Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss Metal zone MT-2 rikki?
1
sakkeuss
11.03.2015 21:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muilla ollu kokemuksia bossin pedaaleissa etteivät lähe päälle patterilla eikä muuntajalla? äänikään ei kulje läpi. Aukaisin pedaalin vaan paskaakos minä elektroniikasta tiedän. Juotokset näyttivät minun silmään "hyviltä". Nyt viisaat auttakaa tyhmempää.

Hi-Power
11.03.2015 21:26:05

sakkeuss: Onko muilla ollu kokemuksia bossin pedaaleissa etteivät lähe päälle patterilla eikä muuntajalla? äänikään ei kulje läpi. Aukaisin pedaalin vaan paskaakos minä elektroniikasta tiedän. Juotokset näyttivät minun silmään "hyviltä". Nyt viisaat auttakaa tyhmempää.

Kondensaattoreita niihin olen vaihtanu..muutamaan joissa oli sama vika. Joissakin ollu rikkoutunut kondensaattori selvästi pullistunut...

sakkeuss
11.03.2015 21:42:41

Hi-Power: Kondensaattoreita niihin olen vaihtanu..muutamaan joissa oli sama vika. Joissakin ollu rikkoutunut kondensaattori selvästi pullistunut...

Täytynee tarkastaa! Kaveri työskentelee elektroniikan parissa niin sille jätin että tarkistaa ettei ole kylmäjuotoksia sun muuta.

Insane Kane
12.03.2015 03:07:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oparin olen yhteen vaihtanut...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti