Muusikoiden.net
02.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aria Pro II TS 600
1
merino
28.08.2015 08:43:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen onnistunut hankkimaan aikojen kuluessa Japanista Aria Pro II TS 600 ja Aria Pro II RS-X80 sähkökitarat. Nyt kiinnostaisi onko kenelläkään suomessa samanlaisia kitaroita ja jos on niin minkälaisen arvosanan antaisit niistä. Itse olen tykästynyt näihin 79-83 Matsumokulla tehtyihin kalleimpiin malleihin. Säätömahdollisuudet ovat aivan huimat, 144 erilaista saundia. Siis rohkeasti mielipiteitä kehiin.

Yallup
28.08.2015 11:38:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

merino: Olen onnistunut hankkimaan aikojen kuluessa Japanista Aria Pro II TS 600 ja Aria Pro II RS-X80 sähkökitarat. Nyt kiinnostaisi onko kenelläkään suomessa samanlaisia kitaroita ja jos on niin minkälaisen arvosanan antaisit niistä. Itse olen tykästynyt näihin 79-83 Matsumokulla tehtyihin kalleimpiin malleihin. Säätömahdollisuudet ovat aivan huimat, 144 erilaista saundia. Siis rohkeasti mielipiteitä kehiin.

Aria on kyllä ollut, mutta ei Pro. Kun mielipiteitä haluat, niin hienoja näyttävät olevan, tulee muotoilusta mieleen jännästi yhdistetty strato ja SG.

"Tosta se taitaa lähteä.."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti