Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss Digital delay dd3
1
weikka
29.07.2015 09:18:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli hankittua, meneeks toi output suoraan kaappiin ja laitanks mä ton kitarasta piuhan inputtiin, mutta mikäs toi direct out on? Vai kuinka? Haluan siis käyttää tap tempoa. Kiitos!

-HP-
29.07.2015 10:18:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

weikka: Tuli hankittua, meneeks toi output suoraan kaappiin ja laitanks mä ton kitarasta piuhan inputtiin, mutta mikäs toi direct out on? Vai kuinka? Haluan siis käyttää tap tempoa. Kiitos!

Output vahvistimeen, kitara inputtiin. Direct outista tulee ulos kaiuton signaali, jos oikein muistan. Verkko sanoo ettei tässä mallissa ole tap tempoa, uudemmat mallit kuten DD-5 sen sisältäisi.

Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
Åboensis
29.07.2015 10:30:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

weikka: Tuli hankittua, meneeks toi output suoraan kaappiin ja laitanks mä ton kitarasta piuhan inputtiin, mutta mikäs toi direct out on? Vai kuinka? Haluan siis käyttää tap tempoa. Kiitos!

Tuossa alla on linkki Bossin sivuilta löytyvään DD-2:n manuskaan (en nopealla Googlaamisella löytänyt DD-3:n manuaalia kuin ranskaksi, sori). Ainakin sen mukaan direct outista tulee tosiaan vain kuiva signaali ja siitä normaali outputista sitten kaiutettu ääni. DD-3:ssa lienee sama tsydeemi.

Linkki: http://cdn.roland.com/assets/media/pdf/DD-2_OM.pdf

"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti