Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia takuuhuolloista?
1
discominister
31.12.2014 10:15:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaisia kokemuksia porukalla on kitaroiden takuuhuolloista?

Täytyy itse jättää erittäin positiivinen kokemus Taylorin puolelta.

Ostin neljä vuotta sitten USA:sta Taylorin Big Babyn, halvimman lähes normaalikokoisen dreadnoughtin (n.340$.). Vuosien varrella kaulan satiinilakkaus oli alkanut kuoriutua ja lähimenneisyydessä tallaan ilmestyi pieni hiushalkeama kielireikien väliin. Olin asian tiimoilta yhteydessä Tayloriin sähköpostitse kuvien kera ja sieltä sanottiin, että ainakin talla menee takuun piikkiin ja kitara tulisi lähettää Amsterdamiin Taylorin Euroopan pisteeseen. Kustannuksiksi minulle jäisi rahtikulut, jotka Taylorin täysin järjestämän kuriiripalvelun kanssa tulisi maksamaan yhteensä 58€. Kitara lähti matkaan ja parin viikon päästä tuli sähköpostia, jossa kerrottiin tallan menevän takuun piikkiin ja kaulan käsittelylle ja säädölle annetttiin varsin kilpailukykyinen hinta. Halusin kuitekin selvitä tästä edukkaasti ja pyysin tekemään vain tämän takuuseen sisältyvän tallan vaihdon. Pian kitaran ilmoitettiin olevan valmiina ja suoritin pyydetyt rahtimaksut 58€ tässä vaiheessa. Kolmen päivän päästä kuriiri toi kitaran, jossa oli talla vaihdettu, kaula uudelleen pintakäsitelty, kaulan kulma uudelleen säädetty, nauhat hiottu, haljennut kaularaudan suojaläppä vaihdettu ja olipa vielä vaihdettu uudet elixirin kielet.

Kokonaisuudessaan kokemus Taylorin takuuhuollosta oli erinomainen ja sain enemmän mitä tilasin :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti