Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Valmis kuva runkoon
1
VinceWF
03.03.2015 11:19:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ideana modata Baja Telen ulkonäköä valmiilla kuvalla. Tarkemmin ottaen hommasin yhden maalauksen joka näyttäisi mahtavalta. Tuo ei tietysti ole mikään perushommien perushomma. Eli onko jollain kokemusta valmiin kuvan käyttämisestä kitaran rungossa? Tekeekö joku moista duunia Suomessa? Onko se edes mahdollista?

Freewheeler
03.03.2015 12:33:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VinceWF: Mulla on ideana modata Baja Telen ulkonäköä valmiilla kuvalla. Tarkemmin ottaen hommasin yhden maalauksen joka näyttäisi mahtavalta. Tuo ei tietysti ole mikään perushommien perushomma. Eli onko jollain kokemusta valmiin kuvan käyttämisestä kitaran rungossa? Tekeekö joku moista duunia Suomessa? Onko se edes mahdollista?

Tarratulostetun kuvan saa aina irti, kun se alkaa harmittamaan/kaduttamaan. Maalia ei. Eli mieti tarkkaan!

azlag
03.03.2015 14:25:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Googleen vaikka "transfer inkjet image to wood" ja tulee jos monenmoista tekniikkaa printatun kuvan puuhun "siirtämiseen". Mulle nyt ei auennut että haluatko sen oikein maalatuksi käsin vaiko vaan jotenkin... siirrettyä... mutta kuitenniin. Tietty, jos kyseessä on jokin monen tonnin soittopeli niin en ehkä lähtisi kokeilemaan millään juutuubi-konsteilla mutta varmasti sen ymmärsit itsekin ilman tätä loppukommenttia :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti