Muusikoiden.net
06.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten saa rahaa kitaraan?
1 2 3 4 5
pekkari
02.12.2014 19:54:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei elikkäs mä oon 14 ja tarttisin tommosen 400 euroo kitaraan mut ku ei oo mitään hajuu mistä saan rahaa ku oon jo kaiken turhan tavaran myyny ja ssanu kerättyy niillä vaan satasen.

JaaGeRMaisTeR
02.12.2014 19:56:06

pekkari: Okei elikkäs mä oon 14 ja tarttisin tommosen 400 euroo kitaraan mut ku ei oo mitään hajuu mistä saan rahaa ku oon jo kaiken turhan tavaran myyny ja ssanu kerättyy niillä vaan satasen.

Säästä kaikki ja koita löytää vielä jotain pikkuhommaa josta saa rahallisen palkkion.

benny
02.12.2014 19:58:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootko hipin retku ajatellut alkaa tekemään töitä? http://www.lisaduuni.fi/jakelutyo.html

shitfuck inc.
kekkuliheikki
02.12.2014 19:59:53

Vanhan ylioppilastalon eteen, hattu maahan ja soitat tata putkeen tunnin pari.

https://www.youtube.com/watch?v=G3q_fn18eY8

En allekirjoita.
Gabe
02.12.2014 20:08:58

Säästöön kaikki. Joulu/synttärilahjat, rippikoulu, kesätyö, iltatyö.. näillä sitä tuli itse kerättyä.
Gary the pine
02.12.2014 20:15:44

kekkuliheikki: Vanhan ylioppilastalon eteen, hattu maahan ja soitat tata putkeen tunnin pari.

Paska kun ei voi antaa ku yhden plussan :-)

Mä olin täysin unohtanut nää helmet. Ihan parasta!

Vaan totanoinniin aloittajalle, että jos oot ihan kurantti nuorukainen, niin kyllähän se massi kertyy hiljalleen ja jouluna voipi ehdotella vähän sinne ja tänne, että miten olis jos jengi osallistuis.

Mut sit taas on se vaihtoehto, että aloittaja ei ole niin kurantti tapaus, niin sitten vaan postailemaan oikeille foorumeille ja "sponssisetää" etsimään...

Tulin, näin, paskoin housuun.
LaMotta
02.12.2014 20:20:55 (muokattu 02.12.2014 20:21:09)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varastamalla tai töitä tekemällä. Lahjoitus, perintö. Ja niin edelleen.

(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
hallu
02.12.2014 20:45:50

kekkuliheikki: Vanhan ylioppilastalon eteen, hattu maahan ja soitat tata putkeen tunnin pari.

Tää on aivan loistava:-D huuhaa osui kerralla asian ytimeen. Herkkä kuvaus suomalaisen nuoren miehen kasvutarina kaikessa rehellisyydessään on kerrassaan raastava:-). Tältäkin taholta plussaa.... en edes tiennyt tällaisia helmiä olevan olemassa kun "Iskelmä Suomi" visusti vaikeni tästä kulttuurimme puolesta.

En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
kekkuliheikki
02.12.2014 20:53:10

Tama on kulttuurihistoriallisesti merkittava levy.

En allekirjoita.
discominister
02.12.2014 21:17:05

Suosittelen tuota mainos/lehtijakelua. Sillä tuli ite junnuna fyffet tienattua. Toinen vaihtoehto on myös alkaa myydä omia työsuorituksia sukulaisille ja tutuille, siivoista yms.

barclay
02.12.2014 21:37:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pappa betalar.. Minä ainakin ostaisin lapsilleni kitarat jos he pyytäisivät.

Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
artal
02.12.2014 21:38:33 (muokattu 02.12.2014 21:40:34)

Joo, duunia vaan. Ja synttärirahat talteen :) Itse tienasin ekan kitarani aikanaan laittamalla himassa ruokaa. Äiti maksoi kympin (markkoja) päivässä, laitoin joka arkipäivä iltaruuan. Bonuksena sai syödä haluamiaan ruokia ja osasi kokata kun muutti kotoa :)

Huuhaan soittaminen kuulostaa kyllä toimivalta, todellakin irtoaisi ainakin kaksieuroinen jos osaisin paikalle.

JuSu
02.12.2014 21:42:19

barclay: Pappa betalar.. Minä ainakin ostaisin lapsilleni kitarat jos he pyytäisivät.

Sama täällä... Mutten 400 euron kitaraa, kun parilla satkulla saa soivia pelejä nykyään.

JuSu

Kalju Pitkätukka
02.12.2014 22:14:34

pekkari: Okei elikkäs mä oon 14 ja tarttisin tommosen 400 euroo kitaraan mut ku ei oo mitään hajuu mistä saan rahaa ku oon jo kaiken turhan tavaran myyny ja ssanu kerättyy niillä vaan satasen.

Mihin ei ole varaa, sitä ilman täytyy olla...

Tuon ikäisenä itsekin olin totaalisen peeaa.

Jos on satanen rahaa kitaraan, täytyy hankkia satasen kitara tai jatkaa säästämistä.

Juha
hallu
02.12.2014 22:45:08

Kalju Pitkätukka: Mihin ei ole varaa, sitä ilman täytyy olla...

Tuon ikäisenä itsekin olin totaalisen peeaa.

Jos on satanen rahaa kitaraan, täytyy hankkia satasen kitara tai jatkaa säästämistä.

Ei satanen ihan riitä, kyllä siihen se toinen pitää vielä löytyä, mutta sillä parilla sataa saa jo ihan asiallisen lankun.

En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
Laulava Kylätohtori
03.12.2014 09:27:40

Nythän on joulu. Ilmoitus kaikille sukulaisille ym., että ei osta sitä normaalia 'krääsää' lahjaksi, vaan keräät rahaa kitaraan...

Believe what you want, it doesn't mean you're right...
kekkuliheikki
03.12.2014 09:41:59

Laulava Kylätohtori: Nythän on joulu. Ilmoitus kaikille sukulaisille ym., että ei osta sitä normaalia 'krääsää' lahjaksi, vaan keräät rahaa kitaraan...

Nyt vedetaan aiheen vieresta yksi postaus...

Voi Jeesus sita romun maaraa. Ei voi enaa kauppaan menna. Porukka kantaa kiinalaista roskaa perseet torvessa auton kontit pullolleen. Taysin nollalaatuista muovista paskaa. Ei saatana mitaan saa enaa mika ei olis valmistettu siita samasta kuttaperkamateriaalista. Joulun jalkeen ne paskat on hajalla ja voi heittaa suoraan roskiin. Markkinamiehet ja kiinalaiset nauraa paskaista naurua koko matkan pankkiin. Taalla porukka on valmis tappamaan sen romun takia.

Ja sitten aamkahville.

En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
03.12.2014 09:50:40 (muokattu 03.12.2014 09:51:18)

kekkuliheikki: Nyt vedetaan aiheen vieresta yksi postaus...

Voi Jeesus sita romun maaraa. Ei voi enaa kauppaan menna. Porukka kantaa kiinalaista roskaa perseet torvessa auton kontit pullolleen. Taysin nollalaatuista muovista paskaa. Ei saatana mitaan saa enaa mika ei olis valmistettu siita samasta kuttaperkamateriaalista. Joulun jalkeen ne paskat on hajalla ja voi heittaa suoraan roskiin. Markkinamiehet ja kiinalaiset nauraa paskaista naurua koko matkan pankkiin. Taalla porukka on valmis tappamaan sen romun takia.

Ja sitten aamkahville.

Jep. Ja nämä samat ihmiset, jotka kantavat säkeittäin sitä ongelmajätettä koteihinsa, ovat kovin huolissaan ympäristöstä ja valittavat, että jotain tarttis tehdä...

Tuo kiinalainen muoviromu pitäisi kieltää lailla. Ei niissä leluissakaan ole kuin paketit. Kun paketti on avattu, niin ei ne kiinnosta lapsia ollenkaan. Eikä niillä voi edes leikki, hajoavat heti, eivätkä toimi muutenkaan kunnolla. Pelkkää paskaa ja lasten aliarvioimista...

Jättääkää, hyvät ihmiset, se muovisälä kauppoihin ja ostakaa lapsille kunnollisia, laadukkaita leluja, vaikka ne kalliimpia onkin. Sama koskee tietysti aikuisiakin...

Ja sitten lisää kahvia...

Believe what you want, it doesn't mean you're right...
joku muu sikko
03.12.2014 10:12:09 (muokattu 03.12.2014 10:12:37)

Meidän alueella jakaa mainoksia 2 urheilijatyttöä. Juoksevat vielä kaikki postilaatikon välit ja saavat rahan lisäksi siinä treeniä. Aika reipasta toimintaa teini-ikäisille. Tuossa iässä se vielä toimii kun valtio ja verottaja eivät ole keksineet kotona asuville koululaisille keinoja tappaa ahkeruutta ja oma-aloitteisuutta. Tai; ehkä niiltä jo opintotuet viedään tuon takia, mutta vanhemmat eivät ehkä ole kertoneet asiasta.
Kela pistää kyllä sitten viimeistään suitset suuhun kun sen aika tulee että tytöt yrittää pärjätä omillaan. Mutta sitä odotellessa.

Painajaismainen
03.12.2014 10:26:20

Kaikki vaan säästöön mitä tulee. Ei minkäännäköisiä turhia ostoksia.

Näin mä tein teini-ikäisenä. Sosiaalista elämää ei kyllä ollut, sillä en kyennyt hengailemaan mäkkärissä hampurilaisten ja pirtelöiden äärellä, mutta kitarakamat oli paremmat kuin kellään ikäisistäni. =)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti