Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko sinulla monta samanlaista kitaraa?
1 2 3 4 5
tuskiz
23.05.2016 19:31:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toistaiseksi yks kutakin, mutta suunnitelmissa omistaa vähintään 2 stratoa ja 3 SG:tä.
 
Gabe
23.05.2016 19:35:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on enää kaksi kitaraa jäljellä. Esquire ja Strato, niistäkin pääosin käytän Eskoa. Ensimmäistä kertaa ei tee pätkääkään mieli ostaa yhtään uutta kitaraa, päin vastoin. On kiva fiilis kun sai pari vähälle käytölle jäänyttä myytyä parempaan kotiin.
 
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
pappasfin
23.05.2016 19:50:28 (muokattu 23.05.2016 19:52:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Mulla on enää kaksi kitaraa jäljellä. Esquire ja Strato, niistäkin pääosin käytän Eskoa. Ensimmäistä kertaa ei tee pätkääkään mieli ostaa yhtään uutta kitaraa, päin vastoin. On kiva fiilis kun sai pari vähälle käytölle jäänyttä myytyä parempaan kotiin.
 
Nyt kun kitaraosasto on ns. kuosissaan niin sitten on bassojen vuoro ;D
 
PappaSFin
Joees
23.05.2016 19:54:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Mulla on enää kaksi kitaraa jäljellä. Esquire ja Strato, niistäkin pääosin käytän Eskoa. Ensimmäistä kertaa ei tee pätkääkään mieli ostaa yhtään uutta kitaraa, päin vastoin. On kiva fiilis kun sai pari vähälle käytölle jäänyttä myytyä parempaan kotiin.
 
Aiheen vierestä, oot hommannut Vsop:n? Onko tuo King vaiko joku muu väännös aiheesta? Mulla oli aikanaan stankku vsop mutta oli pakko myydä se pois, valitettavasti.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
hemmo
23.05.2016 20:07:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ole, mutta huippulaadukkaita akustisia ostaisin lukuisia, jos olisi massia ja tilaa niille ritsoille, koska akkari = bestness
 
Hemmolla on sellainen vaikutus että naiset rupeaa arvostamaan jenkkakahvojaan - Bassosisko
Gabe
23.05.2016 21:18:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pappasfin: Nyt kun kitaraosasto on ns. kuosissaan niin sitten on bassojen vuoro ;D
 
Nooh.. ei mulla ole onneksi tullut vielä sellaista hetkeä ettei olisi mitään ostettavaa keksinyt. ^^ Vaikka kitaroita en nyt haluakaan enempää niin onhan tuota onneksi kaikkea muutakin hauskaa rompetta.
 
Joees: Aiheen vierestä, oot hommannut Vsop:n? Onko tuo King vaiko joku muu väännös aiheesta? Mulla oli aikanaan stankku vsop mutta oli pakko myydä se pois, valitettavasti.
 
Joo, semmoinen tuli tuossa joku aika sitten. King on mallinimi lappujen mukaan, mutta aika pitkälti samanlainehan tuo taitaa olla nyky stankun kanssa. Upea kitara kyllä.
 
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
Joees
24.05.2016 11:04:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Joo, semmoinen tuli tuossa joku aika sitten. King on mallinimi lappujen mukaan, mutta aika pitkälti samanlainehan tuo taitaa olla nyky stankun kanssa. Upea kitara kyllä.
 
Mikityshän niissä oli se suurin ero silloin kun King oli mallistossa.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
tender.insanity
24.05.2016 11:40:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nyt viisi soitinta kun osasta päässyt eroon. Se saa luvan olla sopiva määrä. Eikä yhtään samanlaista.
 
1) Kiinteätallainen kuusikielinen sähkis
2) Floikallinen kuusikielinen
3) Floikallinen seiska
4) Akustinen
5) 5-kielinen basso
 
Niillä pärjää. Enempää ei ole tulossa.
 
hallu
24.05.2016 11:56:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Mulla on nyt viisi soitinta kun osasta päässyt eroon. Se saa luvan olla sopiva määrä. Eikä yhtään samanlaista.
 
1) Kiinteätallainen kuusikielinen sähkis
2) Floikallinen kuusikielinen
3) Floikallinen seiska
4) Akustinen
5) 5-kielinen basso
 
Niillä pärjää. Enempää ei ole tulossa.

 
Sulla ja Gabella onhyvin pullat uunissa :-D , Mulla on itselläni
1) telecaster
2) Stratocaster
3) LesPaul
4) Superstrato (se Carvin joka on myynnissä, mutta ....)
5) AS2200 (eli Es3xx style)
6) Akistinen sähkökitara (Jazzloota)
7) Akustinen kitara
8) Viiskielinen Basso
 
Kyllä noilla mennään, ei yhtään lisää, mutta on noissa vähän liikaa. Periaatteessa Superstratosta ja Jazzlootasta voisin luopua mutta noista muista en pysty. En tiedä tarvitsenko ihan niitä kaikkia, mutta ehdottomasti haluan niitä kaikkia :-D.
 
Muusikoiden net oli minullekin se pahan alku ja juuri. Kun liityin muusikoiden nettiin, niin minulla oli strato, lessu ja akkari joilla olin pärjännyt vuosikausia eikä ollut mitään hinkua kitaroihin. Ainoastaan soittamiseen. Sitten se piru irtosi ja soittaminen unohtui ja ostelin vain kitaroita :-D nyt yritän päästä tuhon tieltä takaisin "oikeiden" asioiden pariin. Liityin bändiinkin mikä on yksi elämäni tervehenkisimpiä vetoja, mikä perkele minut niistä poissa pitkin näin kauan :-D
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
tender.insanity
24.05.2016 12:02:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa jokin aika sitten törmäsin jonkun kokoelmaan. Hiukan lähtenyt käsistä.
http://www.gilaguitars.com/guitargallery/index.htm
 
Parin omakotitalon edestä kitaraa. Pelkästään DNA Jemit on sen sadantonnin paikkeilla arvo + sitten nuo UV MC:t ainakin saman verran. Ja sitten kaikki muut.. Toisilla on ylimääräistä rahaa ja monta samanlaista kitaraa :D
 
Laulava Kylätohtori
24.05.2016 13:11:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Tuossa jokin aika sitten törmäsin jonkun kokoelmaan. Hiukan lähtenyt käsistä.
http://www.gilaguitars.com/guitargallery/index.htm
 
Parin omakotitalon edestä kitaraa. Pelkästään DNA Jemit on sen sadantonnin paikkeilla arvo + sitten nuo UV MC:t ainakin saman verran. Ja sitten kaikki muut.. Toisilla on ylimääräistä rahaa ja monta samanlaista kitaraa :D

 
Ja tarvitaan myös pari omakotitaloa pelkästään kitaroille. Huh huh, liika on liikaa - kitaroissakin...
 
They pass too much electricity. -SRV
Stone
24.05.2016 13:20:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Mulla on enää kaksi kitaraa jäljellä. Esquire ja Strato, niistäkin pääosin käytän Eskoa. Ensimmäistä kertaa ei tee pätkääkään mieli ostaa yhtään uutta kitaraa, päin vastoin. On kiva fiilis kun sai pari vähälle käytölle jäänyttä myytyä parempaan kotiin.
 
Unelma tilanne tai ainakin hyvin järkevä!
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Gabe
24.05.2016 13:30:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Unelma tilanne tai ainakin hyvin järkevä!
 
Erilaisia tarpeita ja tapoja on varmaan yhtä paljon kuin soittajiakin, mutta itse päätin että panostan ennemmin laatuun ja laitan pari juuri sellaista kuin haluan. Kitarapaljous alkaa ahdistamaan ennemmin tai myöhemmin kun ne muut jäävät näköjään kuitenkin sitten käyttämättä. Erilaisia vahvistimia voisi ennemmin hamstrata fiilistelya varten.
 
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
Stone
24.05.2016 16:41:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Erilaisia tarpeita ja tapoja on varmaan yhtä paljon kuin soittajiakin, mutta itse päätin että panostan ennemmin laatuun ja laitan pari juuri sellaista kuin haluan. Kitarapaljous alkaa ahdistamaan ennemmin tai myöhemmin kun ne muut jäävät näköjään kuitenkin sitten käyttämättä. Erilaisia vahvistimia voisi ennemmin hamstrata fiilistelya varten.
 
Itse mietin juurikin tota, että 1 skeba vähemmäksi ja tilalle vaikka toinenkin putkivahvistin.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Kimmo72
24.05.2016 16:51:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo yhtään. Erilaisia ovat. En luettele.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
hallu
24.05.2016 16:53:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Ei oo yhtään. Erilaisia ovat. En luettele.
 
Luettele nyt vaan, sehän se on tämän homman suola :-D
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
hallu
24.05.2016 16:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Itse mietin juurikin tota, että 1 skeba vähemmäksi ja tilalle vaikka toinenkin putkivahvistin.
 
No mulla olisi vähän tuollainen ajatus, että sen yhden kitaran tuolta torilta haluaisi muuttaa vahvistimeksi. Saattaapi jäädä haaveeksi.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
B-tone-flat
24.05.2016 17:23:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla keppejä nyt 4 Lespaa, pari stratoa, pari teleä, Wolfgang ja akustinen plus banjo. Kaikilla oma tehtävänsä. Kaikki pääasiassa puoli sävelaskelta alas viritettyinä. Muutamaa käytän normaalivireessä silloin tällöin. Pauleista 2 avoimessa vireessä, toinen F# ja toinen Eb. Stratoista toinen perus 60's kolmella sinkulla, toinen 50's kaulalla ja HSS konfiguraatiolla. Teleistä toinen kahdella humpparilla ja toinen perusmeiningilla eli sinkuilla. Wolfgang taas floikalla. Akustisen on akustinen ja banjo kitarabanjo. Siinähän noi! Autiolle saaarelle, jos sähköt olis, ottaisin humpparitelen ja marsun kombon.
 
Marshall Amps have a thundering sound of a good ol' Alabama Train.
Kimmo72
24.05.2016 17:25:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Luettele nyt vaan, sehän se on tämän homman suola :-D
 
No sitä vähän kattelin että keulimiseksi on lähtenyt :D
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «