Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Räkkiä kasaamassa kotisoitteluun (päätteen valintaa)
1 2
mettän peikko
15.12.2015 18:05:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Mustanaamainen Marsun Valvestate 8008. Halpa, riittävä.
 
Onko noilla eri väreillä muuta kuin kosmeettista eroa? Torilla näyttäisi olevan yksi kultainen myynnissä. Taitaa olla aika sama värkki kuin 8080:n pääte joka minulta löytyisi.
 
Pelimonni
02.01.2016 22:45:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

m_kuivamaki: Olen vuosien jälkeen laittamassa viimein itselleni räkkivehkeet kotisoittelua varten. Etuaste minulta jo löytyykin valmiiksi, se on Englin E530. Sitten olen ajatellut sille kaveriksi G-Major kakkosta tuomaan höysteitä kliineihin ym. Myös signaali jaetaan tällä stereoksi jne.
Mutta päätteen valintaan tarvisin apuja. Ajatuksena oli 2x12" kaappi, joka tosin yliampuva kotisoittoon mutta näitä liikkuu ehkä hyvin käytettynä? Joka tapauksessa stereona soittamisen takia elementtejä oltava useampi.
Trankuista olin jo melkein ostamassa Rocktronin Velocity 300:n, jota on kehuttu mm. reactance säätönsä ansiosta.
Rupesin sitten kuitenkin vielä arpomaan putkipäätettä ja yksi vaihtoehto olisi Mesan 20/20. Mesan vehkeitä kun on tullut kuolattua jo nuoresta asti.
Tästä päästään yhä syvemmälle aiheeseen, eli onko nuo vahvistimet kotisoitossa yliampuvia ja pääseekö tuo Mesa esimerkiksi oikeuksiinsa ilman keinokuormaa?
 
Vinkit / ehdotukset ynnä muut tervetulleita

Omat monopäättärit molemmille kanaville. Omat 2x12 kaapit molemmille.
Etuaste kuitenkin ratkaisee saundin, ja stereoefekti.
 
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «