Muusikoiden.net
09.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zakk Wylde bullseye signature
1
Tukewylde
10.04.2015 21:29:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Haluaisin tietoa epiphone bullseye custom + Kitarasta joka on wylden nimikkomalli, mistä aineksista kitara on tehty? Ja muut hyvät ja huonot ominaisuudet? Sanokaa ihmeessä jos omistatte!

JaaGeRMaisTeR
10.04.2015 22:02:32

Tukewylde: Hei! Haluaisin tietoa epiphone bullseye custom + Kitarasta joka on wylden nimikkomalli, mistä aineksista kitara on tehty? Ja muut hyvät ja huonot ominaisuudet? Sanokaa ihmeessä jos omistatte!

Mahonkia vaahteraa ja ruusupuuta.. Niistä tuokin on tehty.

RaskasMielinen
10.04.2015 23:35:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli tuollainen, vähän vanhempaa, vielä Korean eikä Kiinan tuotantoa. Aivan törkeän hyvä keppi eikä vain hintaisekseen. Ja kyllä, seinät on täynnä paljon kalliimpia mihin verrata. Ei kylläkään pese, linkoa eikä piekse Gibsoneita ja akustiselta soundiltaan ei ollut aivan parhaimpia kitaroitani, mutta soitettavuus oli yksi parhaita, mihin olen törmännyt. Aiheutti positiivista ihmetystä niin ikään kitarakamarunkkausta harrastavissa kavereissani.

Myinpä sitten kuitenkin pois, koska bullseye-grafiikka ärsytti enkä ole koskaan fanittanut herra Wyldeä (enkä halua olla wannabe kukaan muukaan). Mutta siis soittimena: todella hyvä viimeistely ja siis erinomainen soitettavuus - toki riippuu yksilöstä ja ennen kaikkea säädöistä. Mun yksilöön oli vaihdatettu luinen satula, mikä on kyllä asia, joka kannattaa teettää.

Karvanaama-Zakk
11.04.2015 13:33:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä myös on ekaa vuosikertaa oleva Epiphone Zakk Wylde. Ostin sen uutena joskus 13v sitten ja edelleen on aktiivikäytössä. Tosin vaihdatin siihen mikit (Suhr DA bridge/SD Jazz neck) vähän aikaa sitten ja se tuntuu muuttuneen huomattavasti paremmaksi! Ei kyllä pahaa sanottavaa ole. Käteen hyvä ja mukava soittaa. Ainoastaan näin jälkeenpäin harmittelen kun en sen tilalle ostanut Tokain LC85. Ei ois BullsEyeta ollut siinä, mutta toisaalta itse kyllä tykkään siitä kuviosta =)

Karvojen kasvatus on miesten hommaa!
Tukewylde
11.04.2015 16:25:34

Entäs onko tätä kitaraa valmistettu missä maissa, olen kuullu että kiinan kepit ois huonoja? Millon niitä on valmistettu, että kannatasko sittenki ostaa käytettynä joku korean malli?

Karvanaama-Zakk
12.04.2015 11:15:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://epiphonewiki.com/index.php/Zakk_Wylde_Signatures

Siinä on jotain tietoa kitarasta. Itse ainakin tuota Koreassa tehtyä suosittelen. Kiinaa en ole testannut. Kai se siinä vaiheessa meni Kiinaan kun tuli aktiivimikit siihen ja toi ruusupuu vaihtui toiseen.

Karvojen kasvatus on miesten hommaa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti