla pois. Olen resetoinut sen monta kertaa tehdasasetuksiin ja ladannut uusimman päivityksen netistä, mutta mikään ei auta. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja/tai hyviä neuvoja?

Enpä ole moisesta kuullut. Miten ihmeessä tuollainen on digilaitteessa edes mahdollista? Sama kaikissa ohjelmissa siis? Ja molemmissa outputeissa vaiko juuri niiden välillä?

m.
Yardbird
26.12.2015 10:50:19

Kaikuefekti on tosiaankin päällä riippumatta valitusta efektistä. Olen nollanut yksitellen kaikkien efektien kaiut ja delayt, muttei auta.

tender.insanity
26.12.2015 12:04:33 (muokattu 26.12.2015 12:04:51)

EDIT: Hoono lukeminen

tuquoque
26.12.2015 14:45:31

Mulla on joskus mennyt vahingossa piuhat vääriin reikiin (MS100BT), eli olen laittanut vasemmasta sisään ja oikeasta ulos ja soundit on ollut aika omituisia. Jollei tuosta ole kyse, pedaalisi taitaa olla rikki.

m.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti