Muusikoiden.net
10.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tahmainen kitaran kaula
1
Tuoppi99
02.03.2015 17:08:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaisko joku neuvoa kun mulla on epiphone les paul customin kaulassa se pinnoite semmonen, että siitä tulee tosi tahmanen.. jacksonin rr:ssä sitä vikaa ei ole, koska siinä ei ole mitään pinnoitetta. Mutta tosiaan oon kattonu youtubesta joitain videoita ja niissä kehotettin hiomaan pois se pinnoite joten onko ehdotuksia millä tämä olisi paras tehdä? Tai onko niin tekemisessä mitään järkeä ?

Arkka
02.03.2015 17:43:28 (muokattu 02.03.2015 17:48:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoppi99: Osaisko joku neuvoa kun mulla on epiphone les paul customin kaulassa se pinnoite semmonen, että siitä tulee tosi tahmanen.. jacksonin rr:ssä sitä vikaa ei ole, koska siinä ei ole mitään pinnoitetta. Mutta tosiaan oon kattonu youtubesta joitain videoita ja niissä kehotettin hiomaan pois se pinnoite joten onko ehdotuksia millä tämä olisi paras tehdä? Tai onko niin tekemisessä mitään järkeä ?

Aiheeseen liittyen on tuossa alla ketju:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=226903

Eniveis, kaulan takaosan kiillon voit hioa pois vesihiomapaperilla, olisko joku 2000 hyvä karkeus. Voit teipillä rajata kohdat, jonka yli ei ole tarkoitus mennä. Ja tosiaan ei tarvi kuin ihan pinnasta ottaa kiilto pois; joskus luin youtube-kommentin, jonka mukaan kaveri oli vetänyt puulle asti.. Älä tee niin :)

e: tuossa kanssa aiheesta:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=216514

Tuoppi99
02.03.2015 18:25:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos neuvosta
:D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti