Muusikoiden.net
04.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ibanez sarjanumeroiden tulkitseminen?
1
Nipustiina
21.02.2015 11:13:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka!
Mä sain enoltani fenkku straton jenkkimallin ja iän siitä olen paikantanut 78-79 vuosimalliksi. Kitaran mukana tuli myös pari pedaalia. Osaisko joku kertoa minkä aikakauden tai jopa hintaluokan laitteista on kysymys=)? Eli kunto niissä on toimiva mutta ei ulkoisesti virheetön. Eli toinen on Ibanez FL9 Flanger Made in Japan. sarjanumero on 154322 ja toinen on Ibanez WH10 valmistusmaata ei näy mutta sarjanumero on 302006.
Jos joku ymmärtää enemmän näistä ku minä ni saa kertoa =)

hollstro
21.02.2015 11:32:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nipustiina: Moikka!
Mä sain enoltani fenkku straton jenkkimallin ja iän siitä olen paikantanut 78-79 vuosimalliksi. Kitaran mukana tuli myös pari pedaalia. Osaisko joku kertoa minkä aikakauden tai jopa hintaluokan laitteista on kysymys=)? Eli kunto niissä on toimiva mutta ei ulkoisesti virheetön. Eli toinen on Ibanez FL9 Flanger Made in Japan. sarjanumero on 154322 ja toinen on Ibanez WH10 valmistusmaata ei näy mutta sarjanumero on 302006.
Jos joku ymmärtää enemmän näistä ku minä ni saa kertoa =)

Flanger on todennäköisesti vuodelta 1981, Wahi 90-luvun alusta ellei ole ns. re-issue.

Flangeri n. 100 € wahi 150 - 200 jos on vanha eikä uusintapainos.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti