Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran kuljettaminen polkupyörällä
1 2 3
steelduck
08.09.2015 10:38:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Ei ole ihmisen vallassa tuhota maapalloa eikä ihminen sitä myöskään pysty pelastamaan. Me vaan asutaan täällä vähän aikaa ja siinä kaikki.
 
Totta... onneksi voidaan vähän vaikuttaa siihen kuinka kauan maapallo pysyy meillä asuiskelpoisena, mutta tosiaan pitkässä juoksussa maapallolla ei ole mitään hätää - ihmisillä se sijaan on.. joten hyvä hankki pussi joka kestää pidempään. ;)
 
hallu
08.09.2015 10:39:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

steelduck: Totta... onneksi voidaan vähän vaikuttaa siihen kuinka kauan maapallo pysyy meillä asuiskelpoisena, mutta tosiaan pitkässä juoksussa maapallolla ei ole mitään hätää - ihmisillä se sijaan on.. joten hyvä hankki pussi joka kestää pidempään. ;)
 
Juuri näin minäkin ajattelen :-). Maapallo pärjää ilman meitä mutta emme emme pärjää vielä ilman maapalloa ja itsemme ja itsemme kaltaiset me pelastamme jos siihenkään pystymme .
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
metlica
08.09.2015 19:19:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Artist: Myykö noita Monocaseja Suomessa muut kuin F-musiikki ja Custom Sounds? Tuollainen kiinnostelisi, mutta kummassakaan ei ole saatavilla yhdelle sähkökitaralle tarkoitettuja malleja. Ulkomailta ei jaksaisi tilailla.
 
T kauppa tuo ovelle ilman postikuluja..
 
Nii ja kuka kyseli toimiiko bassoversio kitaralle, hiinä ja hiinä. Menee toi lespa sinne, mutta se kaulan tuki on ihan lavassa kiinni ja sit joutuu vähän änkemään.
 
Get it fucking done.
Lape500
08.09.2015 19:41:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viiking musiikissa oli jonkunmerkkisiä (Fx jotain) featherweight soft caseja (tuolla nimellä löytyy guuggleista kuvia) Onkos noista mihinkään, kun ainakin omasta mielestä vaikutti kuitenkin suht hyvin pehmustetulta.
 
Lunnu
08.09.2015 20:23:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: .... se LesPaulin stratokin oli vaan tonnin....
LesPaulin strato? Mitä helkkaria mä olen nyt missannut?
 
Nostalgy is not what it used to be
sustain65
08.09.2015 20:33:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

qal: LesPaulin strato? Mitä helkkaria mä olen nyt missannut?
 
Tarkoittaakohan Les Paul Less Plussaa?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «