Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez roadstar II rg 410 kokemuksia?
1
tokailespaul
22.09.2015 23:49:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähialueellani on myynnissä kyseinen kitara ja olen kiinnostunut kitaran ostamisesta. Olisiko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta? Laatu,soitettavuus ja hyvät ja huonot puolet. Millaisissa hinnoissa tuomoset kitarat on yleensä? vuosimalli on -87. siinä on kuva suunnilleen samanlaisesta: http://www.sevenstring.org/forum/me … -picture4872-ibanez-rg-410-1995.jpg

opel99
24.09.2015 12:33:26

tokailespaul: Lähialueellani on myynnissä kyseinen kitara ja olen kiinnostunut kitaran ostamisesta. Olisiko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta? Laatu,soitettavuus ja hyvät ja huonot puolet. Millaisissa hinnoissa tuomoset kitarat on yleensä? vuosimalli on -87. siinä on kuva suunnilleen samanlaisesta: http://www.sevenstring.org/forum/me … -picture4872-ibanez-rg-410-1995.jpg

vai on noita yksimikkisikin,jos on made in japan niin laatuhintasuhde on erinomainen mulla oli halpismalli rg140 MIJ ja sekin oli hintaisekseen hyvin tehty keppi,fenkkumiehenä tykkäsin siitä kaulasta joka ei ollut ihan tikku,mutta tossa on varmaan eriprofiili kaulassa.

ei se ikä vaan asenne
Decadetroll
25.09.2015 13:02:49

Laatuvehkeitä. Edge-talla, MIJ. Kaulaprofiili vähän pyöreämpi kuin wizard tms.

I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
tokailespaul
28.09.2015 10:25:30

Kiitoksia vastauksista! Jos muila vielä löytyy tietoa tuomosesta niin kertokaa toki:)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti