Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackstar Fly 3
1 2 3 4
jarkki
28.04.2015 16:43:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio peli. Ensimmäisen kerran namiskoiden jatkuvan vääntelyn sijaan tällä vaan soitellaan. Helppo löytää hyvät saundit. Välijohto kaappien välissä tosiaan aika lyhyt mutta eipä tuo nyt niin paljon haittaa. Yllättävän äänekäs.
 
habakoski
28.04.2015 17:17:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

valtsujackson:
Paluulennolla turvatarkastuksessa ottivat takavarikkoon ja veivät takahuoneeseen mut kuulusteltavaks että mikä perkeleen pommi tää on. No onneksi sain selitettyä että kyseessä on matkavahvistin kitaralle :D

 
Tuohon olisi vain pitänyt elehtiä tullivirkailijalle AC/DCtä tapailemalla:
 
'Cos I'm T.N.T. I'm Dynamite. T.N.T. Watch me explodeeeeee.
 
Takuuvarma peräneitsyyden menetys kumihanskan avustamana.
 
Ainiin ja tuosta delaysta. En ole koskaan efektinä sille lämmennyt, mutta nyt olen tuollaiseen 50's-meininkiin siitä löytänyt paljon iloa. Hyvältä kuulostaa.
 
freakingenius
28.04.2015 18:35:45 (muokattu 28.04.2015 18:35:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.facebook.com/AndyJamesO … 112/956475367710360/?type=2&theater
 
Andy James vetelee heavya, tosin od edessä.
 
Musahullu98
18.05.2015 21:18:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ositn tänään kyseisen vehkeen ja onpa muuten hieno peli! Hyvään hintaan saa paljon laatua! En näistä kitaravahvistimista paljoa tiedä, mutta hinta-laatusuhteeltaan verrattuna esim. microcubeen (jonka harkitsin ostavani aikoinaan) täytyy kyllä sanoa, että fly pesee vähintään 6-1!
 
Perkeleen hyvä ensimmäinen kitaravahvistimeni! :)
 
Ei myönnetä mitään, syytetään mediaa!
gator
20.06.2015 20:19:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaiskohan tähän hommaa lisäkaappi?
Muuttuuko saundi radikaalisti?
 
jarkki
20.06.2015 20:59:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gator: Kannattaiskohan tähän hommaa lisäkaappi?
Muuttuuko saundi radikaalisti?

 
No ei radikaalisti mutta ei ainakaan huononna saundia jos sitä ajoit takaa. Lisäkaapin hintakaan nyt ei ole kovin radikaali jos kokeilee. Saahan sillä tilantuntua (stereo) hiukan lisää ja ehkä ääntäkin. Itse olin yllättynyt kun tuota nupit kaakossa soittelin kuinka paljon dynamiikkaa löytyy. Minusta ihan tervettä saundia ja hintaluokassaan paras mitä vastaan on tullut.
 
gator
20.06.2015 21:29:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, on toi hauska laite. Mietin vaan, että onko lisäkaappi hintansa arvoinen.
Eihän se sikäli paljoo maksa, mut ei viiti turhaa rojua ostella.
 
perttime
21.06.2015 10:34:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitähän tapahtuisi, kun tuon kuulokeulostulon liittäisi johonkin aktiivikaiuttimiin tai subwooferilliseen tietokonekaiutinsysteemiin?
 
Antti1
21.06.2015 13:16:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

perttime: Mitähän tapahtuisi, kun tuon kuulokeulostulon liittäisi johonkin aktiivikaiuttimiin tai subwooferilliseen tietokonekaiutinsysteemiin?
 
No sitten se ääni tulisi aktiivikaiuttimesta, tai sieltä kaiutinsysteemistä. Eipä siinä sen kummempia tapahdu.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
perttime
21.06.2015 15:51:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: No sitten se ääni tulisi aktiivikaiuttimesta, tai sieltä kaiutinsysteemistä. Eipä siinä sen kummempia tapahdu.

 
Tuo nyt oli suhteellisen itsestään selvää. Enempi olisin utelias siitä, minkälainen äänen laatu niistä kaiuttimista kuuluisi.
(Just nyt ei ole kykyä sijoittaa edes noin edulliseen vahvistimeen...)
 
Antti1
21.06.2015 15:57:05 (muokattu 21.06.2015 15:58:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

perttime: Tuo nyt oli suhteellisen itsestään selvää. Enempi olisin utelias siitä, minkälainen äänen laatu niistä kaiuttimista kuuluisi.
(Just nyt ei ole kykyä sijoittaa edes noin edulliseen vahvistimeen...)

 
Riippuu täysin niistä kaiuttimista yms. romppeesta, ulos puskeva möly menee jokatapauksessa kaiutinsimulaation läpi.
 
En kyllä tajua mitä sä tällä tavoittelet. Lisää äänenpainetta? Kotikäyttöön toi pikkupurkki riittää heittämällä ja bänditouhuihin löytyy käytettynä parempiakin laitteita pikkurahalla.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
perttime
22.06.2015 10:29:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1:
En kyllä tajua mitä sä tällä tavoittelet. Lisää äänenpainetta? Kotikäyttöön toi pikkupurkki riittää heittämällä ja bänditouhuihin löytyy käytettynä parempiakin laitteita pikkurahalla.

 
Esim, että kuulostaisiko se paremmalta oman pienen kaiuttimensa kautta vai kaiutinsimulaation ja "kotistereokaiuttimien" läpi.
 
Antti1
22.06.2015 11:01:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

perttime: Esim, että kuulostaisiko se paremmalta oman pienen kaiuttimensa kautta vai kaiutinsimulaation ja "kotistereokaiuttimien" läpi.
 
No ei se oma kaiutin ihan täysin neutraali ole, vaikka täyttä kaistaa pyrkiikin toistamaan. Sopivalla yhdistelmällä soundi voi olla vähän vähemmän laatikkomainen, varsinkin enempi äänenvoimakkuutta käyttäessä. Selviää parhaiten kokeilemalla, kun joku tykkää toisesta ja toinen toisesta.
 
Mun mielestä se kuulostaa omalla kaiuttimellaan hyvältä, en tunne tarvetta kytkeä muihin järjestelmiini kiinni.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Liikapatti
31.07.2015 16:42:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan kokeillut tuon toimivuutta tietokone tahi mobiilikaiuttimena? Muutan ensi keväänä Sveitsiin, josta tulee liikuttua puolentoista vuoden ajan milloin mihinkin, ja tarve matkakitaravahvistimelle ja kelvollisille tietokonekaiuttimille on valtava. Olen miettinyt myös 150-200 € bluetooth-kaiutinta, johon liittäisi auxin kautta POD xt:n, mutta tämä järjestelyhän ei olisi enää autenttinen kitaravahvistin.
 
Tappajabanaani
01.08.2015 23:11:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liikapatti: Onkos kukaan kokeillut tuon toimivuutta tietokone tahi mobiilikaiuttimena? Muutan ensi keväänä Sveitsiin, josta tulee liikuttua puolentoista vuoden ajan milloin mihinkin, ja tarve matkakitaravahvistimelle ja kelvollisille tietokonekaiuttimille on valtava. Olen miettinyt myös 150-200 € bluetooth-kaiutinta, johon liittäisi auxin kautta POD xt:n, mutta tämä järjestelyhän ei olisi enää autenttinen kitaravahvistin.
 
Mulla on tuo Stereo Pack ja pikaisesti kokeilin läppärin kajareina. Kuulosti siltä, miltä muutkin pienet halpispöntöt, joten kai nuo hätätapauksessa toimii. Varmaan parempiakin laitteita siihen käyttöön, mutta jos samalla haluaa kitaravahvistimen, niin onhan tuo kompakti ratkaisu.
 
Musahullu98
04.08.2015 10:40:03 (muokattu 04.08.2015 10:40:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liikapatti: Onkos kukaan kokeillut tuon toimivuutta tietokone tahi mobiilikaiuttimena? Muutan ensi keväänä Sveitsiin, josta tulee liikuttua puolentoista vuoden ajan milloin mihinkin, ja tarve matkakitaravahvistimelle ja kelvollisille tietokonekaiuttimille on valtava. Olen miettinyt myös 150-200 € bluetooth-kaiutinta, johon liittäisi auxin kautta POD xt:n, mutta tämä järjestelyhän ei olisi enää autenttinen kitaravahvistin.
 
Aika lailla samoilla linjoilla kuin tappajabanaani. Toimii mielestäni kyllä ihan kelvollisena kajarina puhelimelle/tietokoneelle versus puhelimen omiin kaiuttimiin, mitään esim bosen bluetooth kaiuttimia ei tietysti vastaa. Jos siis haluat kitaravahvistimen, jolla voi kuunnella kohtalaisella äänentoistolla musiikkia, niin tämä on hyvä ratkaisu. Jos kitaravahvistin on turha, osta ehdottomasti joku laadukkaampi kaiutin.
 
Ei myönnetä mitään, syytetään mediaa!
The Oath
04.08.2015 16:10:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpi olisi parempi kotisoitteluun tämä Fly 3 vai ID Core? On varmaan parempi kuin Line 6 Spider IV, joka mulla on jo muutaman vuoden ollut käytössä? :)
 
tommium
04.08.2015 23:18:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Oath: Kumpi olisi parempi kotisoitteluun tämä Fly 3 vai ID Core? On varmaan parempi kuin Line 6 Spider IV, joka mulla on jo muutaman vuoden ollut käytössä? :)
 
Mulla on ollut molemmat ja ehdottomasti ID Core on noista mun mielestä parempi. Maksaa vähän enemmän mutta paljon monipuolisempi kuin Fly. Mä en kyllä tykännyt Flystä yhtään enkä saanut sitä oikeen mitään järkevää soundia ulos. Ehkä stereo-pack versiona toimisi paremmin. Mutta kannattaa ehdottomasti käydä jossain testaamassa noita. Jos pk-seudulla asut niin Musamaailmasta varmaan löytyy molemmat versiot.
 
"...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay!"
MarkoS
19.05.2016 12:48:48 (muokattu 19.05.2016 12:49:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kenelläkään kokemusta pattereiden kestosta Fly3:ssa? Himottaisi kokeilla akustisen tilalle iltanuotiorämpytykseen tuota. Mökillä kun ei ole kuin aggregaatti, jota ei viitsisi huudattaa verkkovirtastyrkkaria varten..
 
jaa...
Tappajabanaani
19.05.2016 13:15:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoS: Onkos kenelläkään kokemusta pattereiden kestosta Fly3:ssa? Himottaisi kokeilla akustisen tilalle iltanuotiorämpytykseen tuota. Mökillä kun ei ole kuin aggregaatti, jota ei viitsisi huudattaa verkkovirtastyrkkaria varten..
 
En nyt osaa tarkkoja tuntimääriä antaa, mutta omassa käytössä helposti +20 tuntia. Ei ole kyllä ensimmäinenkään paristosatsi kulunut, joten voihan se olla huomattavasti tuota enemmänkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «