Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gibson 2016
1 2 3 4 5 6 7
Meisselimies
08.11.2015 11:33:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CM Les Paul ja Firebird kiinnostelevat, mutta hyvältähän nämä kaikki vaikuttavat.
 
Steve Vain Elämää
Karvamammutti
08.11.2015 11:38:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milloinkahan Henkka J. saa kenkää Gipsanilta? Alkaa vähän haista homma siltä että miehen ura on ehtoopuolella, ei oikein pysy paletti kasassa. Tarttis firma semmosen nuorekkaan, dynaamisen, asiakasrajapinnassa toimivan johtajan.
 
Moses divided the red sea. John Moses Browning divided time. Pre- and post 1911.
Gabe
08.11.2015 12:03:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FensonGibder: Montas kertaa sinä olet laittanut tänne Fenson-henkilökohtaisuuksia sisältävän postauksen? 30? Ja tätä on jatkunut vuosia.
 
Montako kertaa Fenson on postannut Gabe-sisältöisiä henkilökohtaisuuksia? 3?
 
Eli tosiasiassa olen s i n u n hampaissasi.
 
Minua se ei kiinnosta, mutta sinäkin näköjään omistat jotkut todellisuuden peilaavat silmälasit.
 
Parasta näissä henkilökohtaisissa postauksissa (kuten juuri tämä viimeisin) on sellaisia, ettet ole edes keskustelussa mukana - mutta haluat vain postata haukkusi..
 
Ole ihmisiksi, jos olet aikuisen ikäinen jo.

 
Ei ole teikäläisen nimimerkki jäänyt mieleen, joten en osaa sanoa mitä ollaan juteltu. Kevyesti vain alkaa huvittamaan miten ihan jokaisessa keskustelussa se vastapuoli on mistään mitään tietämätön moukka kun taas teikäläiseltä löytyy tohtorin hattu ja se a i n o a oikea mielipide ihan mistä tahansa aihepiiristä. :) Joskus voisi olla hedelmällistä jättää ne omat ennakko oletukset vähän enempi syrjään ja antaa tilaa myös sille vastapuolelle. Teistä kahdesta vähän luulen että foxilla on parempi käsitys t ä s t ä k i n aiheesta.
 
Kyllä taas tällä viikolla muistui mieleen miksi ei täälläkään enää jaksa samaan malliin pyöriä..
fox
08.11.2015 14:53:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FensonGibder: Häh, etkös sä oo se, joka liimailee tänne 10 kertaa enemmän niitä muiden kirjoittamia kitaratietokirjojen tietopalasia: menneiden tehtaiden valmistusmääriä, missä valmistettiin mitäkin kitaramallia, jne.
 
Juuri sehän minä olen. No, aivan hyvin jätän tästälähin kirjoittamatta, ei oo yhtään minulta pois. Tästälähtien taidan kysyjille vastata vaan, että kysykää siltä Fennsonin venyttäjältä. Vai oliko se johnssoninvenyttelijä? Taitaa olla, kun noin kipeetä tekee, jois/kun joku jotain tietää, ja joku taas sitte ei.
 
Onko tämä kirjatietous jotenkin nerokkaampaa, kun yrität nöyryyttää muita kolmen tiedepitoisen tutkimuksen linkittämisestä?
 
Nöyryyttää? En kyllä ole suuremmin koittanu ketään nöyryyttää? Tiedonhaluisille, oli ne sitten aloittelijoita tai vähän enemmän soittimien kanssa pelanneita, olen parhaani mukaan koittanut vastailla, olettaen että olen asiasta jotain tiennyt.
 
Luulisi herralla olevan arvostusta tiedolle.. Mutta ei tieto näköjään kelpaa kun tulee väärältä henkilöltä, kettu vieköön!
 
Kuules ny, hra pippelinvenyttäjä, odotin aikani että olis jotain "raporttia ja dataa" tullut siit heikosta messingistä. Ei ole tullut sitä tietoa, eikä sinnepäinkään, vaan varsin karkeaa henkilöönkäyvää vittuilua vaan. Anteeksi nyt, et taida olla ees mikään mies, vaan ihan turha housu. Ikäkorttia turha pelata, luulen että asentelin messinkisatuloita hyvän aikaa ennen kuin sinä ees leivoit paskaa lattialla.
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
sustain65
08.11.2015 14:56:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karvamammutti: No pitikö se saatana nyt tännekin ketjuun tulla tappelemaan? Urpot.
 
No tämä! Plussa Karvamammutille.
 
FensonGibder
08.11.2015 15:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox:
Kuules ny, hra pippelinvenyttäjä, odotin aikani että olis jotain "raporttia ja dataa" tullut siit heikosta messingistä...
 
Anteeksi nyt, et taida olla ees mikään mies, vaan ihan turha housu. Ikäkorttia turha pelata, luulen että asentelin messinkisatuloita hyvän aikaa ennen kuin sinä ees leivoit paskaa lattialla.

 
ei sua ole kiinnostanut mun datat aikaisemminkaan, joten miksi kinuat minulta nyt sellaisia.
 
vai olen pippelin- jonssonin- fenssoninvenyttäjä, enkä edes mies..
 
Hymähdin 'aikuiselle' käyttäytymisellesi. Noh, kunhan et tuu puhkomaan mun renkaan kumeja.
 
Ja ylläpito ei liene näistäkään haukuista tietääkseensä?
 
Riffi, nyt.
fox
08.11.2015 16:16:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FensonGibder: ei sua ole kiinnostanut mun datat aikaisemminkaan, joten miksi kinuat minulta nyt sellaisia.
 
Nyt vähän kiinnostaa, eli on ymmärrettävä, että sulla ei ole yhtikäs mitään tuon väitteesi taustaksi, ehken joku nettiränttäys vaan. Tosin enhän minä messingeistä(kään) mitään oikein ymmärrä. Kuten tuossa taannoin totesit.
 
Ja ylläpito ei liene näistäkään haukuista tietääkseensä?
 
Voi pikkusta, laita viestiä ylläpidolle. Sanot, että se mistään mitään ymmärtämätön äijjä kiusaa pikku Fenton-Weillia. Bannit sivustolle ansaitsisi, ihmisille ihan ilmatteeks antaa kaikkia neuvoja (kirjoista vaan lukee, tyhmä, ja tänne postailee), ja ei se oo ollenkaan yhtä hyötyisä sivustolle, kuin Venytin. Ei muuta ku mediassa kehuu Mnettiä ja sellasta, mokomakin haisukettu. Katellaan moi!! =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
mpekkanen
08.11.2015 16:28:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FensonGibder: Miksi kiinnostaa, koska käsittääkseni tiede tai fakta ei ole ollut sinun juttusi?
 
Miksi vastaat näin, vaikka asiallisesti kysyin?
 
Itsehän aina perustat kaiken tieteellä ja faktalle. Eikös silloin sinulla pitäisi olla myös tästä Gibsonin käyttämästä huonosta messingistä ihan konkreettista tietoa, että juurikin puhutaan tieteestä ja faktasta.
 
Itse olen ammatiltani metallialan käynyt ja tutkinnot suorittanut mies. Ensin ammattikoulu metallipuolla ja sitten jatkoin teknilliseen korkeakouluun, kone ja metallitekniikan puolelle.
Suurimman osan elämästäni olen kuitenkin työskennellyt musiikin parissa, monissakin erilaisissa hommissa. Nyt olen ollut jo useamman vuoden sairaseläkkeellä.
 
Jos kuitenkin väität jotain, niin sinullahan se todistaminen pitäisi silloin olla. Messinkiä on kyllä monenlaista, mutta tuntuu kyllä aika uskomattomalta että 2015 vuoden Gibsonissa olisi messinkisessä satulassa vikaa jo samana vuotena.
Olen soittanut monella kitaralla ja bassolla, joissa on ollut messinkiä satula ja ne ovat toimineet yli 40 vuotta ilman minkäänlaisia vikoja.
Vaikka messikiä on erilaista, niin on kyllä aika vaikea uskoa että Gibson olisi löytänyt jostain noin huonoa joka ei kestä edes yhtä vuotta. Tämän väitteesihän voit kyllä korjata, jos jostain tällaista faktaa löydät.
 
teleman
08.11.2015 16:35:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylyma: Firebird tilattu! Toivottavasti tulee pian ja on hyvä kitara niin sen jopa raskii ostaa kotiin asti. Harmittaa vähän tuo kovan laukun vaihtaminen gigbagiin mutta en anna sen häiritä, koska kitaralla soitetaan eikä laatikolla, ja kuskatakin voin sitä pussissa. Joskus jos intoutuu keikalla käymään niin sitten ehkä joutuu harkitsemaan jonkun korvaavan laatikon ostamista mutta ei tänään. Peukut pystyyn että on rahan arvoinen keppi!
 
Missä hinnoissa nuo 2016 Firebirdit liikkuvat? Mistä tilasit?
 
Komppikitaristi
Meisselimies
08.11.2015 16:39:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gibsonin kitarat, serious business!
 
Steve Vain Elämää
Kylyma
08.11.2015 16:59:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teleman: Missä hinnoissa nuo 2016 Firebirdit liikkuvat? Mistä tilasit?
 
1099e oli firebirdin hinta. Mää kävin paikallisessa musakaupassa tilaamassa tuon. Saas nähä että onko pitkä toimitusaika mutta toivottavasti maahantuojalla on varastossa näitä niin ei mee ens vuoteen.
 
Krice
01.12.2015 11:37:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

High performance -mallisto on hyvä idea. Tosin vähän askarruttaa titaanista tehty satula, että miten nopeasti se syö kieliä? Ehkä siihen voisi nikkaroida perinteisen satulan jos haluaa vain vähän leveämmän otelaudan. Robotuuneritkin on vähän syvältä.. ehkä traditional-malli olisi sittenkin parempi.
 
ibnz
01.12.2015 11:42:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen:
 
Jos kuitenkin väität jotain, niin sinullahan se todistaminen pitäisi silloin olla. Messinkiä on kyllä monenlaista, mutta tuntuu kyllä aika uskomattomalta että 2015 vuoden Gibsonissa olisi messinkisessä satulassa vikaa jo samana vuotena.
Olen soittanut monella kitaralla ja bassolla, joissa on ollut messinkiä satula ja ne ovat toimineet yli 40 vuotta ilman minkäänlaisia vikoja.
Vaikka messikiä on erilaista, niin on kyllä aika vaikea uskoa että Gibson olisi löytänyt jostain noin huonoa joka ei kestä edes yhtä vuotta. Tämän väitteesihän voit kyllä korjata, jos jostain tällaista faktaa löydät.

 
Tähän siitä, että forumeilla esiintyy noita hyvin lyhyessä ajassa (kuukausia) urille kulutettuja satuloita on ja niitä on vaihdettukin Gibsonin toimesta. Noissa 2016 malleissahan se on eri materiaaliakin jo
 
* en ole tehnyt tilastoa saati kausaliteettia identifioivaa analyysiä
 
Mieluummin ei
pvais
01.12.2015 14:19:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: Tähän siitä, että forumeilla esiintyy noita hyvin lyhyessä ajassa (kuukausia) urille kulutettuja satuloita on ja niitä on vaihdettukin Gibsonin toimesta. Noissa 2016 malleissahan se on eri materiaaliakin jo
 
* en ole tehnyt tilastoa saati kausaliteettia identifioivaa analyysiä

 
Ei ole tilastoa, mutta oma kokemus asiasta. Allekirjoittaneen Less plus 2015 Gibson on parhaallaan kivijalka liikkeessä odottamassa uutta satulaa kuluneen tilalle. Kitara ollut käytössä tämän syksyn ja messinki satulaan on kulunut kielten punoksista urat, jonka vuoksi ei pysy vireessä. Kitaraan tulee maahantuojalta uusi erilainen satula tuon alkuperäisen tilalle.
 
Näkyjään on mahdollista kulua samalle vuodelle. Toivottavasti uusi satula pitää vireen kunnossa :)
 
Juzpe
01.12.2015 16:56:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.gibson.com/Products/Elec … rs/2016/USA/Flying-V.aspx#DVCGWRCH3
 
Onpas siinä iha jebasen näkönen lentskari. Lienee vaan liian ohkone kaulastaan.
 
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
sustain65
01.12.2015 17:03:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pvais: Ei ole tilastoa, mutta oma kokemus asiasta. Allekirjoittaneen Less plus 2015 Gibson on parhaallaan kivijalka liikkeessä odottamassa uutta satulaa kuluneen tilalle. Kitara ollut käytössä tämän syksyn ja messinki satulaan on kulunut kielten punoksista urat, jonka vuoksi ei pysy vireessä. Kitaraan tulee maahantuojalta uusi erilainen satula tuon alkuperäisen tilalle.
 
Näkyjään on mahdollista kulua samalle vuodelle. Toivottavasti uusi satula pitää vireen kunnossa :)

 
No onpas kyllä kulahtanut nopsaan, täytyypä tarkkailla tuotaa omaa 2015 lespaa.
 
sustain65
01.12.2015 17:06:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: http://www.gibson.com/Products/Elec … rs/2016/USA/Flying-V.aspx#DVCGWRCH3
 
Onpas siinä iha jebasen näkönen lentskari. Lienee vaan liian ohkone kaulastaan.

 
Kyllä, varsin pätevän näköinen. Eikö kaulan paksuudesta löydy mitään tietoja? Tosin koettavahan se on itse, kun profiili vaikuttaa isosti myös.
 
fox
01.12.2015 17:14:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sustain65: Kyllä, varsin pätevän näköinen. Eikö kaulan paksuudesta löydy mitään tietoja? Tosin koettavahan se on itse, kun profiili vaikuttaa isosti myös.
 
Kelaile sitä sivua alaspäin, sieltä löytyy aika kattavasti tietoja.
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
sustain65
01.12.2015 17:18:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Kelaile sitä sivua alaspäin, sieltä löytyy aika kattavasti tietoja.
 
No en kelaile, jotten saa gasia. Mutta ehkä Juzpe kelailee.
 
Juzpe
01.12.2015 17:25:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sustain65: Kyllä, varsin pätevän näköinen. Eikö kaulan paksuudesta löydy mitään tietoja? Tosin koettavahan se on itse, kun profiili vaikuttaa isosti myös.
 
SlimTaperia tarjoovat, eli instant rannekavanatulehdus jne.
 
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «