Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran lähettäminen Briteistä Suomeen
1
Anaalirankaisija
29.04.2015 03:10:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikkelis vaan. Sellasta pikku gyssäriä olis, että oon tossa ens kuun alusta muuttamassa takaisin Skotlannista Suomeen, ja luonnollisesti toi kitara pitäis saada messiin. Matkatavaraa on luonnollisesti sen verta, että totesin postilla lähettämisen olevan se paras ja halvin vaihtoehto. Sitten itse kysymykseen: Mitenhän tulli moiseen suhtautuu? Kitaran kuitenkin lähetän itse itselleni, enkä näin ollen siis tiedä että minkähänlaisia lakeja ja muita tilanteeseen sovelletaan. Kenelläkään kokemuksia? Ei siis minkäänlaista käryä että tuleeko tuosta jotain veroja, kun kyseessä ei oo mikään netistä ostettu tuote, vaan pitäs ihan itse ostama ja myöskin valamiiksi maksettu kitara saada kotikonnuille. Tänks.

reverend
29.04.2015 07:17:04

Anaalirankaisija: Moikkelis vaan. Sellasta pikku gyssäriä olis, että oon tossa ens kuun alusta muuttamassa takaisin Skotlannista Suomeen, ja luonnollisesti toi kitara pitäis saada messiin. Matkatavaraa on luonnollisesti sen verta, että totesin postilla lähettämisen olevan se paras ja halvin vaihtoehto. Sitten itse kysymykseen: Mitenhän tulli moiseen suhtautuu? Kitaran kuitenkin lähetän itse itselleni, enkä näin ollen siis tiedä että minkähänlaisia lakeja ja muita tilanteeseen sovelletaan. Kenelläkään kokemuksia? Ei siis minkäänlaista käryä että tuleeko tuosta jotain veroja, kun kyseessä ei oo mikään netistä ostettu tuote, vaan pitäs ihan itse ostama ja myöskin valamiiksi maksettu kitara saada kotikonnuille. Tänks.

Tullia ei kiinnosta, koska ollaan EU-alueella. Eli ei tule mitään vero- tai tullimaksuja.

pamppu
29.04.2015 23:37:28

Joo ei tullia.
Kannattaa tarkistaa myös noi rahtifirmat: DHL jne...
Ja samaan pakettiin pakkaat parin vuoden tarpeeseen haggis ja whiskey -annokset.

Have mercy maam!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti